Ένα φόρουμ για μαμάδες!

Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

To blog!

Πρόσφατα Θέματα

» συμτωματα εγκυμοσινης??
από freskia mama Παρ Μαρ 08, 2019 3:33 am

» μετα απο πολυ καιρο
από freskia mama Παρ Μαρ 08, 2019 12:52 am

» Εγκυουλες Οκτωβρίου-Νοεμβριου 2015
από Titino Δευ Ιουλ 09, 2018 12:37 am

» ΕΓΚΥΟΥΛΕΣ ΜΑΡΤΙΟΥ-ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
από trilly Δευ Νοε 20, 2017 1:13 pm

» 3o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ
από maria.tst Δευ Οκτ 16, 2017 1:10 am

» Κεραλοιφή της Ελένης
από αγαπη Παρ Αυγ 04, 2017 4:33 am

» Φτιαξε μια υπεροχη σπιτικη βυσσιναδα
από howto Κυρ Ιουλ 16, 2017 8:41 am

» Φτιάξε την καλύτερη σπιτική κέτσαπ
από howto Τρι Ιουλ 11, 2017 1:18 am

» Φτιαξτε πανευκολα βορβους (Ασκορδούλακoυς
από howto Τρι Ιουλ 11, 2017 1:13 am

» Μανούλες Ιουνίου - Ιουλίου 2012
από claire_ Παρ Ιαν 27, 2017 4:51 am

» Πωλείται καρότσι Stokke Xplory V2 pushchair - ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ
από Ιωάννα1971 Πεμ Ιαν 07, 2016 4:40 am

» Μανούλες Ιανουαρίου 2014 #14#
από gallida Πεμ Ιαν 07, 2016 12:59 am

» Ας μαζευτούμε εδώ όσες προσπαθούμε για μωράκι #142
από larisaia Κυρ Ιαν 03, 2016 10:37 am

» Τριτη εγκυμοσύνη,η δική μου ιστορία!
από tinag Κυρ Ιαν 03, 2016 9:54 am

» Μανούλες Δεκεμβρίου 2015
από goldangel1990 Τρι Δεκ 29, 2015 6:15 am

» αγγλικα pre junior .ποια η γνωμη σας;
από dimitra al Δευ Δεκ 28, 2015 3:08 pm

» Εγκυουλες Ιουνιου-Ιουλιου 2016!!!!!
από beboula_1982 Δευ Δεκ 28, 2015 6:40 am

» πωλούνται 2 παιδικά κρεβατάκια μαζί με 2 συρταριέρες
από mpampoulis Κυρ Δεκ 27, 2015 1:13 pm

» Μανούλες Ιανουαριου-Φεβρουαριου 2016
από NOPITSA Τετ Δεκ 23, 2015 12:18 pm

» Διασκέδαση για μωράκια-παιδάκια
από natalie123 Κυρ Δεκ 20, 2015 7:42 am

» Εγκυουλες Οκτωβρίου-Νοεμβριου 2015
από boubouka Κυρ Δεκ 20, 2015 12:03 am

» Τεστ PAPP-A
από beboula_1982 Σαβ Δεκ 19, 2015 1:33 am

» Τιμές χωριάτης;;;
από boubouka Δευ Δεκ 14, 2015 2:06 am

» ΒΡΕΦΙΚΑ ΕΠΙΠΛΑ ΚΑΙ ΜΠΑΝΑΚΙ
από xrisili Παρ Δεκ 11, 2015 12:59 am

» Γλωσοφαγια...τι κάνουμε;;;
από boubouka Κυρ Δεκ 06, 2015 9:11 am

» Γλωσοφαγια...τι κάνουμε;;;
από MAMASTE Σαβ Δεκ 05, 2015 9:30 am

» σχετικα καινουρια
από marialena Σαβ Δεκ 05, 2015 3:54 am

» Τι γίνεται τελικά? Υπάρχει περίπτωση να είμαι έγκυος?
από Dimitra S. Παρ Δεκ 04, 2015 7:06 am

» ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ!
από xrisili Παρ Δεκ 04, 2015 2:11 am

» Γυναικολόγος στο Ιπποκράτειο!
από boubouka Κυρ Νοε 22, 2015 11:14 pm

» βοηθεια με ομιλια 3 χρονου κοριτσιου
από scfatsa Παρ Νοε 13, 2015 12:48 pm

» Στολισμός βάπτισης με δώρο ένα βιβλίο ευχών!
από elfoula Δευ Νοε 09, 2015 7:52 am

» Στολισμός βάπτισης με δώρο ένα βιβλίο ευχών!
από elfoula Δευ Νοε 09, 2015 7:51 am

» καποια μοδιστρα για καλυμματα επιπλων
από calpou Δευ Νοε 09, 2015 1:44 am

» Εγκυουλες Φεβρουαριου-Μαρτιου 2015!!
από roulakriti Παρ Νοε 06, 2015 11:11 am

» Βαλίτσα για μαιευτήριο!
από boubouka Παρ Νοε 06, 2015 5:12 am

» Παράπονα από το παιδί για το σχολείο.
από boubouka Πεμ Νοε 05, 2015 12:01 pm

» Μυτιλήνη!!!βοήθεια!!!!
από scfatsa Τετ Νοε 04, 2015 12:27 pm

» Εχω ζητησει διαγραφη λογαριασμου!!!!
από mhtsaina Τρι Νοε 03, 2015 12:16 pm

» καποια μοδιστρα για καλυμματα καναπε??
από calpou Τρι Νοε 03, 2015 4:05 am

Παρόντες χρήστες
75 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 75 επισκέπτες :: 2 μηχανές αναζήτησης

Κανένας

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 3335, στις Τρι Ιαν 22, 2013 7:50 am

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Marianna_G


Σιωπηλή δύναμη
Σιωπηλή δύναμη
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ « Α΄ ΤΕΣΤ»

Όπως έχει διαπιστωθεί, τα τελευταία χρόνια το φαινόμενο της ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ και των ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ γίνεται όλο και πιο ευρύ. Η δυσλεξία αποτελεί τη βασικότερη μαθησιακή δυσκολία που ταλανίζει χιλιάδες μαθητές. Υπολογίζεται ότι ένα ποσοστό 3%-5% του πληθυσμού, εμφανίζει δυσλεξία, η οποία γίνεται αντιληπτή με την είσοδο του παιδιού στο σχολείο, όταν δηλαδή αρχίζει η συστηματική μάθηση. Όταν πλέον γίνει η διάγνωση ενός παιδιού, ότι έχει ΔΥΣΛΕΞΙΑ, το παιδί συνήθως έχει ήδη διανύσει τις δύο πρώτες τάξεις του σχολείου και συνεπώς έχουν σημειωθεί αρκετές μαθησιακές αποτυχίες, και πιθανά ψυχολογική επιβάρυνση, δυσχέρεια στην αντιμετώπιση και μικρά ποσοστά επιτυχίας λόγω της καθυστερημένης έναρξης παρέμβασης από ειδικούς. Θα μπορούσε όμως να συρρικνωθεί αυτό το ποσοστό και να διευκολυνθεί το έργο τόσο των δασκάλων όσο και των γονέων αλλά και των ίδιων των παιδιών, με τον έγκαιρο εντοπισμό των στοιχείων εκείνων που δείχνουν εάν ένα παιδί έχει προδιάθεση να αναπτύξει παράγοντες που θα δυσχεραίνουν τη μάθηση και την εξέλιξή του στο σχολείο. Αυτό γίνεται πλέον, πριν το παιδί βαδίσει το κατώφλι της Α΄ Δημοτικού, με την «Ανιχνευτική Δοκιμασία Σχολικής Ετοιμότητας – Α΄ΤΕΣΤ».



ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ «Α΄ ΤΕΣΤ»

Είναι ένας απλός ευχάριστος και γρήγορος προληπτικός έλεγχος που απευθύνεται σε παιδιά 5-6 ετών για το αν το παιδί είναι έτοιμο να φοιτήσει στο Δημοτικό σχολείο. Ελέγχει κατά πόσο το παιδί έχει τις απαραίτητες ικανότητες και την ωριμότητα που χρειάζεται για να παρακολουθήσει με επιτυχία και χωρίς δυσκολίες το Δημοτικό σχολείο. Ελέγχει μόνο την ετοιμότητα του παιδιού και όχι την ευφυΐα του. Μετά την ολοκλήρωσή του και την ανάλυση των αποτελεσμάτων του, δίνεται στους γονείς, αναλυτική αναφορά αποτελεσμάτων, όπου καταγράφονται όλες οι δεξιότητες που ελέγχθηκαν καθώς και τα αντίστοιχα σκορ. Έτσι οι γονείς έχουν μια πλήρη, αντικειμενική και σαφή ενημέρωση για τις πραγματικές ικανότητες αλλά και τις ανάγκες του παιδιού τους την οποία στο εφ εξής μπορούν να παρακολουθούν και να συγκρίνουν την εξέλιξή του.

ΤΙ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ Α΄ΤΕΣΤ

Αξιολογείται η ικανότητα μάθησης του παιδιού μέσω δύο οδών επικοινωνίας: της ακουογλωσσικής και της οπτικοαντιληπτικής. Η πρώτη αξιολογεί την ικανότητα του παιδιού να χειρισθεί σωστά την εκφορά του λόγου και τις λέξεις, ενώ η δεύτερη αξιολογεί την ικανότητα να χρησιμοποιήσει τα χέρια του σε διάφορες δεξιότητες. Επίσης αξιολογούνται επτά επιμέρους κλίμακες : 1. Η κριτική ικανότητα, 2. Οι γλωσσικές αναλογίες 3. Η πρώιμη αφαιρετική σκέψη, 4. Ο οπτικοκινητικός συντονισμός, 5. η οπτική αντίληψη 6. Η αδρή κινητικότητα 7. Οι ακολουθίες.

ΤΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ

Ξεχωριστά αξιολογείται η ελλειματική προσοχή του παιδιού και η υπερκινητικότητα (ADHD) και μας δίνουν πληροφορίες για τη συμπεριφορά και τον τρόπο που λειτουργεί το παιδί μέσα στην τάξη. Πολύ συχνά, συμβαίνει να διαπιστώνουμε σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, έναν επιπλέον παράγοντα, αυτόν της υπερικινητικότητας και της ελλειματικής προσοχής. Αρκετά συχνά συναντάμε παιδιά με υψηλό επίπεδο μαθησιακής ικανότητας και ευφυΐας, καθώς και γενικότερων γνωστικών ικανοτήτων, τα οποία όμως παρουσιάζουν ελλειματική προσοχή και υπερκινητικότητα τόσο στο σχολείο, όσο και γενικότερα, πράγμα που τα εμποδίζει στο να αφομοιώσουν και να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις που είναι ικανά να εισπράξουν. Αυτό συνακόλουθα έχει αποτέλεσμα τους χαμηλούς δείκτες απόδοσης στο σχολικό έλεγχο του παιδιού αλλά και προεκτάσεις και στις κοινωνικές συναναστροφές του.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ

Το Α΄ΤΕΣΤ δεν είναι «Διαγνωστική δοκιμασία» αλλά αξιόπιστη «Ανιχνευτική δοκιμασία». Σχεδιάστηκε και χρησιμοποιείται αποκλειστικά για «προληπτικό έλεγχο σε πληθυσμιακό ή ατομικό επίπεδο» όσο αφορά την ετοιμότητα του παιδιού να πάει στο Δημοτικό Σχολείο. Δεν «βάζει ταμπέλα» σε κανένα παιδί, απλά επισημαίνει στοιχεία που θα πρέπει να αξιολογηθούν περαιτέρω, προκειμένου να διαπιστωθούν το μέγεθος της απόκλισης, το αίτιο που την προκαλεί και να σχεδιαστεί το κατάλληλο πρόγραμμα θεραπευτικής παρέμβασης. Μία χαμηλή επίδοση του παιδιού στη δοκιμιασία του Α΄ ΤΕΣΤ δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το παιδί έχει «μαθησιακή δυσκολία» ή «χαμηλό επίπεδο νοητικής λειτουργίας». Σημαίνει όμως ότι χρειάζεται να γίνει πιο λεπτομερής και ειδικός έλεγχος.

Η ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ Α΄ ΤΕΣΤ

Στην Ελλάδα σήμερα, το μοναδικό κριτήριο για την εγγραφή του παιδιού στην Α΄ τάξη του Δημοτικού σχολείου, είναι η χρονολογική του ηλικία. Οι ειδικοί όπως ιατροί, νηπιαγωγοί και δάσκαλοι, γνωρίζουν ότι η συμπλήρωση της ηλικίας και μόνο, δεν αποτελεί το διαβατήριο για την ομαλή εισαγωγή στο Δημοτικό. Όπως είναι γνωστό, κάθε παιδί έχει το δικό του ρυθμό ανάπτυξης.

ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ

Με το Α΄ ΤΕΣΤ μπορούμε να προλάβουμε μαθησιακές δυσκολίες οι οποίες είναι δυνατό να οφείλονται σε αδιάγνωστες δυσκολίες στη σύνθετη και συγκριτική σκέψη, την κρίση, την ομιλία, τη γραφή, τους λεπτούς χειρισμούς, την ικανότητα συγκέντρωσης προσοχής, τη συμπεριφορά, και την υπερκινητικότητα.

Σε περίπτωση που οι γονείς ενημερωθούν για κάποιες ενδείξεις στα αποτελέσματα του τεστ, μπορούν να προγραμματίσουν έγκαιρα την παρεμβατική μέθοδο που μπορεί να ακολουθήσει το παιδί , όπως εργοθεραπεία, λογοθεραπεία, ειδική αγωγή κ.λ.π….. ώστε να αντιμετωπίσει και να ξεπεράσει τις εμφανιζόμενες δυσκολίες. Και η πρώιμη παρέμβαση οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα.

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Το τέστ, έχει σταθμιστεί σε Ελληνικό πληθυσμό και προτάθηκε από την Ελληνική Παιδιατρική Εταιρεία να γίνεται προληπτικά σε όλα τα παιδιά που φοιτούν στο νηπιαγωγείο πριν πάνε στην Α ΄ Δημοτικού, όπως γίνεται σε όλες τις οργανωμένες χώρες της Ευρώπης και των Η.Π.Α. Η Δοκιμασία Α΄ΤΕΣΤ, βαθμολογείται μόνο σε Ηλεκτρονικό Υπολογιστή μειώνοντας έτσι σημαντικά το υποκειμενικό στοιχείο του εξεταστή.

ΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

Παιδιά με δυσκολία στη συγκέντρωση της προσοχής τους. Παιδιά με χαμηλή οπτική αντίληψη. Παιδιά με υπερικινητικότητα. Παιδιά με διαταραχές στη συμπεριφορά. Παιδιά με δυσκολίες στην προφορά λέξεων, φθόγγων και συλλαβών.

ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ Α΄ ΤΕΣΤ

Γίνεται από ειδικά σ αυτό εκπαιδευμένους ειδικούς θεραπευτές, κυρίως εργοθεραπευτές αλλά και παιδίατρους που είναι εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες του Α΄ ΤΕΣΤ.

copyright @
Μαριάννα Γκιγκούδη
Εργοθεραπεύτρια MSc-στην Ανθρώπινη Απόδοση και Υγεία

bou-boukitsa

bou-boukitsa
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
δηλαδή εσύ το κάνεις αυτό??

δεν γίνεται από κάποιο οργανισμό όπως τα κεδυ κλπ αλλά από ιδιώτες?

για εξήγησε μου λιγάκι...

και το κάνουμε αφού τελειώσει το νήπιο??

βανια

βανια
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
bouboukitsa το κάνουμε τελειώνοντας το νηπιαγωγείο και πριν την πρώτη ακριβώς γιατί τότε είναι το μεταβατικό στάδιο για να μας δείξει την ωριμότητα που καλείται να έχει ένα παιδάκι πριν πάει στη πρώτη δημοτικού και αυτό γιατί οι απαιτήσεις της πρώτης δημοτικού είναι πολλές και η ανωριμότητα η δυσκολία άρθρωσης ή η απόσπαση προσοχή καθιστούν δύσκολο την μετάβαση του στη πρώτη οπότε με αυτό το τεστ δίνονται πληροφορίες στους γονείς για το παιδί και συμβουλές .
Όπως αναφέρει και η ειδικός δεν αποτελεί τεκμήριο ότι ένα παιδάκι έχει νοητική στέρηση .
Ο Σταύρος ξέραμε ότι δεν θα μπορούσε να το περάσει στο γλωσσικό τομέα αλλά σε ότι έχει να κάνει με τα υπόλοιπα δεν είχαμε πρόβλημα έτσι το ρισκάραμε συν τη ψυχολογία του παιδιού αλλά και την ηλικία ο Σταύρος όταν πήγε πρώτη ήταν συμπληρωμένα 6 αν ήταν μικρότερος προσωπικά θα σκεφτόμουν περισσότερο την επαναφοίτηση στο νήπιο.
Το Α τεστ γίνεται στο παίδων αλλά και σε ειδικά κέντρα λογοθεραπείας και εργοθεραπείας που είναι συμβεβλημένα .
Μαριάννα σε ευχαριστούμε για τις χρήσιμες πληροφορίες

bou-boukitsa

bou-boukitsa
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
ΒΑΝΙΑ ΕΧΕΙς Π.Μ.

βανια

βανια
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
σου απάντησα δες το .

Marianna_G


Σιωπηλή δύναμη
Σιωπηλή δύναμη
Δυστυχώς σε Δημόσιο φορέα γίνεται μόνο στο Παίδων στην Αθήνα επειδή εκει δημιουργήθηκε και σταθμίστηκε το τεστ. Γίνεται σε συμβεβλημένους και μη ειδικούς όπως εργοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, ψυχολόγους και ειδικούς παιδαγωγούς και κάποιους παιδιάτρους. Είναι εύκολη και ευχάριστη δοκιμασία και φυσικά "δεν βάζει ταμπέλα" αλλά οι ενδείξεις του είναι πολύ σημαντικές για να γίνει πρόληψη και αντιμετώπιση στο μέγιστο εφικτό των υπολειπουσών λειτουργειών σε ένα παιδί.

ευχαριστώ για την ανταπόκριση Smile

xara

xara
Πανταχού παρούσα!
Πανταχού παρούσα!
Mαριαννα καλημερα,
κατ αρχας ευχαριστω για τα φωτα σου.Εχω ενα αγορακι που θα παει του χρονου πρωτη κ ειμαι σε σταδιο που ψαχνω καποιο ιδιωτικο κεντρο για εργοθεραπεια γιατι καποιες φορες ποιανει το μαρκαδορο χουφτιτσα για να γραψει.Λεω καποιες φορες γιατι οποτε τον βλεπω το διορθωνει.
Θελω να σε ρωτησω το εξης: Υπαρχει καπου μια λιστα με τα συμβεβλημενα κεντρα που κανουν το α τεστ για να το συνδυασω κ με την εργοθεραπεια?Δηλαδη αφου θα τον παω που θα τον παω καπου να μπορει να γινει κ εκει το παραπανω τεστ.

Ευχαριστώ.

misspigi

misspigi
Είναι σε καλό δρόμο!
Είναι σε καλό δρόμο!
δυστυχως δεν ειμαι καθολου ικανοποιημενη απο το περιβοητο Α τεστ. εμεις το καναμε με την αναπτυξιολογο που το εφυηρε γιατι αυτη μας παρακολουθουσε απο τα 3 μας για καθυστερηση λογου και φωνολογικα προβληματα. λοιπον ο γιος μου το περασε πανηγυρικα!! εγραφε οτι το παιδι ειναι ετοιμο για να παει σχολειο χωρις να αντιμετωπισει κανενα προβλημα στα μαθηματικα. απλως ηταν σε οριακο σημειο η γραπτη γλωσσικη αναπτυξη, αλλα αυτο μας ειπαν αναμενεται σε παιδια νηπειαγωγειου. ε λοιπον ο γιος μου οχι μονο εχει μαθησιακες δυσκολιες (σε μια βδομαδα περναμε αξιολογηση για δυσλεξια), αλλα στη γλωσσα ειναι πιο καλος απο οτι στα μαθηματικα στα οποια εχει πληρη αγνοια. εξαλλη πηγα και βρηκα την κυρια Θ. και οταν τα ειπα ολα αυτα μου απαντησε: "οταν εκανε το τεστ ηταν σε καλη ημερα. αν το εκανε σημερα μπορει και να μην το περναγε!!!" φυσικα εμεινα καπως ετσι Shocked . αρχιζω να πιστευω οτι ολα αυτα τα Α τεστ, τεστ Παυλιδη κλπ. ειναι παντελως αναποτελεσματικα, γιατι φυσικα ως αγχωμενη μαμα εκανα και το τεστ Παυλιδη στο παιδι μου (τρομαρα μου). αλλη πονεμενη ιστορια!! θα σας γραψω λεπτομερειες σε αλλο ποστ αν σας ενδιαφερει.

http://pigikalimeriblogspot.com

xara

xara
Πανταχού παρούσα!
Πανταχού παρούσα!
Ωχ δηλαδη misspigi μπορει να εχει κ αντιθετα αποτελεσματα?Δηλαδη να ειναι ετοιμο να παει κ το τεστ να σου δειξει να μην παει??

misspigi

misspigi
Είναι σε καλό δρόμο!
Είναι σε καλό δρόμο!
εγω εχω πικρη εμπειρια με τις μαθησιακες δυσκολιες και διδαχθηκα οτι δεν πρεπει να τρελλαινεις το παιδι με απανωτα τεστς ειτε αυτα εχουν να κανουν με μθ, ειτε με δεικτη νοημοσυνης (ναι το εκανα και αυτο). οτι ειναι να βγαλει το καθε παιδι θα το δειξει στα μισα της πρωτης δημοτικου. ουτε νωριτερα ουτε αργοτερα. τοτε μπορεις να απευθυνθεις σε κεντρα ψυχικης υγειας ή σε ιατροπαιδαγωγια κεντρα δημοσιου (εχω καταλογο για οποιον ενδιαφερεται) και να παρεις αξιολογηση που θα χρησιμευσει στο σχολειο και σαφεις οδηγιες για το διαβασμα στο σπιτι.

http://pigikalimeriblogspot.com

Marianna_G


Σιωπηλή δύναμη
Σιωπηλή δύναμη
Καλησπέρα και συγνώμη που άργησα να σας απαντήσω αλλα έλειπα εκτός Θεσσαλονίκης για αρκετές ημέρες .....
Χαρά μπορείς να βρεις εξουσιοδοτημένα κέντρα οπου γίνεται το Α΄τεστ στην ιστοσελίδα του τεστ που ειναι:
www.atest.gr

Ευχαριστώ!

Marianna_G


Σιωπηλή δύναμη
Σιωπηλή δύναμη
Επίσης θα ήθελα να επισημάνω κάτι που αναφέρεται και στο άρθρο μου ότι το τεστ δεν είναι "διαγνωστικό" δεν βάζει ταμπέλα, σαφέστατα, είναι ενδεικτικό σχετικά με την ετοιμότητα του παιδιού να παει στην Α΄ Δημοτικού και να ανταπεξέλθει σε διάφορες δεξιότητες που για τους ειδικούς χαρακτηρίζονται ως στοιχεία εξέλιξης και ωριμότητας. Σαν γονιός και εγώ, και μάλιστα παιδιου που αντιμετωπίζει διάσπαση προσοχής, δεν μου αρέσει η "ταμπελοποίηση" αλλά σαν ειδικός καταλαβαίνω ότι δεν μπορώ και δεν μου επιτρέπεται να αγνοώ και να προσπερνώ στοιχεία που είναι σημαντικά για να τα χρησιμοποιήσω προς όφελος του παιδιού μου και δεν δίστασα να απευθυνθώ σε συναδέλφους για πρόσθετη εκτίμηση και αξιολόγηση.

Ευχαριστώ!

βανια

βανια
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
misspigi έγραψε:δυστυχως δεν ειμαι καθολου ικανοποιημενη απο το περιβοητο Α τεστ. εμεις το καναμε με την αναπτυξιολογο που το εφυηρε γιατι αυτη μας παρακολουθουσε απο τα 3 μας για καθυστερηση λογου και φωνολογικα προβληματα. λοιπον ο γιος μου το περασε πανηγυρικα!! εγραφε οτι το παιδι ειναι ετοιμο για να παει σχολειο χωρις να αντιμετωπισει κανενα προβλημα στα μαθηματικα. απλως ηταν σε οριακο σημειο η γραπτη γλωσσικη αναπτυξη, αλλα αυτο μας ειπαν αναμενεται σε παιδια νηπειαγωγειου. ε λοιπον ο γιος μου οχι μονο εχει μαθησιακες δυσκολιες (σε μια βδομαδα περναμε αξιολογηση για δυσλεξια), αλλα στη γλωσσα ειναι πιο καλος απο οτι στα μαθηματικα στα οποια εχει πληρη αγνοια. εξαλλη πηγα και βρηκα την κυρια Θ. και οταν τα ειπα ολα αυτα μου απαντησε: "οταν εκανε το τεστ ηταν σε καλη ημερα. αν το εκανε σημερα μπορει και να μην το περναγε!!!" φυσικα εμεινα καπως ετσι Shocked . αρχιζω να πιστευω οτι ολα αυτα τα Α τεστ, τεστ Παυλιδη κλπ. ειναι παντελως αναποτελεσματικα, γιατι φυσικα ως αγχωμενη μαμα εκανα και το τεστ Παυλιδη στο παιδι μου (τρομαρα μου). αλλη πονεμενη ιστορια!! θα σας γραψω λεπτομερειες σε αλλο ποστ αν σας ενδιαφερει.
Η συγκεκριμένη κυρία είναι για πολλά χαστούκια είναι απαράδεκτη. Εγώ το Α τεστ δεν το έκανα γιατί ήξερα ότι όσο αφορά το θέμα του γλωσσικού κομματιού δεν θα το πέρναγε και δεν χρειαζόμουν κάποια άλλη ένδειξη για να καταλάβω με τη δυσκολίες θα πηγαίναμε στην πρώτη δημοτικού.
Νομίζω ότι τα παιδιά μας είναι συνομήλικα φέτος πάει δευτέρα δημοτικού εμείς κάναμε την αίτηση στο ΚΔΑΥ (ΚΕΔΕ) και μας είπαν ότι το καλοκαίρι που κάναμε την αίτηση είχαν τελειώσει τα παιδιά που κάνανε αίτηση το 2007 άστα δηλαδή σε 4 χρόνια θα τελειώσει ;

ardo

ardo
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
σόρρυ που μπαίνω σφήνα στο θεματάκι για να γράψω κάτι στη Βάνια! Βάνια είδα πως στα ΚΕΔΔΥ σας καθυστερούν πολύ.Μπορείτε να πάτε και σε ένα Ιατροπαιδαγωγικό κέντρο για πιο γρήγορη εξυπηρέτηση, αν δεν το γνωρίζεις.Κοίτα ποιό σας βολεύει εκεί κοντά, συνήθως έχουν μικρότερο χρόνο αναμονής...

bou-boukitsa

bou-boukitsa
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
misspigi έγραψε:εγω εχω πικρη εμπειρια με τις μαθησιακες δυσκολιες και διδαχθηκα οτι δεν πρεπει να τρελλαινεις το παιδι με απανωτα τεστς ειτε αυτα εχουν να κανουν με μθ, ειτε με δεικτη νοημοσυνης (ναι το εκανα και αυτο). οτι ειναι να βγαλει το καθε παιδι θα το δειξει στα μισα της πρωτης δημοτικου. ουτε νωριτερα ουτε αργοτερα. τοτε μπορεις να απευθυνθεις σε κεντρα ψυχικης υγειας ή σε ιατροπαιδαγωγια κεντρα δημοσιου (εχω καταλογο για οποιον ενδιαφερεται) και να παρεις αξιολογηση που θα χρησιμευσει στο σχολειο και σαφεις οδηγιες για το διαβασμα στο σπιτι.

να ρωτήσω όμως κάτι...

στην πρώτη δημοτικού δεν είναι ήδη αργά?? θέλω να πω καλύτερα να παει ξανα νήπειο παρά να ξανακάνει την πρώτη τάξη γιατι τότε τα παιδια καταλαβαίνουν περισσότερο..

από την άλλη όσες οδηγίες και να έχουμε για το πως να τα διαβάσουμε..γιατί να πιεστούν ..δεν θα ήταν καλύτερα να μεινουν ένα χρόνο πίσω στο σχολείο ωστε να αισθάνοναι πιο άνετα τα παιδια και να κουραστούν και πιο λίγο οι γονείς??

και τελος ο νηπιαγωγος δεν μπορει να ΄΄προβλέψει΄΄ αν ένα παιδάκι θα μπορέσει να βγαλει πέρα όλη την πρωτη δημοτικού και όχι μονο μεχρι τα χριστούγεννα π.χ....θα έπρεπε να μας λένε κα αυτοί...εγώ δεν είμαι εκπαιδευτηκός για να καταλαβω μόνη μου...ουτε απο το Α τεστ ..αν κατι ειναι οριακό προς τα κατω θα επρεπε να μας το λένε..

dinaki88

dinaki88
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
Πολλά παίζουν ρόλο στην απόδοση ενός παιδιού, από τη στάση του ειδικού, τη διάθεση του παιδιού, το πόσο θέλει να δείξει, και ασυνείδητα συχνά, ότι μπορεί ή δε μπορεί να κάνει κάτι κτλ. Πάντα όλα αυτά τα τεστ δεν είναι πάει και τελείωσε γι'αυτό το λόγο έχουν μια απόκλιση
Υπάρχουν πολλά που χρησιμοποιούνται πάντως, ενημερωθείτε από τους ειδικούς για την αξιοπιστία την εγκυρότητα και πιο είναι πιο πρόσφατα σταθμισμένο, ώστε να επιλέξετε σε συνεργασία με αυτούς πιο θα κάνει το παιδι, πχ εγώ στο καποδιστριακό διδάχθηκα το αθηνά τεστ που μπορεί ένα κομμάτι του να χρησιμοποιηθεί γι'αυτό το σκοπό.
Όσο για τη χρησιμότητα τους? Τι να σας πω, μπορεί εμείς να μην είχαμε τέτοια στον καιρό μας-χαχαχχα λες κι είμαι 50 ετών- αλλά είναι καλό να έχουμε ένα δείκτη κατά πόσον η νοητική ηλικία του παιδιού είναι η ζητούμενη από το "σύστημα" στο οποίο αναγκαστικά φοιτεί το παιδί μας. το να μπουν όλα τα παιδιά 6 ετών στην πρώτη είναι αυθαίρετο, δεν ωριμάζουν όλα το ίδιο γρήγορα, θα το έχετε δει γύρω σας. Αν υπάρχει επίσης μεγάλη υστέρηση καλό είναι να το βρούμε νωρίς. Γενικά είναι υποβαθμισμένη και στην κοινή γνώμη η χρήση των τεστ για τέτοια ζητήματα όπως η είσοδος στο σχολείο στο εξωτερικό γίνονται σε όλα τα παιδιά. Από την άλλη είναι κουτό να τρελαθούμε όλες ομαδικά και να πάμε τα παιδιά μας να κάνουν το τεστ γιατί φοβόμαστε μήπως δεν είναι έτοιμα, αν βλέπουμε ότι ανταποκρίνονται- σε συνεργασία με παιδαγωγούς και παιδίατρο- στα αναπτυξιακά στάδια της ηλικίας τους και "είναι όπως πρέπει" στη χώρα μας που όπως καταλάβατε από τα παραπάνω ποστς όλα είναι μπ%#$^έλο και πρέπει να τα σκάσεις σε ειδικούς αντί να παρέχονται όλα δωρεάν, δεν έχει νόημα να σας μπουν αμφιβολίες στο μυαλό.φιλική συμβουλή από ψυχολόγο Wink

http://psuxoblabla.blogspot.gr/

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

 
  •  

Forumgreek.com | ©phpBB | Δωρεάν φόρουμ υποστήριξης | Αναφορά κατάχρησης | Πρόσφατες συζητήσεις