Ένα φόρουμ για μαμάδες!

Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

To blog!

Πρόσφατα Θέματα

» συμτωματα εγκυμοσινης??
από freskia mama Παρ Μαρ 08, 2019 3:33 am

» μετα απο πολυ καιρο
από freskia mama Παρ Μαρ 08, 2019 12:52 am

» Εγκυουλες Οκτωβρίου-Νοεμβριου 2015
από Titino Δευ Ιουλ 09, 2018 12:37 am

» ΕΓΚΥΟΥΛΕΣ ΜΑΡΤΙΟΥ-ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
από trilly Δευ Νοε 20, 2017 1:13 pm

» 3o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ
από maria.tst Δευ Οκτ 16, 2017 1:10 am

» Κεραλοιφή της Ελένης
από αγαπη Παρ Αυγ 04, 2017 4:33 am

» Φτιαξε μια υπεροχη σπιτικη βυσσιναδα
από howto Κυρ Ιουλ 16, 2017 8:41 am

» Φτιάξε την καλύτερη σπιτική κέτσαπ
από howto Τρι Ιουλ 11, 2017 1:18 am

» Φτιαξτε πανευκολα βορβους (Ασκορδούλακoυς
από howto Τρι Ιουλ 11, 2017 1:13 am

» Μανούλες Ιουνίου - Ιουλίου 2012
από claire_ Παρ Ιαν 27, 2017 4:51 am

» Πωλείται καρότσι Stokke Xplory V2 pushchair - ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ
από Ιωάννα1971 Πεμ Ιαν 07, 2016 4:40 am

» Μανούλες Ιανουαρίου 2014 #14#
από gallida Πεμ Ιαν 07, 2016 12:59 am

» Ας μαζευτούμε εδώ όσες προσπαθούμε για μωράκι #142
από larisaia Κυρ Ιαν 03, 2016 10:37 am

» Τριτη εγκυμοσύνη,η δική μου ιστορία!
από tinag Κυρ Ιαν 03, 2016 9:54 am

» Μανούλες Δεκεμβρίου 2015
από goldangel1990 Τρι Δεκ 29, 2015 6:15 am

» αγγλικα pre junior .ποια η γνωμη σας;
από dimitra al Δευ Δεκ 28, 2015 3:08 pm

» Εγκυουλες Ιουνιου-Ιουλιου 2016!!!!!
από beboula_1982 Δευ Δεκ 28, 2015 6:40 am

» πωλούνται 2 παιδικά κρεβατάκια μαζί με 2 συρταριέρες
από mpampoulis Κυρ Δεκ 27, 2015 1:13 pm

» Μανούλες Ιανουαριου-Φεβρουαριου 2016
από NOPITSA Τετ Δεκ 23, 2015 12:18 pm

» Διασκέδαση για μωράκια-παιδάκια
από natalie123 Κυρ Δεκ 20, 2015 7:42 am

» Εγκυουλες Οκτωβρίου-Νοεμβριου 2015
από boubouka Κυρ Δεκ 20, 2015 12:03 am

» Τεστ PAPP-A
από beboula_1982 Σαβ Δεκ 19, 2015 1:33 am

» Τιμές χωριάτης;;;
από boubouka Δευ Δεκ 14, 2015 2:06 am

» ΒΡΕΦΙΚΑ ΕΠΙΠΛΑ ΚΑΙ ΜΠΑΝΑΚΙ
από xrisili Παρ Δεκ 11, 2015 12:59 am

» Γλωσοφαγια...τι κάνουμε;;;
από boubouka Κυρ Δεκ 06, 2015 9:11 am

» Γλωσοφαγια...τι κάνουμε;;;
από MAMASTE Σαβ Δεκ 05, 2015 9:30 am

» σχετικα καινουρια
από marialena Σαβ Δεκ 05, 2015 3:54 am

» Τι γίνεται τελικά? Υπάρχει περίπτωση να είμαι έγκυος?
από Dimitra S. Παρ Δεκ 04, 2015 7:06 am

» ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ!
από xrisili Παρ Δεκ 04, 2015 2:11 am

» Γυναικολόγος στο Ιπποκράτειο!
από boubouka Κυρ Νοε 22, 2015 11:14 pm

» βοηθεια με ομιλια 3 χρονου κοριτσιου
από scfatsa Παρ Νοε 13, 2015 12:48 pm

» Στολισμός βάπτισης με δώρο ένα βιβλίο ευχών!
από elfoula Δευ Νοε 09, 2015 7:52 am

» Στολισμός βάπτισης με δώρο ένα βιβλίο ευχών!
από elfoula Δευ Νοε 09, 2015 7:51 am

» καποια μοδιστρα για καλυμματα επιπλων
από calpou Δευ Νοε 09, 2015 1:44 am

» Εγκυουλες Φεβρουαριου-Μαρτιου 2015!!
από roulakriti Παρ Νοε 06, 2015 11:11 am

» Βαλίτσα για μαιευτήριο!
από boubouka Παρ Νοε 06, 2015 5:12 am

» Παράπονα από το παιδί για το σχολείο.
από boubouka Πεμ Νοε 05, 2015 12:01 pm

» Μυτιλήνη!!!βοήθεια!!!!
από scfatsa Τετ Νοε 04, 2015 12:27 pm

» Εχω ζητησει διαγραφη λογαριασμου!!!!
από mhtsaina Τρι Νοε 03, 2015 12:16 pm

» καποια μοδιστρα για καλυμματα καναπε??
από calpou Τρι Νοε 03, 2015 4:05 am

Παρόντες χρήστες
105 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 105 επισκέπτες :: 3 μηχανές αναζήτησης

Κανένας

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 3335, στις Τρι Ιαν 22, 2013 7:50 am

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Καλλιόπη Τζιλέρογλου

Καλλιόπη Τζιλέρογλου
Μμμμ, έχει αρχίσει να συμμετέχει!
Μμμμ, έχει αρχίσει να συμμετέχει!
Πρώτο εξάμηνο

Μιλάτε του συνέχεια από τη στιγμή που θα γεννηθεί. Με αυτόν τον τρόπο θα αναπτύξετε τη συναισθηματική επικοινωνία και θα βοηθήσετε να ενισχύσει το πρώτο του λεξιλόγιο.

Διαλέξτε βιβλία με μεγάλες εικόνες, πολύχρωμες και χαρούμενες και διαβάστε τα στο παιδί.

Του πιάνετε το χεράκι και το καθοδηγείτε σε απλές κινήσεις συνδυασμένες με λέξεις, όπως: «Γεια σου!»

Να ονοματίζετε πάντα τα αντικείμενα που έρχεται το παιδί σε επαφή με αυτά.

Κάντε διαρκώς ερωτήσεις, παρόλο που την απάντηση θα την δίνετε εσείς προς το παρόν

Να του μιλάτε και να του εξηγείτε τι κάνετε. Εξηγήστε του, για παράδειγμα, τη διαδικασία του ντυσίματος: «Τώρα θα βάλουμε την πάνα», «Να και το μπλουζάκι που θα μπει πάνω από το κεφαλάκι σου» ή «Ήρθε η ώρα να κουμπώσουμε το παντελονάκι»

Δεύτερο εξάμηνο

Μιλάτε αργά και καθαρά, δώστε στο παιδί σας την ευκαιρία να αρχίσει να καταλαβαίνει τις πρώτες του λέξεις.

Προσπαθήστε να μιμηθείτε τις φωνούλες που βγάζει το μωρό σας.

Δώστε έμφαση σε συγκεκριμένες λέξεις, πχ. Θέλεις να κάνουμε τώρα μπάνιο;

Είναι σημαντικό να μάθει το παιδί να ακολουθεί απλές οδηγίες, για αυτό είναι καλό να του δίνετε κάποιες διαταγές.

Πρώτος χρόνος

Όταν το παιδί ξεκινάει να μιλάει (τις πρώτες του λέξεις) πολύ πιθανόν να μην αρθρώνει σωστά όλες τις λέξεις. Μην του κάνετε την παραμικρή παρατήρηση, αλλά ξαναπείτε την λέξη αμέσως -ήρεμα και καθαρά, δίνοντάς του την ευκαιρία να συγκρίνει ό,τι άκουσε με αυτό που είπε.
Αν δεν μπορεί, μην το πιέζετε να προφέρει μια συγκεκριμένη λέξη. Θα την προφέρει από μόνο του όταν θα είναι έτοιμο.
Να ενθαρρύνετε συνέχεια το παιδί σας για να μιλήσει, να του δίνετε κίνητρα.
Πάρτε αγκαλιά το παιδί και διηγηθείτε του παραστατικά μια ιστορία. Είναι ο καλύτερος τρόπος να ενισχύσετε τη γλωσσική του έκφραση και να το βοηθήσετε να αντιληφθεί με ποιο τρόπο οι λέξεις μπαίνουν στη σειρά δημιουργώντας λόγο.

Δεύτερος χρόνος

Μην επιμένετε να σας μιλήσει αν δεν δείχνει καμία διάθεση. Η πίεση μόνο αντίθετα αποτελέσματα μπορεί να φέρει.
Δώστε απλές οδηγίες.
Στην ηλικία αυτή τα παιδιά δεν μπορούν να παρακολουθήσουν περίπλοκες οδηγίες.
Βοηθήστε το μικρό σας να εκφράζει τα συναισθήματά του.
Αρχίστε να του μαθαίνετε τις έννοιες όπως, για παράδειγμα, ζεστό και κρύο. Για να κατανοήσει καλύτερα δώστε του να πιάσει το φλυτζάνι με το ζεστό καφέ ή ένα ποτήρι με κρύο νερό.
Αρχίστε να του δείχνετε τα χρώματα. Αν και είναι ακόμα νωρίς για να μάθει να τα ξεχωρίζει, δεν είναι νωρίς για μια πρώτη γνωριμία με τα χρώματ.
Μην κουράζεστε να δείχνετε στο παιδί σας πόσο πολύ απολαμβάνετε την κουβέντα μαζί του. Να λέτε μαζί τραγουδάκια και απλά ποιηματάκια με ομοιοκαταληξία
Μιλήστε ως ενήλικας και μην χρησιμοποιείται τη μωρουδίστικη διάλεκτο.

Τρίτος χρόνος

Βάλτε λέξεις στο στόμα του παιδιού κι αυτό γρήγορα θα μάθει να λέει περισσότερα. Κάθε φορά που σας δείχνει εντυπωσιασμένο ένα σκύλο χρησιμοποιώντας την τηλεγραφική φράση «κοίτα σκύλο», εσείς συμπληρώστε με μια φράση: «ναι, είδες ένα μεγάλο μαύρο σκύλο;»

Αρχίστε σιγά-σιγά να το δυσκολεύετε. Χρησιμοποιήστε πιο μεγάλες προτάσεις, πιο δύσκολες λέξεις, περισσότερα επίθετα, αντωνυμίες, ρήματα. Είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να βελτιώσει τις λεκτικές του ικανότητες.


Τζιλέρογλου Καλλιόπη Λογοθεραπεύτρια MSc
Ειδικευμένη στις Επικοινωνιακές Διαταραχές κατά την ανάπτυξη

http://logoskaipaidi.blogspot.gr/

kaatrin

kaatrin
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
πολυ χρησιμες πληροφοριες!

kaatrin

kaatrin
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
αυτο που δε καταλαβαινω ειναι γιατι ολο κ αυξανονται τα παιδια με προβληματα ομιλιας ;
καθε χρονο κ χειροτερα στον παιδικο που εργαζομαι.πολλα παιδια με θεματα που βεβαια διορθωνονται με λογοθεραπεια.ρε παιδια οταν ημουν εγω μαθητρια δε θυμαμαι να ειχαμε συμμαθητες με τοσα προβληματα λογου.τι φταιει κατα τη γνωμη σας;

elenidek

elenidek
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
το εχω παρατηρησει και γω αυτο γυρω μου. ευτυχως ο δικος μου σε ηλικια 20μηνων τωρα κανει συζητησεις ολοκληρες. δεν ξερω μηπως δεν ασχολουμαστε αρκετα με αυτο το θεμα? μηπως στην προσπαθεια να προλαβουμε δουλεια εκτος σπιτιου , δουλειες μεσα στο σπιτι, και αντρα και παιδι, δεν τους μιλαμε αρκετα? αν κρινω απο φιλες μου βλεπω οτι αφηνουν τα παιδια τους σε ενα καθισματακι δεμενα και τα βαζουν στην τηλεοραση μπροστα. μηπως φταινε ολα αυτα?

kaatrin

kaatrin
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
νομιζω πως ναι!!!!!!!!

Καλλιόπη Τζιλέρογλου

Καλλιόπη Τζιλέρογλου
Μμμμ, έχει αρχίσει να συμμετέχει!
Μμμμ, έχει αρχίσει να συμμετέχει!
elenidek έγραψε:το εχω παρατηρησει και γω αυτο γυρω μου. ευτυχως ο δικος μου σε ηλικια 20μηνων τωρα κανει συζητησεις ολοκληρες. δεν ξερω μηπως δεν ασχολουμαστε αρκετα με αυτο το θεμα? μηπως στην προσπαθεια να προλαβουμε δουλεια εκτος σπιτιου , δουλειες μεσα στο σπιτι, και αντρα και παιδι, δεν τους μιλαμε αρκετα? αν κρινω απο φιλες μου βλεπω οτι αφηνουν τα παιδια τους σε ενα καθισματακι δεμενα και τα βαζουν στην τηλεοραση μπροστα. μηπως φταινε ολα αυτα?

Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει για αυτό το θέμα, το ότι τα σημερινά παιδιά παρουσιάζουν περισσότερα προβλήματα λόγου και επικοινωνίας, μεγάλο ρόλο παίζει η αλλαγή της καθημερινότητας και γενικά ο τρόπος ζωής, όπως επίσης και η ηλικία των γονέων. Από εκεί και πέρα σημαντικό ρόλο παίζει και η κληρονομικότητα. Δυστυχώς δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά τι ακριβώς φταίει. Επίσης μην ξεχνάμε ότι η λογοθεραπεία είναι μια νέα επιστήμη που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια. Έτσι λοιπόν παλιά ένα παιδί με δυσλεξία απλά το θεωρούσαν "τεμπέλη", ένα παιδί με γλωσσική καθυστέρηση "καθυστερημένο" κ.ο κ.

Αυτό που αναφέρεις elenidek για την τηλεόραση, δυστυχώς το συναντάω πολύ συχνά και απλά έχω να πω ότι αν αυτοί οι γονείς γνώριζαν πόσο λάθος πραγματικά είναι αυτό δεν θα το κάνανε. Βάζοντας το παιδί μπροστά σε μία τηλεόραση για ώρες είναι σαν να κόβεις κάθε γέφυρα επικοινωνίας μαζί του και δεν του δίνεις τα κατάλληλα γλωσσικά ερεθίσματα για να αναπτυχθεί.

http://logoskaipaidi.blogspot.gr/

elenidek

elenidek
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
συμφωνώ απόλυτα. πολλες φορές ακουω κοπελες να λενε οτι δεν εχουν τι να πουν σε ενα μωρο νεογεννητο ή ενα μωρακι πχ 4-5 μηνών. δνε ειναι αναγκη να λες κατι με νοημα. λεγε πχ τι κανεις οταν μαγειρευεις, λεγε τι κανεις οταν πλενεις, συμμαζευεις το σπιτι κλπ. απλα να ακουει να του μιλας.

kaatrin

kaatrin
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
ως βρεφονηπιοκομος εχω συναντησει απειρες μαμαδες στους παιδικους σταθμους που εχω κατα καιρους δουλεψει.εχω συναντησει λοιπον παρα πολλες περιπτωσεις που οι γονεις βαριουνται να ασχοληθουν με τα παιδια τους.

antonia32

antonia32
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
απο τη μερα που γεννηθηκε το παιδι του μιλαω κανονικα λες και μιλαω σε ενηλικο. του εξηγω τα παντα (δεν θα κανεις αυτο γτ ετσι κ ετσι και θα εχει αυτες τις συνεπειες), ακουμε ολη μερα τραγουδια, μιλαμε και οταν ρωταει κατι παντα του απανταμε. ο γιωργος λοιπον 22 μηνων δν ειναι ακομα και λυνει και δενει το γλωσσακι του. οσο δουλευα ομως σαν νηπιαγωγος συνατησα παιδια οπως λεει και η κατερινα με πολλα γλωσσικα προβληματα η δυσκολιες στην ομιλια. οταν ενα παιδι ρωταει κατι το γονιο και αυτος απανταει μμμ η δεν απανταει καθολου, το παιδι δεν εχει ερεθισματα για να αναπτυξει την ομιλια του οποτε ειναι λογικο να υπαρχουν δυσκολιες στην εκφορα της αργοτερα. αυτο που εχω δει οσο δουλευα ως εκπαιδευτικος, αλλα και ως μητερα ειναι οτι οσο πιο πολυ ασαχολησαι με το παιδι, ειδικα τους πρωτους μηνες που ειναι κρισιμοι για την αναπτυξη του τοσο πιο πολυ οφελεις το ιδιο το παιδι. ειναι βεβαι δυσκολο ετσι οπως μας εχουν καταντησει που δουλευουμε 15 ωρες το 24ωρο και εχουμε και ενα σπιτι να φερουμε βολτα, αλλα εστω μια ωρα να κατσουμε να μιλησουμε με το παιδι ειναι πολυ σημαντικη. στην αρχη δεν θα απανταει, αλλα θα ερεθει σε επαφη με τη συζητηση και μολις μαθει να εκφραζει λεξεις θα λεει πραγματα που δεν παει ο νους μας. μπορουμε να τα ρωταμε για τα παιχνιδια τους, τι ειναι αυτο τι ειναι εκεινο , η τι θελει να φαει και να του δειχνουμε συνεχεια πραγματακια και να του λεμε τι ειναι το καθετι. καθημερινα πραγματα που λεει κ η ελενη.

http://stardustwork.blogspot.com

Καλλιόπη Τζιλέρογλου

Καλλιόπη Τζιλέρογλου
Μμμμ, έχει αρχίσει να συμμετέχει!
Μμμμ, έχει αρχίσει να συμμετέχει!
Η κατανόηση λόγου προηγείται σε σχέση με την εκφορά λόγου. δεν έχει σημασία που το βρέφος δεν μπορεί να μιλήσει αλλά ακούει, καταλαβαίνει και όταν έρθει η ώρα θα μιλήσει και θα πει όλα αυτά που τόσο καιρό άκουγε και κατανοούσε.
Για αυτό δεν ξεχνάμε ποτέ "Μιλάμε και επικοινωνούμε στα παιδιά από την βρεφική ηλικία"

http://logoskaipaidi.blogspot.gr/

antonia32

antonia32
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Καλλιόπη Τζιλέρογλου έγραψε:Η κατανόηση λόγου προηγείται σε σχέση με την εκφορά λόγου. δεν έχει σημασία που το βρέφος δεν μπορεί να μιλήσει αλλά ακούει, καταλαβαίνει και όταν έρθει η ώρα θα μιλήσει και θα πει όλα αυτά που τόσο καιρό άκουγε και κατανοούσε.
Για αυτό δεν ξεχνάμε ποτέ "Μιλάμε και επικοινωνούμε στα παιδιά από την βρεφική ηλικία"

πολυ σωστα και πολυ ομορφα αυτα που λες!! συμφωνω απολυτα!!! κ συγχαρητηρια που ενημερωνεις και αλλες μανουλες στο φορουμ μας! κ εγω αυτα ολα που λες δεν θα τα ηξερα αν δεν ειχα τελειωσει τη σχολη νηπιαγωγων και πιθανον να μεγαλωνα διαφορετικα το παιδι μου. πολυ καλη δουλεια κανεις!!

http://stardustwork.blogspot.com

Καλλιόπη Τζιλέρογλου

Καλλιόπη Τζιλέρογλου
Μμμμ, έχει αρχίσει να συμμετέχει!
Μμμμ, έχει αρχίσει να συμμετέχει!
antonia32 σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Θεωρώ την ενημέρωση ειδικά στον κλάδο της υγείας και της ανάπτυξης των παιδιών απαραίτητη κάτι το οποίο δυστυχώς λείπει από την κοινωνία μας και το όλο σύστημα. Εγώ με την σειρά μου προσπαθώ να βοηθάω και να ενημερώνω γονείς. Ότι έχει να κάνει με τα παιδιά δεν είναι να το ρισκάρουμε!

Είμαι εδώ και πολύ ευχαρίστως να απαντήσω σε ερωτήσεις και να συζητήσουμε προβληματισμούς που τυχόν έχετε!

http://logoskaipaidi.blogspot.gr/

ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ

ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
καλημερα!!!

εμενα ο δικος μου ειναι 4 χρονων και ειμαστε στον 3ο χρονο λογοθεραπειων(ξεκινησαμε νωρις λογω προωροτητας)

μπορω να πω οτι εχουμε κανει μεγαλη βελτιωση αλλα δεν εχει ξεκινησει ακομη να κανει συζητησεις
κανει προτασεις αλλα λιγο φτωχες
του μιλας και σου απανταει μονολεκτικα τις περισσοτερες φορες
του μιλανε παιδακια στον παιδικο και δεν απανταει ενω ξερει να απαντησει δεν ξερω το γιατι ειναι κλειστος? ντροπαλος? δεν μπορω να το καταλαβω

αυτην την περιοδο μαθαινουμε ρηματα,ενεργειες και ουσιαστικα
εχει εμπλουτιστει πολυ το λεξιλογιο του αλλα δεν το χρησιμοποιει ιδιαιτερα

ελπιζω να αναπτυχθει συντομα η ομιλια του

stavas


Πανταχού παρούσα!
Πανταχού παρούσα!
Εγώ στην μικρή μου μίλαγα για άσχετα πράγματα από την πρώτη στιγμή που γεννήθηκε και ας μην καταλάβαινε τίποτα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι την έβαζα στο καρεκλάκι του φαγητού από 8 μηνών και μετά την είχα μαζί μου στην κουζίνα για να ετοιμάσω το φαγητό και ότι έκανα της το έλεγα π.χ. ρίχνω λάδι, κόβω κρεμμύδι κ.λ.π.
Της έλεγα παραμύθια από πολύ νωρίς και ας μην καταλάβαινε. Επίσης της τραγούδαγα πάρα πολύ. Απαγόρευα να χρησιμοποιεί ο οποιοσδήποτε παιδικές λεξούλες π.χ. νάνι, ατα κλπ.

Αν με έβλεπε κανείς θα με έλεγε τρελή με τόσο παραμιλητό που έχω ρίξει.

Με όλα αυτά η κόρη μου ενός έτους έλεγε πολλές λεξούλες και μπορούσαμε να συνεννοηθούμε άνετα. Σήμερα είναι 3 1/2 ετών και από ότι με ενημέρωσαν από τον παιδικό σταθμό έχει πολύ πλούσιο λεξιλόγιο για την ηλικία της και φαίνεται ότι έχουμε ασχοληθεί μαζί της. Τα περισσότερα παιδάκια δεν λένε πολλά ή ακόμη δεν μιλάνε και καθόλου στην ηλικία της.




http://istoriestismamas.blogspot.com

Καλλιόπη Τζιλέρογλου

Καλλιόπη Τζιλέρογλου
Μμμμ, έχει αρχίσει να συμμετέχει!
Μμμμ, έχει αρχίσει να συμμετέχει!
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ έγραψε:καλημερα!!!

εμενα ο δικος μου ειναι 4 χρονων και ειμαστε στον 3ο χρονο λογοθεραπειων(ξεκινησαμε νωρις λογω προωροτητας)

μπορω να πω οτι εχουμε κανει μεγαλη βελτιωση αλλα δεν εχει ξεκινησει ακομη να κανει συζητησεις
κανει προτασεις αλλα λιγο φτωχες
του μιλας και σου απανταει μονολεκτικα τις περισσοτερες φορες
του μιλανε παιδακια στον παιδικο και δεν απανταει ενω ξερει να απαντησει δεν ξερω το γιατι ειναι κλειστος? ντροπαλος? δεν μπορω να το καταλαβω

αυτην την περιοδο μαθαινουμε ρηματα,ενεργειες και ουσιαστικα
εχει εμπλουτιστει πολυ το λεξιλογιο του αλλα δεν το χρησιμοποιει ιδιαιτερα

ελπιζω να αναπτυχθει συντομα η ομιλια του

Υπομονή και επιμονή και θα δεις που θα αρχίσει να κάνει σιγά σιγά και προτάσεις.

Μια συμβουλή προς τους γονείς που κάνουν λογοθεραπείες, εργοθεραπείες κ.α, να ζητάτε πάντα να σας λέει ο θεραπευτής τι ακριβώς δουλεύουν και ποιοι είναι οι στόχοι. Γνωρίζοντας τι κάνει ο θεραπευτής μπορείτε να το κάνετε και εσείς στο σπίτι και έτσι θα έχετε πιο γρήγορα αποτελέσματα (αρκεί βέβαια να το δέχεται και το παιδί και να μην το πιέζουμε Smile )

http://logoskaipaidi.blogspot.gr/

ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ

ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Καλλιόπη Τζιλέρογλου έγραψε:
ΜΠΕΜΠΟΥΛΗΣ έγραψε:καλημερα!!!

εμενα ο δικος μου ειναι 4 χρονων και ειμαστε στον 3ο χρονο λογοθεραπειων(ξεκινησαμε νωρις λογω προωροτητας)

μπορω να πω οτι εχουμε κανει μεγαλη βελτιωση αλλα δεν εχει ξεκινησει ακομη να κανει συζητησεις
κανει προτασεις αλλα λιγο φτωχες
του μιλας και σου απανταει μονολεκτικα τις περισσοτερες φορες
του μιλανε παιδακια στον παιδικο και δεν απανταει ενω ξερει να απαντησει δεν ξερω το γιατι ειναι κλειστος? ντροπαλος? δεν μπορω να το καταλαβω

αυτην την περιοδο μαθαινουμε ρηματα,ενεργειες και ουσιαστικα
εχει εμπλουτιστει πολυ το λεξιλογιο του αλλα δεν το χρησιμοποιει ιδιαιτερα

ελπιζω να αναπτυχθει συντομα η ομιλια του

Υπομονή και επιμονή και θα δεις που θα αρχίσει να κάνει σιγά σιγά και προτάσεις.

Μια συμβουλή προς τους γονείς που κάνουν λογοθεραπείες, εργοθεραπείες κ.α, να ζητάτε πάντα να σας λέει ο θεραπευτής τι ακριβώς δουλεύουν και ποιοι είναι οι στόχοι. Γνωρίζοντας τι κάνει ο θεραπευτής μπορείτε να το κάνετε και εσείς στο σπίτι και έτσι θα έχετε πιο γρήγορα αποτελέσματα (αρκεί βέβαια να το δέχεται και το παιδί και να μην το πιέζουμε Smile )


συμφωνω!!!
κι εμενα και η λογοθερπευτρια και η εργοθεραπευτρια μου λενε παντ τι κανουν στις συνεδριες, μου δινουν ασκησουλες για το σπιτι συμφωνα με αυτα που του κανουν την καθε περιοδο
τωρα κανουμε για παραδειγμα το μικρο-μεγαλο/στεγνο-βρεγμενο/αδειο-γεματο ενω παραλληλα κανουμε και στο σπιτι τα ιδια αλλα και συχνες επαναλληψεις σε ρηματα-ουσιαστικα και ενεργειες

καθε φορα που αλλαζει κατι στο μαθημα μας δινει νεες ασκησουλες

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

 
  •  

Δωρεάν φόρουμ | ©phpBB | Δωρεάν φόρουμ υποστήριξης | Αναφορά κατάχρησης | Πρόσφατες συζητήσεις