1 συσκολιες με το διάβασμα στο σπίτι Παρ Νοε 02, 2012 6:00 am
Ιωάννα κάνε υπομονή
Σιωπηλή δύναμη
Πρώτα ευχαριστώ τις μαμάδες για την ανταπόκριση τους.
Δεν ξέρω τι να κάνω.....help
Η Βασιλική είναι 9 χρονών και πηγαίνει Δ Δημοτικού.
Πέρσι την έβαζα έκανε μόνη της αυτά που μπορούσε (συνήθως ότι είχε να κάνει με ανάγνωση ήθελε επιπλέον δουλειά-επειδή την ανάγνωση την βαριέται, την κουράζει γενικά) και τα υπόλοιπα τα κάναμε μαζί στον έλενχο και σε δύο με δύο μισή ώρες στο σύνολο τελειώναμε συνήθως.
Έκανε κοιλιά στην αρχή της δευτέρας τάξης όπου στα μέσα Οκτωβρίου έστρωσε και πέρσι έχασε την ρέγουλά της με τον ερχομό της Άνοιξης.
Φέτος αρχικά δεν της άρεσε που έχουν κύριο και σε κάποια φάση είπε ότι τους τα λεει ξερά, ενώ η κυρία πέρσι τους έκανε και τα φανταζόνταν. Η δικιά μου επαφή με τον κύριο μου έδωσε την εντύπωση ότι μια χαρά έχει το προγραμμά του και τους στόχους του, θα πει αυτά που πρέπει να πει χωρίς να κοιτάξει όμως να σου κεντρίσει το ενδιαφέρον πριν για να τον παρακολουθήσεις.
Δεν αρνείται να διαβάσει αλλά το κάνει τεμπέλικα. Σε συνδυασμό με το ότι την ανάγνωση την βαριέται & την κουράζει, όλο κάτι δεν καταλαβαίνει, όλο προσπάθησε και δεν μπόρεσε (ακόμα και σε ερωτήσεις - προβλήματα που παλιά δεν είχε θέμα) όλο διάβασε αλλά τελικά φαίνεται ότι δεν έχει διαβάσει αρκετά. Με αποτέλεσμα μαζί όταν καθόμαστε είναι σαν να αρχίζουμε από την αρχή.[b]
Δεν ξέρω τι να κάνω.....help
Η Βασιλική είναι 9 χρονών και πηγαίνει Δ Δημοτικού.
Πέρσι την έβαζα έκανε μόνη της αυτά που μπορούσε (συνήθως ότι είχε να κάνει με ανάγνωση ήθελε επιπλέον δουλειά-επειδή την ανάγνωση την βαριέται, την κουράζει γενικά) και τα υπόλοιπα τα κάναμε μαζί στον έλενχο και σε δύο με δύο μισή ώρες στο σύνολο τελειώναμε συνήθως.
Έκανε κοιλιά στην αρχή της δευτέρας τάξης όπου στα μέσα Οκτωβρίου έστρωσε και πέρσι έχασε την ρέγουλά της με τον ερχομό της Άνοιξης.
Φέτος αρχικά δεν της άρεσε που έχουν κύριο και σε κάποια φάση είπε ότι τους τα λεει ξερά, ενώ η κυρία πέρσι τους έκανε και τα φανταζόνταν. Η δικιά μου επαφή με τον κύριο μου έδωσε την εντύπωση ότι μια χαρά έχει το προγραμμά του και τους στόχους του, θα πει αυτά που πρέπει να πει χωρίς να κοιτάξει όμως να σου κεντρίσει το ενδιαφέρον πριν για να τον παρακολουθήσεις.
Δεν αρνείται να διαβάσει αλλά το κάνει τεμπέλικα. Σε συνδυασμό με το ότι την ανάγνωση την βαριέται & την κουράζει, όλο κάτι δεν καταλαβαίνει, όλο προσπάθησε και δεν μπόρεσε (ακόμα και σε ερωτήσεις - προβλήματα που παλιά δεν είχε θέμα) όλο διάβασε αλλά τελικά φαίνεται ότι δεν έχει διαβάσει αρκετά. Με αποτέλεσμα μαζί όταν καθόμαστε είναι σαν να αρχίζουμε από την αρχή.[b]