1 Πρόβλημα με τη δασκάλα, του ρίχνει τη ψυχολογία . Τρι Νοε 01, 2011 1:25 am
βανια
Πρωταγωνιστής!!
Σκέφτηκα πολύ αν πρέπει να το βάλω εδώ αλλά θέλω τη γνώμη σας αρχικά σαν μανούλες πως θα αντιδρούσατε και σίγουρα κάποιες κοπέλες που ανήκετε στο χώρο της εκπαίδευσης πως λειτουργείτε σε ανάλογες περιπτώσεις .
Όπως έχω αναφέρει ο Σταύρος έχει ένα θέμα :γλωσσική διαταραχή στην άρθρωση και στην ομιλία , μετά απο 4 χρόνια λογοθεραπείας έχουμε βελτιώσει πολύ το κομμάτι αυτό και πλέον το θέμα μας είναι σε κάποια συμπλέγματα του ρ και κάποιες πολυσύλλαβες λέξεις .
Πέρσι είχε δείξει μεγάλη προθυμία για το σχολείο ήταν και η δασκάλα κοντά του και μπόρεσε και πέρασε την τάξη με άνεση και μάλιστα ήταν και στα μαθηματικά ένας από τους τρεις καλύτερους .
Φέτος η δασκάλα είναι καινούρια απο την πρώτη στιγμή την ενημέρωσα για το θέμα του Σταύρου και μάλιστα η δασκάλα πέρσι αλλά και η δασκάλα της ένταξης που υπάρχει στο σχολείο είχαν αφήσει την προσωπική τους αξιολόγηση . Η συγκεκριμένη μάλλον δεν μπορεί να καταλάβει η μπορεί και να μην ξέρει πως πρέπει να πλησιάζει τα παιδιά γενικά και πολύ περισσότερο παιδιά που αντιμετωπίζουν κάποιες μαθησιακές δυσκολίες-προβλήματα λόγου-δυσλεξίες .
Πιστεύω ότι σημαντικό ρόλο παίζει η ενθάρρυνση .
Η δυσκολία που έχει ο Σταύρος είναι στην ανάγνωση όπως μου εξήγησε η κοπέλα της ένταξης είναι λογικό εφόσον η άρθρωση του ακόμα δεν έχει τελειοποιηθεί και ακόμα παιδάκια που είναι στην δευτέρα και δεν έχουν αυτό το θέμα δυσκολεύονται πόσο ένα παιδί σαν το Σταύρο ; Το πρόβλημα με τη δασκάλα ξεκίνησε όταν τον έβαλε να διαβάσει μια μέρα και εκείνος δυσκολεύτηκε και εκείνη του είπε ότι :Σταύρο δεν έχεις διαβάσει -συν το γεγονός ότι την ώρα που διάβαζε κάποια παιδάκια γέλασαν και εκείνη δεν είπε τίποτα . Αυτό τον κόμπλαρε περισσότερο .Μια μέρα γύρισε με χάλια διάθεση απο το σχολείο μου είπε ότι η κυρία τον ρώτησε αβ τις φωτοτυπίες και την αντιγραφή τα κάνει αυτός η κάποιος άλλος και της είπε ότι τα κάνει μόνος του και όταν έχει κάποια δυσκολία τον βοηθάω. Από εκείνη την ημέρα και μετά άρχισε η αδιαφορία του και άρχισε να ξεσπά σε κλάμματα σε φωνές να τον πιάνει πονοκέφαλος να μην θέλει να φάει και γενικά συμπεριφορά όχι συνηθισμένη.
Πήγα και μίλησα αρχικά με την δασκάλα της ένταξης και μου είπε ότι πάμε μια χαρά και ότι είναι ένα παιδί που προσπαθεί και με τη συνεχή επιβράβευση θα καταφέρει να πετύχει το στόχο .
Πήγα και μίλησα και στη δασκάλα και της είπα ότι ο Σταύρος μόνος του γράφει και ναι σαν μαμά θα βοηθήσω αλλά σε καμιά περίπτωση δεν θα του λύσω εγω τις ασκήσεις ,τώρα αν σε αυτή δεν κάνει είναι επειδή την έχει πάρει στραβά αντίθετα στο ολοήμερο και στην ένταξη κάνει όλα όσα πρέπει. Μου είπε ότι αρνείται να της διαβάσει και της εξήγησα ότι αν δεν του ανεβάσει το ηθικό πως θα εμπιστευτεί ; ότι τα παιδιά γελάνε και αυτό τον στεναχωρεί ; γενικά δεν είδα κάποια θετική αντιμετώπιση από μεριά της έτσι πήγα απευθείας στην διευθύντρια η οποία έρχεται απο την ειδική αγωγή και είναι ευαισθητοποιημένη σε τέτοια θέματα και συμφώνησε με όσα της είπα μου είπε ότι θα μιλήσει με τη δασκάλα να βρουν την καλύτερη λύση για το παιδί . Χτες διαβάζαμε το μάθημα 6 φορές τον έπιασε πονοκέφαλος και έκλαιγε της έστειλα ένα σημείωμα ότι προσπάθησε πολύ και να του τονώσει το ηθικό δεν ξέρω αν έκανα καλά βασικά δεν με απασχολεί πως θα το πάρει εκείνη αλλά με απασχολεί ο ψυχικός κόσμος του παιδιού. Η συγκεκριμένη δασκάλα τα χωρίζει σε ομάδες και στο τέλος της εβδομάδας η καλύτερη ομάδα επιβραβεύεται και αυτό είναι καλό αλλά στις άλλες ομάδες ονομάζει και λέει ότι εξαιτίας του τάδε μαθητή χάσατε , αυτό δημιουργεί κόντρα στα παιδιά και έχει χαλάσει και την ομαδικότητα που είχαν . Συγκεκριμένα η διευθύντρια μου είπε ότι είναι ένα δύσκολο τμήμα και λέω πότε έγινε μέχρι τον Ιούνιο το τμήμα ήταν μια χαρά πότε πρόβαλε να χαλάσει; και λέω εγω τώρα μόνη μου μήπως η ανεπάρκεια της δασκάλας κάνει το τμήμα να χαλάσει την εικόνα;
Πείτε ρε κορίτσια εσείς τη γνώμη σας έχω φτάσει σε δύσκολο σημείο δνε μου αρέσει να ανακατεύομαι στο έργο του κάθε επαγγελματία αλλά όταν βλέπω ότι αυτό έρχεται κόντρα με την ψυχική υγεία του παιδιού μου τη να κάνω ;
Όπως έχω αναφέρει ο Σταύρος έχει ένα θέμα :γλωσσική διαταραχή στην άρθρωση και στην ομιλία , μετά απο 4 χρόνια λογοθεραπείας έχουμε βελτιώσει πολύ το κομμάτι αυτό και πλέον το θέμα μας είναι σε κάποια συμπλέγματα του ρ και κάποιες πολυσύλλαβες λέξεις .
Πέρσι είχε δείξει μεγάλη προθυμία για το σχολείο ήταν και η δασκάλα κοντά του και μπόρεσε και πέρασε την τάξη με άνεση και μάλιστα ήταν και στα μαθηματικά ένας από τους τρεις καλύτερους .
Φέτος η δασκάλα είναι καινούρια απο την πρώτη στιγμή την ενημέρωσα για το θέμα του Σταύρου και μάλιστα η δασκάλα πέρσι αλλά και η δασκάλα της ένταξης που υπάρχει στο σχολείο είχαν αφήσει την προσωπική τους αξιολόγηση . Η συγκεκριμένη μάλλον δεν μπορεί να καταλάβει η μπορεί και να μην ξέρει πως πρέπει να πλησιάζει τα παιδιά γενικά και πολύ περισσότερο παιδιά που αντιμετωπίζουν κάποιες μαθησιακές δυσκολίες-προβλήματα λόγου-δυσλεξίες .
Πιστεύω ότι σημαντικό ρόλο παίζει η ενθάρρυνση .
Η δυσκολία που έχει ο Σταύρος είναι στην ανάγνωση όπως μου εξήγησε η κοπέλα της ένταξης είναι λογικό εφόσον η άρθρωση του ακόμα δεν έχει τελειοποιηθεί και ακόμα παιδάκια που είναι στην δευτέρα και δεν έχουν αυτό το θέμα δυσκολεύονται πόσο ένα παιδί σαν το Σταύρο ; Το πρόβλημα με τη δασκάλα ξεκίνησε όταν τον έβαλε να διαβάσει μια μέρα και εκείνος δυσκολεύτηκε και εκείνη του είπε ότι :Σταύρο δεν έχεις διαβάσει -συν το γεγονός ότι την ώρα που διάβαζε κάποια παιδάκια γέλασαν και εκείνη δεν είπε τίποτα . Αυτό τον κόμπλαρε περισσότερο .Μια μέρα γύρισε με χάλια διάθεση απο το σχολείο μου είπε ότι η κυρία τον ρώτησε αβ τις φωτοτυπίες και την αντιγραφή τα κάνει αυτός η κάποιος άλλος και της είπε ότι τα κάνει μόνος του και όταν έχει κάποια δυσκολία τον βοηθάω. Από εκείνη την ημέρα και μετά άρχισε η αδιαφορία του και άρχισε να ξεσπά σε κλάμματα σε φωνές να τον πιάνει πονοκέφαλος να μην θέλει να φάει και γενικά συμπεριφορά όχι συνηθισμένη.
Πήγα και μίλησα αρχικά με την δασκάλα της ένταξης και μου είπε ότι πάμε μια χαρά και ότι είναι ένα παιδί που προσπαθεί και με τη συνεχή επιβράβευση θα καταφέρει να πετύχει το στόχο .
Πήγα και μίλησα και στη δασκάλα και της είπα ότι ο Σταύρος μόνος του γράφει και ναι σαν μαμά θα βοηθήσω αλλά σε καμιά περίπτωση δεν θα του λύσω εγω τις ασκήσεις ,τώρα αν σε αυτή δεν κάνει είναι επειδή την έχει πάρει στραβά αντίθετα στο ολοήμερο και στην ένταξη κάνει όλα όσα πρέπει. Μου είπε ότι αρνείται να της διαβάσει και της εξήγησα ότι αν δεν του ανεβάσει το ηθικό πως θα εμπιστευτεί ; ότι τα παιδιά γελάνε και αυτό τον στεναχωρεί ; γενικά δεν είδα κάποια θετική αντιμετώπιση από μεριά της έτσι πήγα απευθείας στην διευθύντρια η οποία έρχεται απο την ειδική αγωγή και είναι ευαισθητοποιημένη σε τέτοια θέματα και συμφώνησε με όσα της είπα μου είπε ότι θα μιλήσει με τη δασκάλα να βρουν την καλύτερη λύση για το παιδί . Χτες διαβάζαμε το μάθημα 6 φορές τον έπιασε πονοκέφαλος και έκλαιγε της έστειλα ένα σημείωμα ότι προσπάθησε πολύ και να του τονώσει το ηθικό δεν ξέρω αν έκανα καλά βασικά δεν με απασχολεί πως θα το πάρει εκείνη αλλά με απασχολεί ο ψυχικός κόσμος του παιδιού. Η συγκεκριμένη δασκάλα τα χωρίζει σε ομάδες και στο τέλος της εβδομάδας η καλύτερη ομάδα επιβραβεύεται και αυτό είναι καλό αλλά στις άλλες ομάδες ονομάζει και λέει ότι εξαιτίας του τάδε μαθητή χάσατε , αυτό δημιουργεί κόντρα στα παιδιά και έχει χαλάσει και την ομαδικότητα που είχαν . Συγκεκριμένα η διευθύντρια μου είπε ότι είναι ένα δύσκολο τμήμα και λέω πότε έγινε μέχρι τον Ιούνιο το τμήμα ήταν μια χαρά πότε πρόβαλε να χαλάσει; και λέω εγω τώρα μόνη μου μήπως η ανεπάρκεια της δασκάλας κάνει το τμήμα να χαλάσει την εικόνα;
Πείτε ρε κορίτσια εσείς τη γνώμη σας έχω φτάσει σε δύσκολο σημείο δνε μου αρέσει να ανακατεύομαι στο έργο του κάθε επαγγελματία αλλά όταν βλέπω ότι αυτό έρχεται κόντρα με την ψυχική υγεία του παιδιού μου τη να κάνω ;