Ένα φόρουμ για μαμάδες!

Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

To blog!

Πρόσφατα Θέματα

» συμτωματα εγκυμοσινης??
από freskia mama Παρ Μαρ 08, 2019 3:33 am

» μετα απο πολυ καιρο
από freskia mama Παρ Μαρ 08, 2019 12:52 am

» Εγκυουλες Οκτωβρίου-Νοεμβριου 2015
από Titino Δευ Ιουλ 09, 2018 12:37 am

» ΕΓΚΥΟΥΛΕΣ ΜΑΡΤΙΟΥ-ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
από trilly Δευ Νοε 20, 2017 1:13 pm

» 3o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ
από maria.tst Δευ Οκτ 16, 2017 1:10 am

» Κεραλοιφή της Ελένης
από αγαπη Παρ Αυγ 04, 2017 4:33 am

» Φτιαξε μια υπεροχη σπιτικη βυσσιναδα
από howto Κυρ Ιουλ 16, 2017 8:41 am

» Φτιάξε την καλύτερη σπιτική κέτσαπ
από howto Τρι Ιουλ 11, 2017 1:18 am

» Φτιαξτε πανευκολα βορβους (Ασκορδούλακoυς
από howto Τρι Ιουλ 11, 2017 1:13 am

» Μανούλες Ιουνίου - Ιουλίου 2012
από claire_ Παρ Ιαν 27, 2017 4:51 am

» Πωλείται καρότσι Stokke Xplory V2 pushchair - ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ
από Ιωάννα1971 Πεμ Ιαν 07, 2016 4:40 am

» Μανούλες Ιανουαρίου 2014 #14#
από gallida Πεμ Ιαν 07, 2016 12:59 am

» Ας μαζευτούμε εδώ όσες προσπαθούμε για μωράκι #142
από larisaia Κυρ Ιαν 03, 2016 10:37 am

» Τριτη εγκυμοσύνη,η δική μου ιστορία!
από tinag Κυρ Ιαν 03, 2016 9:54 am

» Μανούλες Δεκεμβρίου 2015
από goldangel1990 Τρι Δεκ 29, 2015 6:15 am

» αγγλικα pre junior .ποια η γνωμη σας;
από dimitra al Δευ Δεκ 28, 2015 3:08 pm

» Εγκυουλες Ιουνιου-Ιουλιου 2016!!!!!
από beboula_1982 Δευ Δεκ 28, 2015 6:40 am

» πωλούνται 2 παιδικά κρεβατάκια μαζί με 2 συρταριέρες
από mpampoulis Κυρ Δεκ 27, 2015 1:13 pm

» Μανούλες Ιανουαριου-Φεβρουαριου 2016
από NOPITSA Τετ Δεκ 23, 2015 12:18 pm

» Διασκέδαση για μωράκια-παιδάκια
από natalie123 Κυρ Δεκ 20, 2015 7:42 am

» Εγκυουλες Οκτωβρίου-Νοεμβριου 2015
από boubouka Κυρ Δεκ 20, 2015 12:03 am

» Τεστ PAPP-A
από beboula_1982 Σαβ Δεκ 19, 2015 1:33 am

» Τιμές χωριάτης;;;
από boubouka Δευ Δεκ 14, 2015 2:06 am

» ΒΡΕΦΙΚΑ ΕΠΙΠΛΑ ΚΑΙ ΜΠΑΝΑΚΙ
από xrisili Παρ Δεκ 11, 2015 12:59 am

» Γλωσοφαγια...τι κάνουμε;;;
από boubouka Κυρ Δεκ 06, 2015 9:11 am

» Γλωσοφαγια...τι κάνουμε;;;
από MAMASTE Σαβ Δεκ 05, 2015 9:30 am

» σχετικα καινουρια
από marialena Σαβ Δεκ 05, 2015 3:54 am

» Τι γίνεται τελικά? Υπάρχει περίπτωση να είμαι έγκυος?
από Dimitra S. Παρ Δεκ 04, 2015 7:06 am

» ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ!
από xrisili Παρ Δεκ 04, 2015 2:11 am

» Γυναικολόγος στο Ιπποκράτειο!
από boubouka Κυρ Νοε 22, 2015 11:14 pm

» βοηθεια με ομιλια 3 χρονου κοριτσιου
από scfatsa Παρ Νοε 13, 2015 12:48 pm

» Στολισμός βάπτισης με δώρο ένα βιβλίο ευχών!
από elfoula Δευ Νοε 09, 2015 7:52 am

» Στολισμός βάπτισης με δώρο ένα βιβλίο ευχών!
από elfoula Δευ Νοε 09, 2015 7:51 am

» καποια μοδιστρα για καλυμματα επιπλων
από calpou Δευ Νοε 09, 2015 1:44 am

» Εγκυουλες Φεβρουαριου-Μαρτιου 2015!!
από roulakriti Παρ Νοε 06, 2015 11:11 am

» Βαλίτσα για μαιευτήριο!
από boubouka Παρ Νοε 06, 2015 5:12 am

» Παράπονα από το παιδί για το σχολείο.
από boubouka Πεμ Νοε 05, 2015 12:01 pm

» Μυτιλήνη!!!βοήθεια!!!!
από scfatsa Τετ Νοε 04, 2015 12:27 pm

» Εχω ζητησει διαγραφη λογαριασμου!!!!
από mhtsaina Τρι Νοε 03, 2015 12:16 pm

» καποια μοδιστρα για καλυμματα καναπε??
από calpou Τρι Νοε 03, 2015 4:05 am

Παρόντες χρήστες
505 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 505 επισκέπτες :: 3 μηχανές αναζήτησης

Κανένας

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 3335, στις Τρι Ιαν 22, 2013 7:50 am

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

βανια

βανια
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
Σκέφτηκα πολύ αν πρέπει να το βάλω εδώ αλλά θέλω τη γνώμη σας αρχικά σαν μανούλες πως θα αντιδρούσατε και σίγουρα κάποιες κοπέλες που ανήκετε στο χώρο της εκπαίδευσης πως λειτουργείτε σε ανάλογες περιπτώσεις .
Όπως έχω αναφέρει ο Σταύρος έχει ένα θέμα :γλωσσική διαταραχή στην άρθρωση και στην ομιλία , μετά απο 4 χρόνια λογοθεραπείας έχουμε βελτιώσει πολύ το κομμάτι αυτό και πλέον το θέμα μας είναι σε κάποια συμπλέγματα του ρ και κάποιες πολυσύλλαβες λέξεις .
Πέρσι είχε δείξει μεγάλη προθυμία για το σχολείο ήταν και η δασκάλα κοντά του και μπόρεσε και πέρασε την τάξη με άνεση και μάλιστα ήταν και στα μαθηματικά ένας από τους τρεις καλύτερους .
Φέτος η δασκάλα είναι καινούρια απο την πρώτη στιγμή την ενημέρωσα για το θέμα του Σταύρου και μάλιστα η δασκάλα πέρσι αλλά και η δασκάλα της ένταξης που υπάρχει στο σχολείο είχαν αφήσει την προσωπική τους αξιολόγηση . Η συγκεκριμένη μάλλον δεν μπορεί να καταλάβει η μπορεί και να μην ξέρει πως πρέπει να πλησιάζει τα παιδιά γενικά και πολύ περισσότερο παιδιά που αντιμετωπίζουν κάποιες μαθησιακές δυσκολίες-προβλήματα λόγου-δυσλεξίες .
Πιστεύω ότι σημαντικό ρόλο παίζει η ενθάρρυνση .
Η δυσκολία που έχει ο Σταύρος είναι στην ανάγνωση όπως μου εξήγησε η κοπέλα της ένταξης είναι λογικό εφόσον η άρθρωση του ακόμα δεν έχει τελειοποιηθεί και ακόμα παιδάκια που είναι στην δευτέρα και δεν έχουν αυτό το θέμα δυσκολεύονται πόσο ένα παιδί σαν το Σταύρο ; Το πρόβλημα με τη δασκάλα ξεκίνησε όταν τον έβαλε να διαβάσει μια μέρα και εκείνος δυσκολεύτηκε και εκείνη του είπε ότι :Σταύρο δεν έχεις διαβάσει -συν το γεγονός ότι την ώρα που διάβαζε κάποια παιδάκια γέλασαν και εκείνη δεν είπε τίποτα . Αυτό τον κόμπλαρε περισσότερο .Μια μέρα γύρισε με χάλια διάθεση απο το σχολείο μου είπε ότι η κυρία τον ρώτησε αβ τις φωτοτυπίες και την αντιγραφή τα κάνει αυτός η κάποιος άλλος και της είπε ότι τα κάνει μόνος του και όταν έχει κάποια δυσκολία τον βοηθάω. Από εκείνη την ημέρα και μετά άρχισε η αδιαφορία του και άρχισε να ξεσπά σε κλάμματα σε φωνές να τον πιάνει πονοκέφαλος να μην θέλει να φάει και γενικά συμπεριφορά όχι συνηθισμένη.
Πήγα και μίλησα αρχικά με την δασκάλα της ένταξης και μου είπε ότι πάμε μια χαρά και ότι είναι ένα παιδί που προσπαθεί και με τη συνεχή επιβράβευση θα καταφέρει να πετύχει το στόχο .
Πήγα και μίλησα και στη δασκάλα και της είπα ότι ο Σταύρος μόνος του γράφει και ναι σαν μαμά θα βοηθήσω αλλά σε καμιά περίπτωση δεν θα του λύσω εγω τις ασκήσεις ,τώρα αν σε αυτή δεν κάνει είναι επειδή την έχει πάρει στραβά αντίθετα στο ολοήμερο και στην ένταξη κάνει όλα όσα πρέπει. Μου είπε ότι αρνείται να της διαβάσει και της εξήγησα ότι αν δεν του ανεβάσει το ηθικό πως θα εμπιστευτεί ; ότι τα παιδιά γελάνε και αυτό τον στεναχωρεί ; γενικά δεν είδα κάποια θετική αντιμετώπιση από μεριά της έτσι πήγα απευθείας στην διευθύντρια η οποία έρχεται απο την ειδική αγωγή και είναι ευαισθητοποιημένη σε τέτοια θέματα και συμφώνησε με όσα της είπα μου είπε ότι θα μιλήσει με τη δασκάλα να βρουν την καλύτερη λύση για το παιδί . Χτες διαβάζαμε το μάθημα 6 φορές τον έπιασε πονοκέφαλος και έκλαιγε της έστειλα ένα σημείωμα ότι προσπάθησε πολύ και να του τονώσει το ηθικό δεν ξέρω αν έκανα καλά βασικά δεν με απασχολεί πως θα το πάρει εκείνη αλλά με απασχολεί ο ψυχικός κόσμος του παιδιού. Η συγκεκριμένη δασκάλα τα χωρίζει σε ομάδες και στο τέλος της εβδομάδας η καλύτερη ομάδα επιβραβεύεται και αυτό είναι καλό αλλά στις άλλες ομάδες ονομάζει και λέει ότι εξαιτίας του τάδε μαθητή χάσατε , αυτό δημιουργεί κόντρα στα παιδιά και έχει χαλάσει και την ομαδικότητα που είχαν . Συγκεκριμένα η διευθύντρια μου είπε ότι είναι ένα δύσκολο τμήμα και λέω πότε έγινε μέχρι τον Ιούνιο το τμήμα ήταν μια χαρά πότε πρόβαλε να χαλάσει; και λέω εγω τώρα μόνη μου μήπως η ανεπάρκεια της δασκάλας κάνει το τμήμα να χαλάσει την εικόνα;
Πείτε ρε κορίτσια εσείς τη γνώμη σας έχω φτάσει σε δύσκολο σημείο δνε μου αρέσει να ανακατεύομαι στο έργο του κάθε επαγγελματία αλλά όταν βλέπω ότι αυτό έρχεται κόντρα με την ψυχική υγεία του παιδιού μου τη να κάνω ;

Kastallia


Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
Eίμαι δασκάλα και στενοχωρήθηκα φοβερά με όσα διάβασα...ιδιαίτερα με σόκαρε το σημείο όπου αναφέρεις πως κατονομάζει το μαθητή στον οποίο οφείλεται η ηττα της ομάδας!Κανείς δεν είναι τελειος στο επάγγελμά του ούτε στη ζωή του και καλα θα κανουμε όσες επιβραβεύσεις και αν δεχομαστε που τις εχουμε αναγκη φυσικά, να μην καβαλαμε το καλαμι και να μη νιωθουμε ποτε τελειοι.Δεν ξερω αν κανω σωστά, αλλα τετοιες μεθεοδους ανταγωνισμου ειδικα σε μικρα παιδια τις αποφευγω!Τα παιδια δεν ειναι χαζα, και να μην ελεγε το ονομα αυτου που "φταει" για τη χαμηλη επιδοση της ομαδας, τα παιδια αξιολογουνται πολυ ευστοχα μεταξυ τους και ο αδυνατος μαθητης παντα γνωριζει σε τετοιες περιπτωσεις οτι φταει αυτος!Τετοιου ειδους παιχνιδια ανταγωνισμου οφελουν μονο τους δυνατους μαθητες και μονο σε μια μεγαλη ταξη και με πολλη προσοχη μπορεις να εφαρμοσεις αναλογα κολπα και παντα τονιζω αυτα ειναι σχετικα με το υλικο σου, την ψυχολογια, τις καταβολες τους κτλ.Φυσικα και πρεπει να ενθαρρυνεις τα παιδια και να επιβραβευεις τους δυνατους μαθητες.Ποτε δεν πρεπει να "πεσει" ενας δυνατος μαθητης για χαρη καποιου πιο αδυνατου.Αλλα για μενα η συμπεριφορα και η αγωγη ειναι το ΝΟ1.Υπήρχε παλια μαθητρια μου, του 10, σημαιοφορος μετα απο τη δικη μου βαθμολογια, με συμπεριφορα πολυ κακη στους πιο αδυνατους συμμαθητές της.Δεν της χαριστηκα ποτε μαλιστα μετα απο 2 χρονια στην ταξη μαζι, η μανα της (μια γυναικα με μεγαλη ιδεα για τον εαυτο της και για την κορη της που και η ιδια περιφρονουσε τους συμμαθητες της κορης της) μου εδωσε να καταλαβω οτι το μηνυμα απο μενα το ειχαν παρει!Της ελεγα τα καλυτερα λογια για την επιδοση της στην ταξη (οντως τα αξιζε) αλλα απο ενα σημειο και μετα που προσπαθησα να βελτιωσω τη συμπεριφορα της μιλωντας και στην μανα και στην κορη και ειδα οτι δεν χαμπαριαζουν , μιλουσα απλα για την επιδοση κι ενω για αλλα παιδια ελεγα καλα λογια και για το χαρακτηρα σε αυτην δεν ανεφερα τιποτα! Θεωρω πως αν ο δασκαλος δεν εχει αγωγη απο μονος του δεν μπορει να το περασει στους μαθητες του.Μακαρι να μπορουσαμε να χαρακτηρισουμε και τη συμπεριφορα στον ελεγχο και να μη βαζαμε αυτα τα γελοια 10,9.....που δε λενε τιποτα για μενα.Τωρα σε τοσο μικρα παιδια και ειδικα με μαθησιακες δυσκολιες ή προβληματα ομιλιας κτλ θελει πολυ προσεχτικη αντιμετωπιση!Σιγουρα δεν ειμαστε εξειδικευμενοι όλοι οι δασκαλοι σε τετοιες καταστασεις (ουτε κι εγω) αλλα με καλη διαθεση, καλα συναισθηματα και με παρκαρισμενο το "καλαμι" μπορουμε να συνεργαστουμε με το γονιο! Η αυτοπεποιθηση του παδιου ειναι το ΝΟ1 για μενα και μετα η επιδοση!Πολλοι ειναι οι συνεδερφοι μου που διαφωνουν και εχω δει πολλα και γω στην καριερα μου.Ξαναμιλησε με τη δασκαλα, με ωραιο τροπο (προσπαθησε οσο και αν βραζεις μεσα σου)πες της πως νιωθει το παιδι σου και αν σε αποπαρει και συνεχιζει την ιδια απαξιωτικη αντιμετωπιση συνεργασου με διευθυντη , συλλογο γονεων( αληθεια ειναι σημαντικος ο ρολος του οταν εχει συνοχη να το ξερεις) και φυσικα με τη δασκαλα ενταξης που ειστε τυχεροι που εχετε! Πιστευω κατι θα γινει...αν εχεις τη δυνατοτητα , συμβουλεψου και εναν παιδοψυχολογο η το λογοθεραπευτη που που ανεφερες για να τονωθει η αυτοπεποιθηση του παιδιου!

MariaM


Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
Καλημέρα.

Βάνια εγώ σε καταλαβαίνω που ανησυχείς, ειδικα αν η δασκάλα προωθεί τον ανταγωνισμό. Από αυτό και μόνο το γεγονός τολμω να βγάλω κάποια μικρα συμπεράσματα για την μέθοδό της. Στοχος της είναι η τελειότητα όπως φαίνεται, και αυτό δεν θα ηταν κακό αν δεν ήταν τόσο προφανες. Εννοώ ότι για ένα παιδί όπως ο Σταύρος και για παιδιά που είναι μέτριοι μαθητές χωρίς κανένα απολύτως γλωσσικό πρόβλημα αυτή η μέθοδος τα αδικεί και όπως ειναι φυσικό καποια θα τα αποθαρρύνει (λόγω χαρακτήρα) και θα πάψουν να προσπαθούν, και ίσως να συμβιβαστούν με την ιδέα ότι ειναι "κακοί μαθητές" και μπορεί τελικά να γίνουν κακοί μαθητές για τα υπόλοιπα χρόνια. Είναι πολύ νωρίς όμως για να μπουν ταμπέλες, θεωρώ. Τα παιδιά βάζουν ταμπελες κακως ή καλώς στους γύρω τους και στον ευατό τους γιατί είναι αυθόρμητα. Σε αυτη την τρυφερή ηλικία λοιπον έχω την αίσθηση πως πιο σημαντική είναι η προώθηση της συνεργασίας παρά του ανταγωνισμού. Καλώς και ο ανταγωνισμός, χρειάζεται αλλά κουράζει σε καθημερινή βάση. Και ο Σταύρος αντιδρά πολύ φυσιολογικά όπως θα αντιδρούσε ένας ενήλικας που έχει ένα πολύ απαιτητικό αφεντικό που τον πιέζει, που έχει συναδέλφους που τον υποτιμούν και που η συναναστροφή μαζί τους του χαλάει ολη την υπόλοιπη ημέρα αλλα κυρίως την αυτοεκτίμησή του. Λογικό δεν είναι να αρχίσει να έχει μια άρνηση σε ότι αφορά το σχολείο όπως πχ το να κάνει τα μαθήματά του; Νομίζω λοιπον πως τον τρομοκρατεί και μόνο η σκέψη πως την επομενη μέρα θα σηκωθεί να πει μάθημα και όλοι θα γελάνε... Είναι φρικτο και λίγο πολύ το έχουμε ζήσει όλοι κάποια στιγμή εξαιτίας κάποιου δασκάλου ή καθηγητή. Εγώ το έζησα μια φορά στο δημοτικό με μια δασκάλα που την τρέμαμε όλα τα παιδιά, και μια στο γυμνάσιο με μια καθηγήτρια ιστορίας που δεν έχανε ευκαιρία να προσβάλει τους πάντες. Και δεν ήμουν ποτέ κακη μαθήτρια.
Τελικά τι κάνουν αυτά τα παιδιά; Χτίζουν άμυνες. Προτιμουν για παράδειγμα να κάνουν πλάκα όταν σηκωθουν για μάθημα και να γίνουν ο κλόουν της τάξης παρά να εκτεθούν παίρνοντας σοβαρα την κατάσταση. Αυτό τους κανει αγαπητούς στους συμμαθητές τους τουλάχιστον, αλλά ειναι το χειρότερο των δασκάλων-καθηγητών.
Οι καιροί όμως έχουν αλλάξει και οι μαθησιακες δυσκολίες πλέων λαμβάνονται σοβαρά. Έχεις λοιπον καθε δικιο να ανησυχείς γιατί ο Σταύρος είναι ακόμα στην αρχή και πρέπει να του φερθούν με μεγαλύτερη ευαισθησία, οπότε κάνε ότι μπορείς. Εξάλλου ασχετα απο το όποιο προβλημα, οι άνθρωποι έχουν διαφορετικες κλίσεις. Ο Σταύρος έχει στα μαθηματικά οπότε τα θερωρητικά μαθήματα ίσως να μην τα συμπαθήσει. Εστιάστε εκεί χωρίς βέβαια να παραμελεί τα αλλα μαθήματα, αλλά πιστεύω πως οι κλίσεις πρέπει να καλλιεργούνται απο νωρίς γιατί, θα τον βοηθήσουν στην επιλογή επαγγέλματος αργότερα!
Καλή σχολική χρονιά και εύχομαι να τα καταφέρεις να αλλάξεις το κλίμα.

βανια

βανια
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
Έχω μιλήσει με κάποιες μητέρες και διαφωνούν με βασικά πράγματα τα οποία κάνει και βέβαια περισσότερο ο κακός ανταγωνισμός γιατί ο ανταγωνισμός είναι καλός όταν βασίζεται στο να γίνω καλύτερος και να φτάσω στις επιδόσεις το συμμαθητή μου χωρίς όμως να κάνω άσχημα πράγματα .
Έχουμε μέσα στη τάξη ένα μαθητή ο οποίος πέρσι ήταν ο καλύτερος και όταν λέμε καλός μαθητής μιλάμε για μια εικόνα ενός ευγενικού παιδιού που βοηθούσε τους συμμαθητές του χωρίς έπαρση , με ήθος . Έκανε τέλεια γράμματα και ήταν εξίσου καλός τόσο στη γλώσσα όσο και στα μαθηματικά . Έτυχε κάποια στιγμή να έχει δώσει η δασκάλα μας η περσινή ένα τετράδιο του μέσα στο γραφείο και το κοίταζαν δάσκαλοι που είχαν μεγαλύτερες τάξεις .
Το συγκεκριμένο παιδάκι φέτος ξεσπάει σε κλάματα στη μαμά του επειδή ξέχασε ένα τόνο και η δασκάλα δεν του έβαλε το αυτοκόλλητο , στην ορθογραφία το μόνο που βάζει είναι το αυτοκόλλητο διαφορετικά αν δεν είναι τέλεια δεν βάζει τίποτα . Επίσης την ορθογραφία την ανταλλάζουν μεταξύ τους τα παιδιά κλαι τα διορθώνουν εκείνα χωρίς να επεμβαίνει εκείνη απλά περνά και ρίχνει μια ματιά και σήμερα συγκεκριμένα στο τετράδιο του Σταύρου είχαν διορθωθεί λέξεις που ήταν σωστές και η πιτσιρίκα που το διόρθωσε του είχε γράψει ΠΡΟΣΕΧΕ δεν νομίζω ότι είναι δουλειά των παιδιών να διορθώνουν τα άλλα και πολύ περισσότερο να βαθμολογούν είναι κάτι που το θεωρώ απαράδεκτο και βέβαια στην συνάντηση που θα γίνει θα το πω .
Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων σε εμάς δεν έχουν καμιά απολύτως παρέμβαση σε τέτοια θέματα είναι κάτι που το έχει απαγορεύσει η διεύθυνση του σχολείου , αλλά είναι ενημερωμένη η διευθύντρια και το βέβαιο είναι ότι σε καμιά περίπτωση δεν θα της επιτρέψω να καταστρέψει το παιδί . Θέλω να έχω καλές σχέσεις με τις εκπαιδευτικούς - θα με βρουν στο πλευρό τους και θα βοηθήσω οπότε και όπως μπορώ αλλά θα με βρούν απέναντι αν προκαλέσουν και βλέπω ότι δεν έχουν ιδέα για τον ψυχικό κόσμο του παιδιού μου

μαμακα μου

μαμακα μου
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΙΑ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΚΑΚΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ, ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ. ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΤΗΝ ΣΚΥΛΑ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΘΥΜΑΜΑΙ, ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ, ΕΚΛΑΙΓΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΔΝ ΗΞΕΡΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΣΩΣΤΑ. ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΥΤΟΙ????

MariaM


Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
μαμακα μου έγραψε:ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΙΑ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΚΑΚΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ, ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ. ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΤΗΝ ΣΚΥΛΑ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΘΥΜΑΜΑΙ, ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ, ΕΚΛΑΙΓΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΔΝ ΗΞΕΡΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΣΩΣΤΑ. ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΥΤΟΙ????

Και εμενα μια φίλη μου είχε ερθει απο Καναδά και ο δασκαλός της είχε πει στους γονεις της οτι δεν θα είναι καλη μαθητρια και δεν θα περασει πουθενα. Και οχι μονο πέρασε αλλα περασε και χωρις κανενα απολυτως φροντιστηριο! Είναι και μελλοντολόγοι μερικοί...

ANGEL


Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
Συμφωνώ με όσα γράφουν οι προηγούμενες.Είμαι κι εγώ δασκάλα και φυσικά ενθαρρύνουμε μαθητές με οποιαδήποτε αδυναμία, ακόμα και τους αδιάφορους προκειμένου να ενδθαφερθούν.

Το θέμα είναι ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ:

1. Καταρχήν, να πεις ξεκάθαρα στο παιδί σου ότι ΠΡΕΠΕΙ να κάνει το καθήκον του (πρέπει να κάνει ανάγνωση μέσα στην τάξη μεγαλόφωνα) και να μη αγνοήσει τι λένε τα άλλα παιδιά.Αν γελάνε,πες του να πει στη δάσκάλα να τους πει να σταματήσουν.

2.Να συμφωνήσεις με τη δασκάλα να διαβάζει μεγαλόφωνα την πρώτη πρόταση κάθε φορά.(Λογικά πρέπει να τη διαβάζει αρκετά καλά σε σχέση με το υπόλοιπο κείμενο).

3.Να εξηγήσεις στο παιδί σου ότι η δασκάλα η φετινή είναι λίγο αυστηρή γι'αυτό φέρεται έτσι.(Αν μειώσεις πολύ τη δασκάλα,κινδυνεύεις να γίνει πιο αντιδραστικό το παιδί απέναντί της).

4.Η ομάδα δε χάνει επειδή μόνο ο ένας δεν τα πηγαίνει καλά.Οι άλλοι τι κάνουν;;;Αυτό να απαντήσει το παιδί σου στους συμμαθητές που κοροϊδεύουν.

βανια

βανια
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
Λοιπόν κορίτσια οι γνώμες σας και οι συμβουλές σας πιάσανε τόπο τουλάχιστον προς το παρών . Μετά από την παρέμβαση μου που μίλησα με τη δασκάλα με ευγενικό τρόπο και της εξήγησα για πολλαπλή φορά το όλο θέμα και μετά την επίσκεψη μου με τη διευθύντρια επόμενη κίνηση ήταν να μιλήσω με το Σταύρο του εξήγησα ότι είναι στο χέρι του να αλλάξει την εικόνα αυτή , με προσπάθεια και επιμονή θα καταφέρει να δει και η δασκάλα ότι προσπαθεί , δεν του κατηγόρησα ποτέ τη δασκάλα μπροστά του απλά του έλεγα ότι απλά θέλει περισσότερα απο αυτόν ότι είναι πολλά παιδάκια στην τάξη και ότι και αυτή καμιά φορά το κάνει εσκεμμένα να δει μέχρι που θα φτάσουν . Την Παρασκευή πήγα να το πάρω πιο νωρίς να μην κάτσει ολοήμερο έπρεπε να φύγουμε και με έπιασε απο μόνη της η δασκάλα και μου είπε ότι έχει εξελιχτεί ότι προσπαθεί πολύ και τα πάει καλά . Την προηγούμενη μέρα ο Σταύρος διάβαζε από της 2 το μεσημέρι μέχρι της 22,15 το βράδυ την επόμενη της έστειλα ένα σημείωμα ότι είχε διαβάσει πολλές φορές το μάθημα και ότι δυσκολευόταν στις πολυσύλλαβες να τον βοηθήσει. Προφανώς η κίνηση να πάω στη διευθύντρια η επιμονή μου και η προσπάθεια του Σταύρου την έκαναν να δει πως λειτουργεί το συγκεκριμένο παιδί .
Σήμερα μου έφερε στην ανάγνωση σφραγίδα είναι η ένδειξη ότι διάβασε τέλεια και επίσης και στην αντιγραφή έκανε καλή δουλειά . Βλέπω ότι χαίρετε με τις επιτυχίες και ελπίζω ότι προσπαθεί τόσο πολύ .Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ όλες και ειλικρινά ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας .

Kastallia


Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
Πολυ χαιρομαι! Μπράβο στο παιδάκι και καλή συνεχεια!Το παν ειναι να ειναι χαμογελαστο και να χαιρεται οταν πηγαινει σχολειο!

sofia lara

sofia lara
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
ΠΕΣ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΟΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ "ΜΠΡΑΒΟ" ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ.ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΡΚΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΠΟΛΥ.ΣΥΖΗΤΑ ΠΡΩΤΑ ΕΣΥ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ.ΑΝΤΕ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΩ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΜΑΛΛΙΑΣΕΙΣ ΤΗ ΡΟΥΦΙΑΝΑ!!

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

 
  •  

Δωρεάν φόρουμ | ©phpBB | Δωρεάν φόρουμ υποστήριξης | Αναφορά κατάχρησης | Cookies | Πρόσφατες συζητήσεις