1 I NARKOMANIS PETHERA Παρ Απρ 20, 2012 4:44 pm
enkel
Μμμμ, έχει αρχίσει να συμμετέχει!
gia sas koritsia,eimai nea sto foroum grafo gia oroti fora an kai diavazw tis istories sto foroum konda ena xrono.eithela na milisw kapou giati den andexw alo.prin 3 mines tha egrafa sto themataki pou anoikse mia kopela gia tis aksioagapites petheres.ksekinaw tin istoria mou.eimai pandremeni 12 xronia kai exw ena agoraki 7 xronon,perimeno se mia vdomada kai to deftero moro pou einai koritsaki.ta petherika mou tosa xronia me latrevan kai me eixane san ti kori tous eidika o petheros.i pethera logo ugeias eitane ligo mes sto parapono na pigenoume pio suxna na tous vlepoume ala pote den anakateutike sta oikogeniaka mou kai panda me uperaspizotane.monimos eixe ena provlima me tous giatrous kai ta farmaka.apo tote pou tin gnorisa prepi na einai o giatros spiti 2 me 3 fores tin evdomada kai panda prepi na tis grapsei farmaka na pernei,xoris farmaka petheni(me to mialo tis)anapnefstiko einai to provlima kai einai me mixanima oksigonou oli mera.3 mines prin pethane o agios anthropos o petheros mou,apo palia ipirxe mia karamela pos otan pethanei o enas apo tous 2 o mikros tha metakomize na prosexei ton alon.o kliros epese sti genea emena dld.o alos gios einai makria kai i ali nufi ksekatharise kai anoikse sizitisi sti kidia gia to ti legane tosa xronia gia to pios tha kitaksei ti pethera.pote den eixa provlima mexri tora prosfata pou tha eimouna mazi me ti pethera sto idio spiti giati eixame apsoges sxeseis.pigena skedon kathe mera parolo pou douleva kai kathe kuriaki trogame ekei.metakomisa sti pethhera apo tin imera pou pige o petheros sto nosokomio,2 meres prin pethanei dld.me tin koilia sto stoma ekan metakomisi epipla kai rouxa.apo edo ksekiname....o andras mou pige sto alo spiti pou mename kapoia epipla tis petheras pou den tou aresane kai i pethera ta evale mazi mou ennoeite,pos ego ftaio kai ton serno apo tin muti.ta panda sto spiti ta kano ego,i pethera einai oli mera ksapla sto krevati kai sikonete mono gia toualeta kai na fai otan serviro to fagito.den me pirazi omos apo prin pethanei o petheros me eixe piasei isxialgia,dynatos ponos sti mesi kai moudiazma sto aristero podi se simio pou ksypnaw gia na paw to mikro sxolio kai mexri na paw sti kouzina na klaio me ligmous apo tto pono.tis perisoteres meres perpatao me to pigouni sto patoma diplomenei apo to pono.xronia i pethera eperne iremistika gia ta nevra tis epidi tin epiane ena tremoulo.prin 2 xronia tin etrexa sta nosokomia san futo kai i giatri elegan pos eitane sto xeri tou theou an tha gunotane kala.apo ta iremistika koimithikane ta organa kai duslitourgousane,eftase na pernei 3 tin imera.o kaimenos o petheros tosa xronia eixe ti latra tou spitiou kai to magirema eixe kai ti pethera mou na tou griniazei kai na einai of kai ouf oli tin ora.gia na mi tin akouei na grinjazei kai na paraponiete gia ta farmaka tis edine opote zitouse me apotelezma na ti stili sto nosokomio.tora o pnevmonologos mas eipe otan pigame na grapsoume farmaka oti ta iremistika ta eixe apagorepsei apo otan vgike apo to nosokomio kai oti o petheros pigene alou kai ta egrafe.leme sti pethera oti den ksana perni iremistika kai egine tourboooooo.to ti akousame den legete kai ta exei valei mazimou koritsia.me fonazei vlameni oti den eimouna gia to spiti tis oti ekana to gio tis san ta moutra mou kai oti ton diavalo kai ton vazw na ti maloni kai na tin pergelaei.eftuxos pou exw ton susugo me to meros mou.tin enoxli pou mageirevo kai tis mirizi to spiti.exei na koimithi sti krevatokamara tis 20 xronia tora pou eimaste emeis thymithike pos thelei na paei eki na koimithei epidi einai to diko tis krevati kai emeis na strimoxtoume 4 atoma se ena mikro domatio.to alo pou sunerizete to mikro me ti tileorasi ,malonoun kai tou fonazei epidi thelei o mikros na dei pedika.tin enoxlise proxtes pou eklega apo ton pono pira ena depon kai ksaplosa sto krevati me mia thermofora sti mesi.eipe ston andra mou pos oli mera piano to popo mou kai eimai ksaplomeni kai den kanw tpt.pali prin klisoune ta sxolia tis eipa kapoia stigmi to proi afo gurisa apo to sxolio tou mikro oti paw na ksaploso gia mia wra giati ponousa frixta.ti eipe ston andra mou koritsiaaaaaaa oti sourtoukeva oli mera,mazeutika mesimeri spiti.tha me trelani,ta nevra mou.simera pire til tin farmakopio na tis dosei iremistika,fusika den geinete xoris sundagei kai ourliaze kai kopanouse portes.me fonakse vromoskilo,eimai i xiroteri nufi kai oti ego ipa to gio tis kai tin farmakopio na mi tis dinoune ta iremistika,ti tha kanw den andexo aloooo.prin ligo sikotheike kai fonaze ton gio tis pou koimotane.sikotheika ego na do ti thelei,eithele ton giatr epidi teleiosan ta iremistika kai den mporei na koimithei kai oti ponaei.tin etripsa me inopnevma kai tin eipa na ksupniso ton gio tis na tin pame sto nosokomio an den niothei kala.me arpakse apo ta moutra,ston aguristo na paw,emena na paei sto nosokomeio kai na mino ekei na mi ksana di ti fatsa mou sti zwi tis.tis ta exose o andras mou pou ksipnise apo tis fones tis giati ego mazevw akoma den andimilaw mexri na kanw mpam.tha trelathw.exw to pono mou kai den mporo oute na kounitho oute na koimitho.,exw na dadepsw andra kai pedi,voithia miden apo pouthena frondizw kai autin kai exw tin grinia kai tis vrisies tis.eklega apo ta nevra mou to apogevma kai den kanei sti katastasi pou eimai.mexri kai to vraki tis alazw rw koritsia kai na mou ferete etsei.den mou milae den kathete na fame mazi eno strono trapezi den perimeni na katso ala troei grigora kai sikonete.den andexww,sorry gia to katevato ala tha skaso me tosa pou exw mazepsei