Ένα φόρουμ για μαμάδες!

Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

To blog!

Πρόσφατα Θέματα

» συμτωματα εγκυμοσινης??
από freskia mama Παρ Μαρ 08, 2019 3:33 am

» μετα απο πολυ καιρο
από freskia mama Παρ Μαρ 08, 2019 12:52 am

» Εγκυουλες Οκτωβρίου-Νοεμβριου 2015
από Titino Δευ Ιουλ 09, 2018 12:37 am

» ΕΓΚΥΟΥΛΕΣ ΜΑΡΤΙΟΥ-ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
από trilly Δευ Νοε 20, 2017 1:13 pm

» 3o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ
από maria.tst Δευ Οκτ 16, 2017 1:10 am

» Κεραλοιφή της Ελένης
από αγαπη Παρ Αυγ 04, 2017 4:33 am

» Φτιαξε μια υπεροχη σπιτικη βυσσιναδα
από howto Κυρ Ιουλ 16, 2017 8:41 am

» Φτιάξε την καλύτερη σπιτική κέτσαπ
από howto Τρι Ιουλ 11, 2017 1:18 am

» Φτιαξτε πανευκολα βορβους (Ασκορδούλακoυς
από howto Τρι Ιουλ 11, 2017 1:13 am

» Μανούλες Ιουνίου - Ιουλίου 2012
από claire_ Παρ Ιαν 27, 2017 4:51 am

» Πωλείται καρότσι Stokke Xplory V2 pushchair - ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ
από Ιωάννα1971 Πεμ Ιαν 07, 2016 4:40 am

» Μανούλες Ιανουαρίου 2014 #14#
από gallida Πεμ Ιαν 07, 2016 12:59 am

» Ας μαζευτούμε εδώ όσες προσπαθούμε για μωράκι #142
από larisaia Κυρ Ιαν 03, 2016 10:37 am

» Τριτη εγκυμοσύνη,η δική μου ιστορία!
από tinag Κυρ Ιαν 03, 2016 9:54 am

» Μανούλες Δεκεμβρίου 2015
από goldangel1990 Τρι Δεκ 29, 2015 6:15 am

» αγγλικα pre junior .ποια η γνωμη σας;
από dimitra al Δευ Δεκ 28, 2015 3:08 pm

» Εγκυουλες Ιουνιου-Ιουλιου 2016!!!!!
από beboula_1982 Δευ Δεκ 28, 2015 6:40 am

» πωλούνται 2 παιδικά κρεβατάκια μαζί με 2 συρταριέρες
από mpampoulis Κυρ Δεκ 27, 2015 1:13 pm

» Μανούλες Ιανουαριου-Φεβρουαριου 2016
από NOPITSA Τετ Δεκ 23, 2015 12:18 pm

» Διασκέδαση για μωράκια-παιδάκια
από natalie123 Κυρ Δεκ 20, 2015 7:42 am

» Εγκυουλες Οκτωβρίου-Νοεμβριου 2015
από boubouka Κυρ Δεκ 20, 2015 12:03 am

» Τεστ PAPP-A
από beboula_1982 Σαβ Δεκ 19, 2015 1:33 am

» Τιμές χωριάτης;;;
από boubouka Δευ Δεκ 14, 2015 2:06 am

» ΒΡΕΦΙΚΑ ΕΠΙΠΛΑ ΚΑΙ ΜΠΑΝΑΚΙ
από xrisili Παρ Δεκ 11, 2015 12:59 am

» Γλωσοφαγια...τι κάνουμε;;;
από boubouka Κυρ Δεκ 06, 2015 9:11 am

» Γλωσοφαγια...τι κάνουμε;;;
από MAMASTE Σαβ Δεκ 05, 2015 9:30 am

» σχετικα καινουρια
από marialena Σαβ Δεκ 05, 2015 3:54 am

» Τι γίνεται τελικά? Υπάρχει περίπτωση να είμαι έγκυος?
από Dimitra S. Παρ Δεκ 04, 2015 7:06 am

» ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ!
από xrisili Παρ Δεκ 04, 2015 2:11 am

» Γυναικολόγος στο Ιπποκράτειο!
από boubouka Κυρ Νοε 22, 2015 11:14 pm

» βοηθεια με ομιλια 3 χρονου κοριτσιου
από scfatsa Παρ Νοε 13, 2015 12:48 pm

» Στολισμός βάπτισης με δώρο ένα βιβλίο ευχών!
από elfoula Δευ Νοε 09, 2015 7:52 am

» Στολισμός βάπτισης με δώρο ένα βιβλίο ευχών!
από elfoula Δευ Νοε 09, 2015 7:51 am

» καποια μοδιστρα για καλυμματα επιπλων
από calpou Δευ Νοε 09, 2015 1:44 am

» Εγκυουλες Φεβρουαριου-Μαρτιου 2015!!
από roulakriti Παρ Νοε 06, 2015 11:11 am

» Βαλίτσα για μαιευτήριο!
από boubouka Παρ Νοε 06, 2015 5:12 am

» Παράπονα από το παιδί για το σχολείο.
από boubouka Πεμ Νοε 05, 2015 12:01 pm

» Μυτιλήνη!!!βοήθεια!!!!
από scfatsa Τετ Νοε 04, 2015 12:27 pm

» Εχω ζητησει διαγραφη λογαριασμου!!!!
από mhtsaina Τρι Νοε 03, 2015 12:16 pm

» καποια μοδιστρα για καλυμματα καναπε??
από calpou Τρι Νοε 03, 2015 4:05 am

Παρόντες χρήστες
618 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 618 επισκέπτες :: 2 μηχανές αναζήτησης

Κανένας

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 3335, στις Τρι Ιαν 22, 2013 7:50 am

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Kentromesini

Kentromesini
Σιωπηλή δύναμη
Σιωπηλή δύναμη
Παρέχουμε δωρεάν αξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιών.


Εκτίμηση διάσπασης προσοχής και Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ)


Εκτίμηση λεπτής-αδρής κινητικότητας ( Γραφοκινητικότητα )


Επικοινωνίας -Λόγου και Ομιλίας


Οι συναντήσεις θα γίνονται στο χώρο του κέντρου μας κατόπιν ραντεβού.
Επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλ. : cu 6947471097, what's up 6975783112 , wind 6937472176

http://www.kentromesini.blogspot.gr/

krist rainbow

krist rainbow
Σιωπηλή δύναμη
Σιωπηλή δύναμη
Νομίζω πέρα απο την αξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιών , πρέπει να αρχίσει να αναπτύσσεται και η παρέμβαση. Και κυρίως η συμβουλευτική. Βάζουμε σε όλα τα παιδιά ταμπέλες ενώ τα περισσότερα απλά χρειάζονται μια συμβουλή απο έναν ειδικο ( κυριως σχολικο ψυχολόγο που θα μελετησει την αλληλεπιδραση με το περιβαλλον γυρω τους) και τίποτε άλλο.
Δεν λέω οτι δεν είναι χρησιμη και η αξιολόγηση, αλλα με μετρο. Πλεον στην χωρα μας γινονται περισσοτερες αξιολογησεις απο συμβουλευτικη και παρέμβαση. Δεν είναι λογικό αυτό.

http://krivesaikala.blogspot.gr/

Kentromesini

Kentromesini
Σιωπηλή δύναμη
Σιωπηλή δύναμη
Καλησπέρα krist rainbow

Τα όσα λες είναι πολύ σωστά αλλά θα πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας ότι για να μπορέσει να υπάρξει παρέμβαση και συμβουλευτική θα πρέπει να ακολουθηθούν κάποια βασικά βήματα … για παράδειγμα:

1) Βασικό βήμα είναι η αξιολόγηση του παιδιού προκειμένου να δούμε ποιες είναι οι δυσκολίες του.

2) Μετά την αξιολόγηση θα γίνει ανάλυση τον αποτελεσμάτων.

3) Θα γίνει σχεδιασμός ιδικού εξατομικευμένου προγράμματος που θα πρέπει να ακολουθήσει το κάθε παιδί( Είναι γνωστό και ξεκάθαρο πιστεύω σε όλους μας πως το κάθε παιδί έχει την δική του προσωπικότητα τον δικό του τρόπο εκμάθησης, σκέψεις , αντιμετώπισης δυσκολιών κ.α.).

4) Τέλος θα μπούμε στην διαδικασία παρέμβασης και συμβουλευτικής παιδιών αλλά κυρίως γονέων. (Εφόσον οι γονείς θέλουν και μπορούν να υποστηρίξουν το εκάστοτε πρόγραμμα παρέμβασης-συμβουλευτικής.)

Αν λοιπόν δεν υπάρχει διάγνωση – ανίχνευση (ΟΧΙ ΤΑΜΠΕΛΑ) δεν θα μπορέσουμε να κάνουμε παρέμβαση.

Το ερώτημα μου λοιπόν είναι : Μπορούν να υποστηρίξουν οι γονείς ένα πρόγραμμα παρέμβασης; Θέλουν να μπουν σε αυτήν την διαδικασία; Δέχονται τις δυσκολίες του παιδιού τους;;;
Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που δυσκολεύουν την διαδικασία παρέμβασης και για αυτό φταίει το ότι δεν υπάρχει σωστή ενημέρωση στους γονείς.

Αυτό λοιπόν θεωρώ πρωταρχικό στόχο για τους γονείς. Θα έπρεπε όλοι να ενημερώνονται σωστά!!! Αυτό βέβαια είναι η δική μου άποψη!

http://www.kentromesini.blogspot.gr/

krist rainbow

krist rainbow
Σιωπηλή δύναμη
Σιωπηλή δύναμη
Συμφωνώ με όσα λες και κυρίως για τους γονείς που δεν συνεργάζονται και δεν αποδέχονται το ''πρόβλημα'' του παιδιού τους.
Αυτό που θέλω να πω, είναι οτι ίσως και εμείς ως παιδαγωγοί/ ψυχολόγοι κάπου να υπερβάλουμε. Και τι εννοώ.
Ξέρω οτι για να γίνει παρέμβαση χρειάζεται οπωσδήποτε η αξιολόγηση ώστε να ανταποκρίνεται στις μαθησιακές/ αναπτυξιακές ανάγκες του παιδιού. Συμφωνώ σε αυτό, αλλά όχι σε όλες τις περιπτώσεις. Πιστεύω οτι καλό θα ήταν μετά την παραπομπή, να συζητάει ο ειδικός με αυτόν που την έκανε ( γονέα/ εκπαιδευτικό/ παιδί), αυτός να συμπληρώνει ένα ερωτηματολόγιο και γενικά να συζητάει με τον εκπαιδευτικό για όλο το αναπτυξιακό φάσμα του παιδιού και να γίνεται συμβουλευτική. Αρχικά ΧΩΡΙΣ την παρουσία του παιδιού και χωρίς να χρειαστεί να γίνει αξιολόγηση. Αν καλυτερέψει η συμπεριφορά με την συμβουλή, γιατί να χρειαστεί να γίνει και αξιολόγηση; Έτσι θα κερδίζεται και πολύτιμος χρόνος.

Για να μην παρεξηγηθώ, αυτά είναι λόγια ενός σχολικού ψυχολόγου που μας κάνει μάθημα στην σχολή ( σπουδάζω Νηπιαγωγός ). Εγώ απλά το έψαξα και συμφωνώ μαζί του.

Σας τα λέω απλά για να το ψάξετε κι εσείς και να βελτιώσετε ενδεχομένως την όμορφη προσπάθεια που κάνετε. Καλή συνέχεια Smile

http://krivesaikala.blogspot.gr/

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

 
  •  

Δωρεάν forum σε punBB | ©phpBB | Δωρεάν φόρουμ υποστήριξης | Αναφορά κατάχρησης | Cookies | Πρόσφατες συζητήσεις