51 Απ: Το παιδι πιανει τα γεννετικα οργανα του παππου, τι κανω? Τρι Φεβ 15, 2011 4:39 am
koukida
Πρωταγωνιστής!!
Gennie
για να πιασει 'το κόλπο' την ωρα που το κανει-
-αν ειναι το παιδι στην αγκαλια σου- το κατεβαζεις αμεσως και το παροτρυνεις να ασχοληθειτε με κατι άλλο(ουδετερη τελειως εσυ κ επιλεγοντας μια τελειως ουδετερη δραστηριοτητα) .Πχ: παμε να πιουμε νερο στη κουζινα ή νομιζω καποιος χτυπησε την πορτα παμε να δουμε ποιος ειναι- (αυτό για να μην γινει κανενας συνειρμός επιβραβευσης αν ειναι ευχαριστη η δραστηριοτητα που θα ακολουθησει- οποτε κ θα εχει αποτελεσμα αντιθετο απο το επιθυμητο)
-αν το παιδι ειναι μεγαλυτερο οι συμβουλες για το τι πρεπει και τι οχι μπορουν καλλιστα να πιασουν τοπο- οπως αλλωστε και πρεπει να γινει- αν θελουμε να θεσουμε κανονες στο παιδι.
Αυτο που εκανε η θεια στο περιστατικο που διηγηθηκες ηταν πολυ σωστό.
Τωρα ηλικιακα που ρωτας απο πότε μπορω να μιλησω στο παιδι κ αν καταλαβει- εγω θα σου πω οτι εξαρταται απο το ειδος της επικοινωνιας που εχεις εσυ η ιδια με το παιδι.
Δλδ αν εχει συνηθισει στο να συζηταει μαζι σου για το τι κανει κ τι δεν κανει- αν ειναι σωστο δλδ και για πιο λογο (και το αντιθετο).
Καθε παιδακι αναπτυσσεται νοητικα με διαφορετικους ρυθμους (κ οι γονεις παιζουν πολυ μεγαλο ρόλο σ'αυτο- γιατι αυτοι δινουν ερεθισματα για σκεψη στο παιδακι πρωτα απ'ολους.)
Απλα οταν μιλαμε για πολυ μικρα παιδακια προτιμουμε να αποσπουμε την προσοχη τους παροτρυνοντας τα να κανουν κατι αλλο ΑΜΕΣΩΣ. αντανακλαστικά δλδ λειτουργει το πραγμα.
στα 4 το παιδακι ειναι αρκετα μεγαλο ωστε να καταλαβει οταν η μαμα του λεει 'δεν κανει γιατι...' αν και παλι εξαρταται απο το ποσο εμεις σαν γονεις το εχουεμ συνηθισμένο στην συζητηση.
Αν ειναι συνηθισμενο να ακουει ενα ξερο 'οχι' και να του επιβαλλεται τιμωρια χωρις να του εξηγουμε το 'γιατι' τοτε θα εχουμε διαφορετικο αποτελεσμα και πάει λέγοντας.
Αυτες ειναι γενικες οδηγιες προς ενηλικες.δεν ειναι τοσο πολυπλοκα τα πραγματα στην εφαρμογη τους.
για να πιασει 'το κόλπο' την ωρα που το κανει-
-αν ειναι το παιδι στην αγκαλια σου- το κατεβαζεις αμεσως και το παροτρυνεις να ασχοληθειτε με κατι άλλο(ουδετερη τελειως εσυ κ επιλεγοντας μια τελειως ουδετερη δραστηριοτητα) .Πχ: παμε να πιουμε νερο στη κουζινα ή νομιζω καποιος χτυπησε την πορτα παμε να δουμε ποιος ειναι- (αυτό για να μην γινει κανενας συνειρμός επιβραβευσης αν ειναι ευχαριστη η δραστηριοτητα που θα ακολουθησει- οποτε κ θα εχει αποτελεσμα αντιθετο απο το επιθυμητο)
-αν το παιδι ειναι μεγαλυτερο οι συμβουλες για το τι πρεπει και τι οχι μπορουν καλλιστα να πιασουν τοπο- οπως αλλωστε και πρεπει να γινει- αν θελουμε να θεσουμε κανονες στο παιδι.
Αυτο που εκανε η θεια στο περιστατικο που διηγηθηκες ηταν πολυ σωστό.
Τωρα ηλικιακα που ρωτας απο πότε μπορω να μιλησω στο παιδι κ αν καταλαβει- εγω θα σου πω οτι εξαρταται απο το ειδος της επικοινωνιας που εχεις εσυ η ιδια με το παιδι.
Δλδ αν εχει συνηθισει στο να συζηταει μαζι σου για το τι κανει κ τι δεν κανει- αν ειναι σωστο δλδ και για πιο λογο (και το αντιθετο).
Καθε παιδακι αναπτυσσεται νοητικα με διαφορετικους ρυθμους (κ οι γονεις παιζουν πολυ μεγαλο ρόλο σ'αυτο- γιατι αυτοι δινουν ερεθισματα για σκεψη στο παιδακι πρωτα απ'ολους.)
Απλα οταν μιλαμε για πολυ μικρα παιδακια προτιμουμε να αποσπουμε την προσοχη τους παροτρυνοντας τα να κανουν κατι αλλο ΑΜΕΣΩΣ. αντανακλαστικά δλδ λειτουργει το πραγμα.
στα 4 το παιδακι ειναι αρκετα μεγαλο ωστε να καταλαβει οταν η μαμα του λεει 'δεν κανει γιατι...' αν και παλι εξαρταται απο το ποσο εμεις σαν γονεις το εχουεμ συνηθισμένο στην συζητηση.
Αν ειναι συνηθισμενο να ακουει ενα ξερο 'οχι' και να του επιβαλλεται τιμωρια χωρις να του εξηγουμε το 'γιατι' τοτε θα εχουμε διαφορετικο αποτελεσμα και πάει λέγοντας.
Αυτες ειναι γενικες οδηγιες προς ενηλικες.δεν ειναι τοσο πολυπλοκα τα πραγματα στην εφαρμογη τους.