276 Απ: Εγκυούλες Ιουνίου-Ιουλίου 2012 #7 Σαβ Ιουν 16, 2012 1:48 am
frans
Πανταχού παρούσα!
ego exo kati ilithies kaoures apo xthes kai eimai me to gla agkalia, alla ti na sou kanei kai auto? meta apo mia ora tsoup, na tes pali.
toutounaki mou!! polu spania sumbainei o endomitrios thanatos.. kai pistepse me exoune gennisei polles kopeles me diabiti tupou 1 opos i marialat ugeiestata mora, kai oxi stin epoxi mas alla prin kairo kai malista kai se mikra xoria. pera apo auto an akous to moro sou ola pan kala, an den to akous (eipame gia poses ores) perneis to giatro sou kai pas na se eksetasei (pou to pio pithanon einai na einai mia xara kai apla na exoun pesei oi palmoi tou).
opote den thelo na kathesai na anxonese me xazes skepseis...
deutero thema ... den ksero ti na sou po mias kai eimai ekso apo ton xoro... ALLA olous tous maurous 8 mines pou me ekane na peraso o proin (kai no itan proin) den thelo na exo alli egkumosuni... zugaria exeis sto spiti? katse kai zugise ta. ego allaksa mexri kai kinito gia na min me ekneurizei ki as paei na kopsei ton laimo tou. oso anafora tous kruokolous, kai mena o pateras mou apo to kodino xorio einai (Austria) kai nai, koukla mou, i mama sou eixe apoluto dikio... einai eksogioinoi!! tora loipon pou se ligo kairo tha exo tin mpempa mou agkalia kai elpizo geri, as pane oloi osoi me stenaxorisan esto kai ligo na pnigoun! kai apo do kai pera tha akolouthiso tin paroimia: monos sou kai oso theleis pida...
opote toutounaki den aksizei na stenaxoriesai pano apo to xumeno gala. prepei na katsei na skefteis an tha adekseis na to mazepseis apo to patoma i tha pas na gemiseis to kanati me allo.
auta... nomizo...
filakia koritsares!!