26 Απ: Προς τα μέλη! Τετ Απρ 24, 2013 7:09 am
erwtoulis
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Mias kai diabasa merika apo ta post sas. Eimai kai ego mia i opoia exo eggrafei prin 3 xronia peripou. To forum to eixa anoixto sxedon 24 ores to 24oro. Diabaza ola ta themata apantousa, rotousa ktl. Ton teleutaio kairo me orismena nea meli pou grafonte k to paizoun kseroles, milane asxima , prosbaloun , grafonte mono kai mono gia na diafimistoun exo arxisei kai ksenerono. Palia eimastan mia oraia parea, etsi toulaxiston eniotha ego. Empena mesa milousa me oles sas, eniotha san na eisastan files mou kai as min sas eixa dei pote stin zoi mou alla oute kai pou iksera kai ta onomata sas. Me merikes exoume gnoristei kai apo konta.Tora ? Tha mpo area kai pou , tha diabaso orismena themata ta opoia ta brisko endiaferon k tha bgo. Na grafo sixna giati ? Gia na min perno apantiseis epidi grafo se GREEKENGLISH ? Na mou tin lene epidi den grafo ellinika? yparxei kanenas nomos pou apagoreuei autin ti grafi ? den nomizo oti einai sosto auto. exo sunithisei tosa xronia etsi .lipame alla den mporo na allakso tora, me apotelesma na upoxoro isixa kai orea xoris na dimiourgo kamia fasaria.
Episeis kai kapio problimatismo na exo , kapia aporia den mpeno ston kopo na to grapso giati den thelo merikes fores na taraxto apo ton tropo pou tha mou apantisoun kai tha xalasei i diathesi mou.
Episeis den mou arese pou itan antras mesa sto forum. Einai forum gia mamades kai eprepe na apoklistei. Tha mou pite posi antres tha uparxoun mesa ki den to gnorizoume. Den einai to idio omos.
Auta apo meros mou, tha ithela na toniso oti den ta grafo gia kamia prosopika ,milao genika.
Episeis kai kapio problimatismo na exo , kapia aporia den mpeno ston kopo na to grapso giati den thelo merikes fores na taraxto apo ton tropo pou tha mou apantisoun kai tha xalasei i diathesi mou.
Episeis den mou arese pou itan antras mesa sto forum. Einai forum gia mamades kai eprepe na apoklistei. Tha mou pite posi antres tha uparxoun mesa ki den to gnorizoume. Den einai to idio omos.
Auta apo meros mou, tha ithela na toniso oti den ta grafo gia kamia prosopika ,milao genika.