Ένα φόρουμ για μαμάδες!

Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

To blog!

Πρόσφατα Θέματα

» συμτωματα εγκυμοσινης??
από freskia mama Παρ Μαρ 08, 2019 3:33 am

» μετα απο πολυ καιρο
από freskia mama Παρ Μαρ 08, 2019 12:52 am

» Εγκυουλες Οκτωβρίου-Νοεμβριου 2015
από Titino Δευ Ιουλ 09, 2018 12:37 am

» ΕΓΚΥΟΥΛΕΣ ΜΑΡΤΙΟΥ-ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
από trilly Δευ Νοε 20, 2017 1:13 pm

» 3o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ
από maria.tst Δευ Οκτ 16, 2017 1:10 am

» Κεραλοιφή της Ελένης
από αγαπη Παρ Αυγ 04, 2017 4:33 am

» Φτιαξε μια υπεροχη σπιτικη βυσσιναδα
από howto Κυρ Ιουλ 16, 2017 8:41 am

» Φτιάξε την καλύτερη σπιτική κέτσαπ
από howto Τρι Ιουλ 11, 2017 1:18 am

» Φτιαξτε πανευκολα βορβους (Ασκορδούλακoυς
από howto Τρι Ιουλ 11, 2017 1:13 am

» Μανούλες Ιουνίου - Ιουλίου 2012
από claire_ Παρ Ιαν 27, 2017 4:51 am

» Πωλείται καρότσι Stokke Xplory V2 pushchair - ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ
από Ιωάννα1971 Πεμ Ιαν 07, 2016 4:40 am

» Μανούλες Ιανουαρίου 2014 #14#
από gallida Πεμ Ιαν 07, 2016 12:59 am

» Ας μαζευτούμε εδώ όσες προσπαθούμε για μωράκι #142
από larisaia Κυρ Ιαν 03, 2016 10:37 am

» Τριτη εγκυμοσύνη,η δική μου ιστορία!
από tinag Κυρ Ιαν 03, 2016 9:54 am

» Μανούλες Δεκεμβρίου 2015
από goldangel1990 Τρι Δεκ 29, 2015 6:15 am

» αγγλικα pre junior .ποια η γνωμη σας;
από dimitra al Δευ Δεκ 28, 2015 3:08 pm

» Εγκυουλες Ιουνιου-Ιουλιου 2016!!!!!
από beboula_1982 Δευ Δεκ 28, 2015 6:40 am

» πωλούνται 2 παιδικά κρεβατάκια μαζί με 2 συρταριέρες
από mpampoulis Κυρ Δεκ 27, 2015 1:13 pm

» Μανούλες Ιανουαριου-Φεβρουαριου 2016
από NOPITSA Τετ Δεκ 23, 2015 12:18 pm

» Διασκέδαση για μωράκια-παιδάκια
από natalie123 Κυρ Δεκ 20, 2015 7:42 am

» Εγκυουλες Οκτωβρίου-Νοεμβριου 2015
από boubouka Κυρ Δεκ 20, 2015 12:03 am

» Τεστ PAPP-A
από beboula_1982 Σαβ Δεκ 19, 2015 1:33 am

» Τιμές χωριάτης;;;
από boubouka Δευ Δεκ 14, 2015 2:06 am

» ΒΡΕΦΙΚΑ ΕΠΙΠΛΑ ΚΑΙ ΜΠΑΝΑΚΙ
από xrisili Παρ Δεκ 11, 2015 12:59 am

» Γλωσοφαγια...τι κάνουμε;;;
από boubouka Κυρ Δεκ 06, 2015 9:11 am

» Γλωσοφαγια...τι κάνουμε;;;
από MAMASTE Σαβ Δεκ 05, 2015 9:30 am

» σχετικα καινουρια
από marialena Σαβ Δεκ 05, 2015 3:54 am

» Τι γίνεται τελικά? Υπάρχει περίπτωση να είμαι έγκυος?
από Dimitra S. Παρ Δεκ 04, 2015 7:06 am

» ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ!
από xrisili Παρ Δεκ 04, 2015 2:11 am

» Γυναικολόγος στο Ιπποκράτειο!
από boubouka Κυρ Νοε 22, 2015 11:14 pm

» βοηθεια με ομιλια 3 χρονου κοριτσιου
από scfatsa Παρ Νοε 13, 2015 12:48 pm

» Στολισμός βάπτισης με δώρο ένα βιβλίο ευχών!
από elfoula Δευ Νοε 09, 2015 7:52 am

» Στολισμός βάπτισης με δώρο ένα βιβλίο ευχών!
από elfoula Δευ Νοε 09, 2015 7:51 am

» καποια μοδιστρα για καλυμματα επιπλων
από calpou Δευ Νοε 09, 2015 1:44 am

» Εγκυουλες Φεβρουαριου-Μαρτιου 2015!!
από roulakriti Παρ Νοε 06, 2015 11:11 am

» Βαλίτσα για μαιευτήριο!
από boubouka Παρ Νοε 06, 2015 5:12 am

» Παράπονα από το παιδί για το σχολείο.
από boubouka Πεμ Νοε 05, 2015 12:01 pm

» Μυτιλήνη!!!βοήθεια!!!!
από scfatsa Τετ Νοε 04, 2015 12:27 pm

» Εχω ζητησει διαγραφη λογαριασμου!!!!
από mhtsaina Τρι Νοε 03, 2015 12:16 pm

» καποια μοδιστρα για καλυμματα καναπε??
από calpou Τρι Νοε 03, 2015 4:05 am

Παρόντες χρήστες
676 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 676 επισκέπτες :: 3 μηχανές αναζήτησης

Κανένας

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 3335, στις Τρι Ιαν 22, 2013 7:50 am

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 2 από 3]

toxotina

toxotina
Πανταχού παρούσα!
Πανταχού παρούσα!
Παλιοτερα ειχα προσπαθησει αρκετες φορες να κανω αγγλικα στην αδερφή μου.στην αρχή η αδερφη μου ηταν καθε φορα ενθουσιασμενη, οργανωμενη, εδειχνε να προσπαθει.στην πορεια ομως δεν αντεχε την πιεση την δική μου. Ενω είχαμε ορισει συγκεκριμένες ωρες κ μερες μαθηματος αργοτερα εδειχνε να βαριεται κ ελεγε "ελα μωρε ας κανουμε μαθημα πιο μετά η ας το αφήσουμε για αυριο".Αυτο ειναι κατι που δε μπορει ενα παιδακι να το κανει συστημα οταν παει φροντιστήριο. Με λιγα λογια παιζει ρολο κ ο χώρος κ μεσα στο σπίτι τα παιδια ειναι ο εαυτος τους μη νιωθωντας πιεση . επίσης με το φροντιστήριο υπαρχει ο ανταγωνισμός κ ετσι αυξανονται οι πιθανότητες το παιδι να προσπαθει περισσοτερο.τελος απο τη δικη μ εμπειρια, καθε φορα που την πιεζα λιγο παραπανω το έπαιρνε κατακαρδα κλαιγοντας κ δε μπορουσα να τη βλεπω ετσι με αποτέλεσμα να αναρωτιεμαι αν κανω καλα η οχι κ να αλλαζω τακτική. Μετα με κατσαδιαζε κ η μανα μ για τα "χαλια" στα οποια καταντησα τη μικρη κ επιβαρύνομουν κ εγω ψυχολογικά.ολη η οικογένεια ενας μυλος οπως καταλαβαινεις, οποτε καταλήξαμε στο φροντιστήριο κ μια χαρα το πηρε το lower

filenada


Πανταχού παρούσα!
Πανταχού παρούσα!
Aυτά φοβάμαι κι εγώ, μη φτάσουμε στο "αστο γι αργότερα, όχι σήμερα κλπ" αλλά δε θέλω και να προκαταβάλλομαι.....απ την άλλη το ρόλο της δασκάλας μπορώ να πω οτι τον έχω δανειστεί ούτως ή άλλως, γιατί κάνουμε μαζί τα μαθήματα του σχολείου, δεν είναι δλδ παντελώς άγνωστο το "κάθομαι με τη μαμά για μάθημα"......Χτες που τον ρώτησα, που είπε "εννοείται μαμά οτι θέλω να κάνω μαζι σου αγγλικά, θα μου τα μάθεις πολύ καλά".... αν κρατήσει αυτή τη στάση και το μεράκι θα το ξεκινήσω πειραματικά..........τουλάχιστον να γλυτώσουμε τις πρώτες τάξεις που στο φροντιστήριο είναι κοροιδία........δυο ώρες τη βδομάδα ένα σωρό λεφτά.......απλά σκεφτόμουν οτι αν είναι συρμός πλέον το δεν πάμε φροντιστήριο όπως μου το περιέγραψαν, τουλάχιστον είμαι τυχερή που δε θα με "δουλέψει" οποιαδήποτε άσχετη και θα κάνω εγώ ιδιαίτερα στο παιδί μου---όχι οτι στα φροντιστήρια δεν έχει άσχετες.......

margdimitra

margdimitra
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
filenada έγραψε:
margdimitra έγραψε:
Να ρωτήσω και εγώ ποια ηλικία θεωρείς πιο κατάλληλη να ξεκινήσουν τα μικρά?
Ο δικός μου είναι στα 5 και δεν είναι και πολύ του καθισιού. Όλο γυρνά. Σκεφτόμουν να φέρω μια κοπέλα, έχω ήδη πάρει και τα βιβλία αλλά δεν το τολμώ. Θέλω να απασχολείται με το μάθημα, έστω και μισή ώρα, να είμαι ελεύθερη. Λες να κάτσει? Του αρέσουν πολύ και τα τραγούδια, και διαβάζουμε αλλά αδύνατον να κάτσει να ζωγραφίσει μαζί μου, ή να γράψει. Στο σχολείο βέβαια συμμετέχει. Για αυτό και το σκέφτομαι. Μπας και δεν κάθεται.

Για Αγγλικά λες, από τα 5? Όχι κοπέλα μου, δεν υπάρχει λόγος, αυτά είναι για να βγάζουν φράγκα τα φροντιστήρια.... Είχαμε την a junior, φτιάξανε μετά την pre junior, τώρα έχει και από 3-4 ετών  "αγγλική προπαιδεία"  ....αφήστε τα παιδάκια να παίξουν και να χαρούν την ελευθερία τους ακόμα.......κι εγώ που είναι 6μιση, κανένα χρωματάκι, καμιά λεξούλα μόνο προφορικά, κατά τη γνώμη μου η πιο καλή στιγμή είναι τρίτη δημοτικού--άντε βαριά βαριά δευτέρα.....

To σκεφτόμουν πιο πολύ σαν απασχόληση του μικρού, έστω μια ώρα τη βδομάδα, προκειμένου να με αφήνει λίγο ήσυχη. Σκἐφτομαι όμως ότι πρέπει να είναι φοβερά ενδιαφέρον το μάθημα -παιχνίδι για να κάτσει και δεν το ρισκάρω. Είναι και το οικονομικό στη μέση.

trilly

trilly
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
egw lew na to kaneis. afto me tous rolous daskalas-mamas den to katalavainw! kalytera esy pou ksereis tis ikanothtes sou ws daskala para se kapoio synoikiako frontisthrio pou exoun ton foithth me 3 eyrw sthn telikh.

analogh periptwsh pou kserw, phre to paidaki to lower sthn 1h gymnasiou. apo pou vghke oti ta paidia twn kathigitwn einai kai skrapes....egw synhthws to antitheto vlepw na ginetai.

dokimase to, opws ksereis esy, ki an den sou vgei ton stelneis eksw.

wondergirl

wondergirl
Είναι σε καλό δρόμο!
Είναι σε καλό δρόμο!
filenada έγραψε:Aυτά φοβάμαι κι εγώ, μη φτάσουμε στο "αστο γι αργότερα, όχι σήμερα κλπ" αλλά δε θέλω και να προκαταβάλλομαι.....απ την άλλη το ρόλο της δασκάλας μπορώ να πω οτι τον έχω δανειστεί ούτως ή άλλως, γιατί κάνουμε μαζί τα μαθήματα του σχολείου, δεν είναι δλδ παντελώς άγνωστο το "κάθομαι με τη μαμά για μάθημα"......Χτες που τον ρώτησα, που είπε "εννοείται μαμά οτι θέλω να κάνω μαζι σου αγγλικά, θα μου τα μάθεις πολύ καλά".... αν κρατήσει αυτή τη στάση και το μεράκι θα το ξεκινήσω πειραματικά..........τουλάχιστον να γλυτώσουμε τις πρώτες τάξεις που στο φροντιστήριο είναι κοροιδία........δυο ώρες τη βδομάδα ένα σωρό λεφτά.......απλά σκεφτόμουν οτι αν είναι συρμός πλέον το δεν πάμε φροντιστήριο όπως μου το περιέγραψαν, τουλάχιστον είμαι τυχερή που δε θα με "δουλέψει" οποιαδήποτε άσχετη και θα κάνω εγώ ιδιαίτερα στο παιδί μου---όχι οτι στα φροντιστήρια δεν έχει άσχετες.......
Τυγχανει να ειμαι κι εγω καθηγητρια Αγγλικης και εχω επισης ενα γιο στην πρωτη δημοτικου. Εκανα κι εγω τις ιδιες εκεψεις με εσενα και κατεληξα στην αποφαση να του κανω εγω Αγγλικα. Το εχω συζητησει μαζι του και θελει πολυ. Θα αρχισω απο του χρονου γιατι θελω να μαθει πρωτα καλα να διαβαζει και να γραφει στα Ελληνικα. Για να το πετυχω αποφασισα οτι θα φτιαξω ενα προγραμμα (2-3) ωρες την εβδομαδα και θα το κολλησω στον τοιχο του δωματιου του ετσι ωστε να ξερει ποιες μερες και ωρες θα κανουμε μαθημα. Πιστευω οτι με αυτο τον τροπο θα το παρει πιο σοβαρα. Επειδη εχω δουλεψει κι εγω αρκετα χρονια στα φροντιστηρια ειμαι σε θεση να ξερω τι δουλεια γινεται και μπορω να πω οτι νιωθω πολυ τυχερη που εχω τη δυνατοτητα και τις γνωσεις για να του μαθω εγω σωστα Αγγλικα. Τοσα χρονια τοσα παιδια εχουν περασει απο τα χερια μας, ειναι δυνατον να μη μπορουμε να διδαξουμε το δικο μας το παιδι? Θα σου ελεγα να διδαξεις εσυ το παιδι σου. Ετσι θα εισαι ησυχη και θα ξερεις οτι κανεις το καλυτερο γι'αυτο.

Areti2

Areti2
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
margdimitra έγραψε:To σκεφτόμουν πιο πολύ σαν απασχόληση του μικρού, έστω μια ώρα τη βδομάδα, προκειμένου να με αφήνει λίγο ήσυχη. Σκἐφτομαι όμως ότι πρέπει να είναι φοβερά ενδιαφέρον το μάθημα -παιχνίδι για να κάτσει και δεν το ρισκάρω. Είναι και το οικονομικό στη μέση.
Λοιπόν να σας πω κι εγώ που έχω τάξη pre-junior στο φροντιστήριο.

Όταν ένα παιδάκι παρακολουθεί μια τέτοια τάξη δεν το κάνει για να μάθει πιο γρήγορα αγγλικά (ή να πάρει το Lower στην Α' Γυμνασίου, το οποίο για μένα δεν είναι καλή επιλογή, ακόμα κι αν μπορείς να το κάνεις). Όπως και όταν πάει μπαλέτο από 5 χρονών δεν το κάνει για να γίνει πρίμα μπαλαρίνα...

Τα αγγλικά σε αυτή την ηλικία είναι μια απασχόληση, μια ευκαιρία να βγει το παιδί από το σπίτι, να κοινωνικοποιηθεί και με την ευκαιρία να αγαπήσει τα αγγλικά και να εξασκήσει τη μνήμη του μαθαίνοντας νέους ήχους και λέξεις. Παράλληλα εξασκεί διάφορες άλλες δεξιότητες, αφού ζωγραφίζει, κάνει χαρτοκοπτική, τραγουδάει και παίζει παιχνίδια.

Από πλευράς μάθησης αγγλικών, είναι μια ευκαιρία να μάθει τους ήχους της γλώσσας σωστά, ειδικά αν η δασκάλα είναι ξένη. Και φυσικά όταν πάνε Junior A, μαθαίνουν πιο εύκολα αφού αρκετό λεξιλόγιο έχει καλυφθεί στην pre-junior και έρχονται στο φροντιστήριο με μεγαλύτερη άνεση, αφού γνωρίζουν το χώρο και τους δασκάλους ήδη από την προηγούμενη χρονιά. Δεν βλέπουν τα αγγλικά ως αγγαρία αλλά ως ευχαρίστηση. Πολύ σημαντικό αυτό ειδικά στην αρχή που πολλά παιδάκια είναι αρνητικά.

Areti2

Areti2
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
wondergirl έγραψε:Τοσα χρονια τοσα παιδια εχουν περασει απο τα χερια μας, ειναι δυνατον να μη μπορουμε να διδαξουμε το δικο μας το παιδι? Θα σου ελεγα να διδαξεις εσυ το παιδι σου. Ετσι θα εισαι ησυχη και θα ξερεις οτι κανεις το καλυτερο γι'αυτο.
Δεν είναι θέμα αν μπορείς να διδάξεις (το δικό σου παιδί ή το παιδί του άλλου). Φυσικά και "μπορείς". Είναι θέμα ορίων. Βάζεις ας πούμε στο παιδί σου να μάθει κάτι και δεν το έχει διαβάσει. Πώς θα το μαλώσεις; Ως μαμά ή ως δασκάλα; Γιατί αλλιώς μαλώνει η μία και αλλιώς η άλλη. Αλλά και στην αντίστροφη περίπτωση, πώς θα το επαινέσεις; Ως μαμά ή ως δασκάλα; Γιατί να το βάλεις σε μια διαδικασία να το μαλώνεις ή να το επαινείς μόνο εσύ; Δεν είναι καλύτερα να γίνεται αυτό από δύο διαφορετικά άτομα; Κι αν είσαι πολύ αυστηρή μαζί του (όπως πιστεύω θα ήμασταν οι περισσότερες αφού θα θέλαμε το παιδί μας να είναι πάντα ο καλύτερος μαθητής) τι κάνεις; Πώς το μετριάζεις αυτό; Να είσαι πολύ χαλαρή, δεν σε παίρνει έτσι κι αλλιώς. Εγώ φοβάμαι ότι το να διδάξω το δικό μου παιδί, ειδικά στο σπίτι, πολύ σύντομα θα γίνει μια στρεσογόνα εμπειρία και για τους δυο μας.

Δεν μιλάω για την ευκαιρία να του μάθω πράγματα όπως μαθαίνουμε όλοι στα παιδιά μας, αλλά για κανονική διδασκαλία που θα αντικαταστήσει το σχολείο/φροντιστήριο για μήνες ή χρόνια.

wondergirl

wondergirl
Είναι σε καλό δρόμο!
Είναι σε καλό δρόμο!
Areti2 έγραψε:
margdimitra έγραψε:To σκεφτόμουν πιο πολύ σαν απασχόληση του μικρού, έστω μια ώρα τη βδομάδα, προκειμένου να με αφήνει λίγο ήσυχη. Σκἐφτομαι όμως ότι πρέπει να είναι φοβερά ενδιαφέρον το μάθημα -παιχνίδι για να κάτσει και δεν το ρισκάρω. Είναι και το οικονομικό στη μέση.
Λοιπόν να σας πω κι εγώ που έχω τάξη pre-junior στο φροντιστήριο.

Όταν ένα παιδάκι παρακολουθεί μια τέτοια τάξη δεν το κάνει για να μάθει πιο γρήγορα αγγλικά (ή να πάρει το Lower στην Α' Γυμνασίου, το οποίο για μένα δεν είναι καλή επιλογή, ακόμα κι αν μπορείς να το κάνεις). Όπως και όταν πάει μπαλέτο από 5 χρονών δεν το κάνει για να γίνει πρίμα μπαλαρίνα...

Τα αγγλικά σε αυτή την ηλικία είναι μια απασχόληση, μια ευκαιρία να βγει το παιδί από το σπίτι, να κοινωνικοποιηθεί και με την ευκαιρία να αγαπήσει τα αγγλικά και να εξασκήσει τη μνήμη του μαθαίνοντας νέους ήχους και λέξεις. Παράλληλα εξασκεί διάφορες άλλες δεξιότητες, αφού ζωγραφίζει, κάνει χαρτοκοπτική, τραγουδάει και παίζει παιχνίδια.

Από πλευράς μάθησης αγγλικών, είναι μια ευκαιρία να μάθει τους ήχους της γλώσσας σωστά, ειδικά αν η δασκάλα είναι ξένη. Και φυσικά όταν πάνε Junior A, μαθαίνουν πιο εύκολα αφού αρκετό λεξιλόγιο έχει καλυφθεί στην pre-junior και έρχονται στο φροντιστήριο με μεγαλύτερη άνεση, αφού γνωρίζουν το χώρο και τους δασκάλους ήδη από την προηγούμενη χρονιά. Δεν βλέπουν τα αγγλικά ως αγγαρία αλλά ως ευχαρίστηση. Πολύ σημαντικό αυτό ειδικά στην αρχή που πολλά παιδάκια είναι αρνητικά.
Αρετη θα συμφωνησω οτι σε ταξεις επιπεδου pre-junior και junior τα παιδια δεν μαθαινουν Αγγλικα αλλα ειναι περισσοτερο μια απασχοληση και ενας ευχαριστος τροπος γνωριμιας με τη γλωσσα. Εγω προσωπικα θα διδαξω το παιδι μου για 2 λογους. Πρωτον, για το οικονομικο, αφου δεν μπορω να ανταποκριθω στο κοστος του φροντιστηριου. Δευτερον, γιατι εχουν δει πολλα τα ματια μου στα φροντιστηρια και δεν ειμαι καθολου σιγουρη οτι η καθηγητρια που θα διδασκει το παιδι μου θα εχει και τις απαραιτητες σπουδες και γνωσεις. Φανταζομαι οτι κι εσυ θα εχεις εντοπισει τετοια φαινομενα στα φροντιστηρια. Και εν τελει, θεωρω χαζομαρα το να πληρωνω ενα φροντιστηριο για να μαθει το παιδι μου Αγγλικα οταν εγω η ιδια εχω αυτη την ιδιοτητα...

wondergirl

wondergirl
Είναι σε καλό δρόμο!
Είναι σε καλό δρόμο!
Areti2 έγραψε:
wondergirl έγραψε:Τοσα χρονια τοσα παιδια εχουν περασει απο τα χερια μας, ειναι δυνατον να μη μπορουμε να διδαξουμε το δικο μας το παιδι? Θα σου ελεγα να διδαξεις εσυ το παιδι σου. Ετσι θα εισαι ησυχη και θα ξερεις οτι κανεις το καλυτερο γι'αυτο.
Δεν είναι θέμα αν μπορείς να διδάξεις (το δικό σου παιδί ή το παιδί του άλλου). Φυσικά και "μπορείς". Είναι θέμα ορίων. Βάζεις ας πούμε στο παιδί σου να μάθει κάτι και δεν το έχει διαβάσει. Πώς θα το μαλώσεις; Ως μαμά ή ως δασκάλα; Γιατί αλλιώς μαλώνει η μία και αλλιώς η άλλη. Αλλά και στην αντίστροφη περίπτωση, πώς θα το επαινέσεις; Ως μαμά ή ως δασκάλα; Γιατί να το βάλεις σε μια διαδικασία να το μαλώνεις ή να το επαινείς μόνο εσύ; Δεν είναι καλύτερα να γίνεται αυτό από δύο διαφορετικά άτομα; Κι αν είσαι πολύ αυστηρή μαζί του (όπως πιστεύω θα ήμασταν οι περισσότερες αφού θα θέλαμε το παιδί μας να είναι πάντα ο καλύτερος μαθητής) τι κάνεις; Πώς το μετριάζεις αυτό; Να είσαι πολύ χαλαρή, δεν σε παίρνει έτσι κι αλλιώς. Εγώ φοβάμαι ότι το να διδάξω το δικό μου παιδί, ειδικά στο σπίτι, πολύ σύντομα θα γίνει μια στρεσογόνα εμπειρία και για τους δυο μας.

Δεν μιλάω για την ευκαιρία να του μάθω πράγματα όπως μαθαίνουμε όλοι στα παιδιά μας, αλλά για κανονική διδασκαλία που θα αντικαταστήσει το σχολείο/φροντιστήριο για μήνες ή χρόνια.
Θα διδαξεις το παιδι σου ως δασκαλα και θα το μαλωσεις ως δασκαλα επισης. Εγω ετσι λειτουργω και τωρα που κανουμε τα μαθηματα του σχολειου. Αν δε θεσεις τα ορια απο την αρχη θα το χασεις το παιχνιδι. Την ωρα του μαθηματος εισαι η δασκαλα του, τελος. Μετα το μαθημα εισαι η μαμα του. Πρεπει να μαθει να διαχωριζει τους ρολους αλλα αυτο πιστευω οτι θα γινει μεσα απο την ιδια τη διαδικασια με τον καιρο.

Areti2

Areti2
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
wondergirl έγραψε:Θα διδαξεις το παιδι σου ως δασκαλα και θα το μαλωσεις ως δασκαλα επισης. Εγω ετσι λειτουργω και τωρα που κανουμε τα μαθηματα του σχολειου. Αν δε θεσεις τα ορια απο την αρχη θα το χασεις το παιχνιδι. Την ωρα του μαθηματος εισαι η δασκαλα του, τελος. Μετα το μαθημα εισαι η μαμα του. Πρεπει να μαθει να διαχωριζει τους ρολους αλλα αυτο πιστευω οτι θα γινει μεσα απο την ιδια τη διαδικασια με τον καιρο.
Κοίτα, εγώ αυτό δεν θέλω να το κάνω. Δεν θέλω να έχω άλλο ρόλο μέσα στο σπίτι εκτός από αυτό της μαμάς. Ούτε δασκάλα θέλω να είμαι, ούτε φίλη. Πιστεύω ότι είναι καλύτερα να έχει ο καθένας τον ρόλο του και να ξέρει το παιδί τι συμπεριφορά να περιμένει από εσένα ανά πάσα στιγμή. Δεν σημαίνει ότι δεν είμαι αυστηρή ως μαμά, αντιθέτως. Ως δασκάλα είμαι πιο διαλλακτική με τα παιδιά. Δηλαδή υπάρχουν πράγματα που ως δασκάλα λέω "καλά δεν πειράζει, αλλά την άλλη φορά περιμένω καλύτερα γιατί δεν πρέπει να είσαι ο τελευταίος στην τάξη, είσαι παιδί έξυπνο και είναι κρίμα" και ως μαμά θα έλεγα "τι? πάλι αδιάβαστος? κομμένη η τηλεόραση το σαββατοκύριακο μέχρι να μου τα πεις όλα απέξω" Twisted Evil 

Αλλά ΟΚ, αυτό είναι θέμα κοσμοθεωρίας του καθενός.

Για τα χρήματα δεν μπορώ να πω κάτι. Εννοείται ότι αν δεν έχεις, δεν έχεις. Κι εγώ αν δεν έχω να το στείλω φροντιστήριο θα αναγκαστώ να του κάνω μαθήματα στο σπίτι, κι ας το θεωρώ λάθος.

Τώρα για την ποιότητα των καθηγητών, δεν θεωρώ ότι είναι πρόβλημα, ειδικά για μας που μπορούμε να κρίνουμε πιο εύκολα από το μέσο γονιό αν μια δασκάλα είναι καλή ή όχι. Στο δικό μου φροντιστήριο θα το εμπιστευόμουν άνετα σε οποιαδήποτε από τις τρεις άλλες δασκάλες.

Areti2

Areti2
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
wondergirl έγραψε:Αρετη θα συμφωνησω οτι σε ταξεις επιπεδου pre-junior και junior τα παιδια δεν μαθαινουν Αγγλικα αλλα ειναι περισσοτερο μια απασχοληση και ενας ευχαριστος τροπος γνωριμιας με τη γλωσσα.
Όχι και δεν μαθαίνουν στις Junior τάξεις! Εγώ αν μπορούσα θα έβγαζα τη μισή ύλη από την Junior A και Junior B, θεωρώ ότι κάνουμε υπερβολικά πράγματα.

Και στην pre junior μαθαίνουν και μάλιστα πολλά. Απλά η μάθηση είναι ανάλογη της ηλικίας. Δεν μπορείς να ζορίσεις ένα παιδάκι 5 χρονών σε τέτοιο βαθμό που να μάθει πράγματα πέρα από τις δυνατότητές του (και ούτε πρέπει).

Είναι όπως στο δημοτικό. Θα μπορούσαμε να στέλνουμε τα παιδάκια στο σχολείο από 8 ή 9 χρονών οπότε και θα μάθαιναν αλφαβήτα-πρόσθεση-αφαίρεση πολύ πιο γρήγορα από τα 6χρονα, αλλά δεν το κάνουμε. Δεν θα έμεναν ιδιαίτερα πίσω, απλά είναι κρίμα να έχει το παιδί δυνατότητες να μάθει και να μην τις εκμεταλλευόμαστε.

filenada


Πανταχού παρούσα!
Πανταχού παρούσα!
Kατ' αρχήν ευχαριστώ για τη συμμετοχή, ήθελα καιρό να βάλω το θέμα και έλεγα με τόσες μωρομάνες, δε θα απαντήσει καμιά.....
Όσον αφορά το διαχωρισμό μαμάς - δασκάλας, ειλικρινά δεν τον καταλαβαίνω....όπως έχουμε την ώρα που διαβάζουμε για το σχολείο, θα έχουμε και την ώρα που κάνουμε αγγλικά.....όπως κάνω κάποια "παρατήρηση" για το σχολείο, θα κάνω και για τα αγγλικά, χωρίς υστερίες.......

'Εχω πολλή όρεξη, το θεωρώ τραγικό να πρέπει να πληρώνω για να διδάξει στο παιδί μου ο καθένας........σας λέω, το πιο διάσημο φροντιστήριο (και είμαστε και σε καλή περιοχή), άμα δείτε τα τεστ.....μόνο τα booklet δουλεύουνε.......απαράδεκτο! Και τελικό διαγώνισμα έφερε το γειτονάκι μου 98% με 5 λάθη!!!! ΟΚ κοροιδεύουνε!!!!

Για τις pre junior και pre pre junior και νεογέννητα club junior, με πάσα ειλικρίνεια σας λέω οτι είναι μόνο για να σας τρώνε λεφτά.....Τις 10 λέξεις και τα 5 χρώματα, τα είχαν μάθει ήδη απο τη Ντόρα χωρίς να πάρουμε πρέφα....Επίσης αν θέλω το παιδί μου να κάνει χαρτοκοπτική και ζωγραφική δεν είναι δουλειά της κάθε κόρης διευθύντριας - γιατί ως επί το πλείστον τα παιδιά τους διδάσκουν - να τα μάθει στο παιδί μου.

Ο μικρός είναι ενθουσιασμένος, μου λέει συνέχεια οτι αφού η μαμά είναι δασκάλα αγγλικών θα είμαι ο πιο τέλειος μαθητής..... οπότε μάλλον θα ξεκινήσω δοκιμαστικά κι αν δω οτι "τεμπελιάζει" ή οτι εγώ "κρασάρω" τότε θα πάει έξω.....

Areti2

Areti2
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
filenada έγραψε:'Εχω πολλή όρεξη, το θεωρώ τραγικό να πρέπει να πληρώνω για να διδάξει στο παιδί μου ο καθένας........σας λέω, το πιο διάσημο φροντιστήριο (και είμαστε και σε καλή περιοχή), άμα δείτε τα τεστ.....μόνο τα booklet δουλεύουνε.......απαράδεκτο! Και τελικό διαγώνισμα έφερε το γειτονάκι μου 98% με 5 λάθη!!!! ΟΚ κοροιδεύουνε!!!!
Να ρωτήσω κάτι; Το είπες και πριν αυτό και δεν κατάλαβα τι εννοούσες, ήθελα να σε ρωτήσω και το ξέχασα!

Γιατί είναι κακό να δουλεύουν μόνο τα booklet; Κι εγώ μόνο τα booklet δουλεύω στις μικρές τάξεις και αν μπορούσα δεν θα δούλευα ούτε κι αυτά! Όσο για τα λάθη, εξαρτάται από το συνολικό αριθμό των ασκήσεων και το είδος των λαθών. Εγώ στις μικρές τάξεις δεν βάζω καν ποσοστά επί τοις εκατό, μόνο Α+, Α, Α- και ένα μεγάλο excellent δίπλα  Very Happy 

Δεν θεωρώ ότι καλή δασκάλα είναι αυτή που κάθεται με τον κόκκινο στυλό στο χέρι και μετράει τα λάθη για να δει πόσο θα κατεβάσει το βαθμό! Μου φαίνεται πολύ απειλητικό όλο αυτό.

filenada έγραψε:Για τις pre junior και pre pre junior και νεογέννητα club junior, με πάσα ειλικρίνεια σας λέω οτι είναι μόνο για να σας τρώνε λεφτά.....Τις 10 λέξεις και τα 5 χρώματα, τα είχαν μάθει ήδη απο τη Ντόρα χωρίς να πάρουμε πρέφα...
Κι εγώ έτσι έλεγα κάποτε, αλλά έχω αναθεωρήσει. Κατ' αρχήν γιατί άκουσα πώς μιλάει αγγλικά η Dora  Razz 

Κατά δεύτερον γιατί είδα τα παιδάκια στο φροντιστήριο που είχαν κάνει pre junior (όχι με την κόρη της διευθύντριας αλλά με κανονική δασκάλα και μάλιστα αγγλίδα) πώς μιλάνε αγγλικά και πόσα καταλαβαίνουν και έμεινα κόκκαλο. Επίσης πόσο ωραία περνούσαν και πόσο χαρούμενα ήταν όταν έρχονταν αγγλικά. Εγώ πρώτη φορά αναλαμβάνω pre junior φέτος μετά από πάρα πολλά χρόνια και παρότι δεν το ήθελα (έτσι βγήκε στο πρόγραμμα και μου τη φόρτωσαν) έχοντας δει τι είχε κάνει η περσυνή δασκάλα, προσπαθώ να κάνω την υπέρβαση. Για κάθε ώρα pre junior ετοιμάζομαι για τουλάχιστον μία ώρα, χώρια τα σεμινάρια. Πάντως αν το κάνεις σωστά χάσιμο χρόνου δεν είναι σε καμία περίπτωση.

Ακόμα και τότε που είχα πρωτοδουλέψει pre junior (προ 20ετίας λέμε τώρα) σε άλλο φροντιστήριο όπου πραγματικά η pre junior ήταν η ώρα της ζωγραφικής, τα παιδάκια τουλάχιστον περνούσαν καλά και μάθαιναν λεξούλες. Τότε πραγματικά κορόιδευα, όμως η pre junior ήταν δωρεάν οπότε δεν είχε και το φροντιστήριο το κίνητρο να μας σπρώξει, να μας εκπαιδεύσει κλπ.



Έχει επεξεργασθεί από τον/την Areti2 στις Τετ Ιαν 22, 2014 5:10 am, 1 φορά

margdimitra

margdimitra
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Areti2 έγραψε:

Τα αγγλικά σε αυτή την ηλικία είναι μια απασχόληση, μια ευκαιρία να βγει το παιδί από το σπίτι, να κοινωνικοποιηθεί και με την ευκαιρία να αγαπήσει τα αγγλικά και να εξασκήσει τη μνήμη του μαθαίνοντας νέους ήχους και λέξεις.

Αρετή πολύ σωστά όλα όσα προανέφερες. Είναι τόσο σημαντικό να συζητάμε και με μαμάδες - καθηγήτριες αγγλικών. Έχετε μια ολοκληρωμένη εικόνα παρά αν συζητούσαμε το θέμα 2-3 μαμάδες. Θα ήταν τελείως διαφορετική η συζήτηση τότε.
Το θέμα μου είναι ότι θα φέρω κοπέλα στο σπίτι (βλ. συγγένεια...) για αυτό και ο προβληματισμός μου.
Αν ήταν σε φροντιστήριο θα είχα πάει ήδη... και αν του άρεσε θα καθόταν ... αν όχι θα φεύγαμε.

Areti2

Areti2
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
Τι ακριβώς σε προβληματίζει;

(σόρρυ αν το έχεις πει, δεν έχω διαβάσει όλα τα προηγούμενα ποστ)

margdimitra

margdimitra
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Areti2 έγραψε:Τι ακριβώς σε προβληματίζει;

(σόρρυ αν το έχεις πει, δεν έχω διαβάσει όλα τα προηγούμενα ποστ)

Aν θα κάτσει σπίτι να συγκεντρωθεί μιας και θα είμαι εγώ εκεί γύρω. Άλλο να είναι αρκετά πιτσιρικάκια μαζί σε μια τάξη πιστεύω. Κάπως παίζουν όλα μαζί... απασχολούνται πιο εύκολα.
Τώρα ένα 5χρονο με μια δασκάλα θα κάτσει ήσυχο να κάνουνε παιχνίδι - μάθημα ή θα ξεμουρλαίνεται και θα γυρνά γύρω γύρω?
Και σου λέω είναι συγγενής το άτομο που θέλω να φέρω και θα αισθανθώ άσχημα αν δεν τα βρούνε. Αν μεγαλώσει κανά δυο χρόνια μπορεί να είναι πιο συνεργάσιμος.

Areti2

Areti2
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
Κοίτα, εγώ είμαι πολύ κατά του ιδιαίτερου, ειδικά στις μικρές ηλικίες, οπότε η απάντησή μου είναι απλή: μην φέρεις τη συγγενή σου!

Εκτός βέβαια αν δεν έχεις άλλη εναλλακτική, π.χ. μένεις σε απόμακρο μέρος, δεν έχεις κοντά φροντιστήριο αγγλικών κλπ.

filenada


Πανταχού παρούσα!
Πανταχού παρούσα!
Areti2 έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι; Το είπες και πριν αυτό και δεν κατάλαβα τι εννοούσες, ήθελα να σε ρωτήσω και το ξέχασα!

Γιατί είναι κακό να δουλεύουν μόνο τα booklet; Κι εγώ μόνο τα booklet δουλεύω στις μικρές τάξεις και αν μπορούσα δεν θα δούλευα ούτε κι αυτά! Όσο για τα λάθη, εξαρτάται από το συνολικό αριθμό των ασκήσεων και το είδος των λαθών. Εγώ στις μικρές τάξεις δεν βάζω καν ποσοστά επί τοις εκατό, μόνο Α+, Α, Α- και ένα μεγάλο excellent δίπλα  Very Happy 

Δεν θεωρώ ότι καλή δασκάλα είναι αυτή που κάθεται με τον κόκκινο στυλό στο χέρι και μετράει τα λάθη για να δει πόσο θα κατεβάσει το βαθμό! Μου φαίνεται πολύ απειλητικό όλο αυτό.

Μιλάω για τάξη Α Senior και όχι για μικράκια, δεν το σαφήνισα... γιατί δε μου φτάνει μόνο το booklet? Γιατί όλα τα χρόνια έμαθα να έχω τεστάκι για κάθε κεφάλαιο, γιατί τα Booklet τα βγάζουν φωτοτυπίες οι μαμάδες όταν τα αγοράζουν και τα έχουν κάνει από πριν στο σπίτι, διαπιστωμένο και τσεκαρισμένο, και γιατί είναι πανεύκολα!!! Πολλές καθηγήτριες τότε έφυγαν από το φροντιστήριό μας για άλλες πόλεις και έλεγαν με ανακούφιση "εκεί που πήγαμε μόνο booklet και ένα διαγώνισμα τριμήνου, τι καλά, μηδέν δουλειά"

Κι εγώ έτσι έλεγα κάποτε, αλλά έχω αναθεωρήσει. Κατ' αρχήν γιατί άκουσα πώς μιλάει αγγλικά η Dora  Razz 

Κατά δεύτερον γιατί είδα τα παιδάκια στο φροντιστήριο που είχαν κάνει pre junior (όχι με την κόρη της διευθύντριας αλλά με κανονική δασκάλα και μάλιστα αγγλίδα) πώς μιλάνε αγγλικά και πόσα καταλαβαίνουν και έμεινα κόκκαλο. Επίσης πόσο ωραία περνούσαν και πόσο χαρούμενα ήταν όταν έρχονταν αγγλικά. Εγώ πρώτη φορά αναλαμβάνω pre junior φέτος μετά από πάρα πολλά χρόνια και παρότι δεν το ήθελα (έτσι βγήκε στο πρόγραμμα και μου τη φόρτωσαν) έχοντας δει τι είχε κάνει η περσυνή δασκάλα, προσπαθώ να κάνω την υπέρβαση. Για κάθε ώρα pre junior ετοιμάζομαι για τουλάχιστον μία ώρα, χώρια τα σεμινάρια. Πάντως αν το κάνεις σωστά χάσιμο χρόνου δεν είναι σε καμία περίπτωση.

Ακόμα και τότε που είχα πρωτοδουλέψει pre junior (προ 20ετίας λέμε τώρα) σε άλλο φροντιστήριο όπου πραγματικά η pre junior ήταν η ώρα της ζωγραφικής, τα παιδάκια τουλάχιστον περνούσαν καλά και μάθαιναν λεξούλες. Τότε πραγματικά κορόιδευα, όμως η pre junior ήταν δωρεάν οπότε δεν είχε και το φροντιστήριο το κίνητρο να μας σπρώξει, να μας εκπαιδεύσει κλπ.[/quote]

Αν ήταν όλες τόσο ευσυνείδητες σαν εσένα κοπέλα μου, θα τον έστελνα ήδη από φέτος......εδώ μιλάμε για σόγια των διευθυντριών, νοσηλεύτριες, νηπιαγωγούς, αγγλίδα δεν υπάρχει ούτε για speaking στη lower....

filenada


Πανταχού παρούσα!
Πανταχού παρούσα!
Μαργαρίτα κι εγώ θα σου πω να αφήσεις το πεντάχρονο στην ησυχία και στην ξεγνοιασιά του...

Areti2

Areti2
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
filenada έγραψε:Μιλάω για τάξη Α Senior και όχι για μικράκια, δεν το σαφήνισα... γιατί δε μου φτάνει μόνο το booklet? Γιατί όλα τα χρόνια έμαθα να έχω τεστάκι για κάθε κεφάλαιο, γιατί τα Booklet τα βγάζουν φωτοτυπίες οι μαμάδες όταν τα αγοράζουν και τα έχουν κάνει από πριν στο σπίτι, διαπιστωμένο και τσεκαρισμένο, και γιατί είναι πανεύκολα!!! Πολλές καθηγήτριες τότε έφυγαν από το φροντιστήριό μας για άλλες πόλεις και έλεγαν με ανακούφιση "εκεί που πήγαμε μόνο booklet και ένα διαγώνισμα τριμήνου, τι καλά, μηδέν δουλειά"
Από A Senior και πάνω, βάζω κι εγώ κάποια έξτρα διαγωνίσματα αλλά όχι πολλά. Αυτά από την C/D και μετά. Ο λόγος δεν είναι για να μην κουράζομαι, ίσα-ίσα που το διόρθωμα είναι κάτι που μπορεί να γίνει εύκολα και γρήγορα οπουδήποτε, η δε προετοιμασία των τεστ είναι παιχνιδάκι τώρα που έχουμε κομπιούτερ και εκτυπωτές! Ο λόγος που δεν βάζω πολλά τεστ είναι επειδή δεν θεωρώ ότι προσφέρουν κάτι και επειδή δεν θέλω τα παιδιά να έρχονται στο φροντιστήριο με την έννοια του τεστ. Θέλω να έρχονται με διάθεση να μάθουν και να περάσουν καλά. Άλλωστε ο μαθητής που δεν έχει όρεξη να διαβάσει, δεν θα διαβάσει ούτε για το τεστ. Αυτόν πρέπει να βρεις τρόπο να τον παρακινήσεις μέσα στην τάξη, να διαβάσει επειδή θέλει να είναι καλός, να σε ευχαριστήσει, να πάρει το μπράβο ή κάποια άλλη επιβράβευση.

Εμείς τα booklet τα κρατάμε στο φροντιστήριο, δεν τα έχουν τα παιδιά στο σπίτι, οπότε δεν μπορούν να τα φωτοτυπήσουν ή να προετοιμαστούν. Τα παραγγέλνουμε κιόλας χωριστά, οπότε οι γονείς δεν τα βλέπουν καν.

Επίσης πολλά διαγωνίσματα δεν τα προειδοποιούμε, κάνουμε την επανάληψη στην τάξη και μετά τους λέμε, ΟΚ ώρα για διαγώνισμα. Οπότε και να είχαν το booklet στο σπίτι, θα έπρεπε να το κάνουν επανάληψη κάθε μέρα για να είναι έτοιμοι.

Είναι και θέμα βαρύτητας, δηλαδή πόση βαρύτητα δίνει η κάθε δασκάλα στο διαγώνισμα. Εγώ δίνω ελάχιστη. Περισσότερο μετράει η επίδοση κάθε μέρα μέσα στην τάξη παρά το τι θα γράψεις στο διαγώνισμα. Οι γονείς θέλουν λίγη εκπαίδευση σε αυτό το θέμα, αλλά το παλεύουμε  Wink 

Αν ήταν όλες τόσο ευσυνείδητες σαν εσένα κοπέλα μου, θα τον έστελνα ήδη από φέτος......εδώ μιλάμε για σόγια των διευθυντριών, νοσηλεύτριες, νηπιαγωγούς, αγγλίδα δεν υπάρχει ούτε για speaking στη lower....
Εννοείται ότι δεν θα το πας στο συγκεκριμένο φροντιστήριο! Θα ψάξεις να βρεις ένα που πληροί τις προϋποθέσεις. Έχω δουλέψει σε αρκετά φροντιστήρια και μόνο σε ένα δεν είχαμε αγγλίδα καθηγήτρια ή έστω ελληνο-αμερικανίδα/καναδέζα στο προσωπικό. Τα σόγια τα θεωρώ κι εγώ επίφοβα, ειδικά κάτι κόρες διευθυντών που νομίζουν ότι δουλεύουν στου Ξαπλόπουλου... ή κάτι συζύγους και αδερφές διευθυντών που το παίζουν ειδικοί... πάντως ξέρω και περιπτώσεις οικογενειακών φροντιστηρίων που δουλεύουν πολύ καλά. Θέλει ψάξιμο.

Υ.Γ. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια  Smile

filenada


Πανταχού παρούσα!
Πανταχού παρούσα!
Eμείς είχαμε σε όλα τα επίπεδα ένα δεκάλεπτο quizaki στην αρχή.....στα παιδιά μάθαμε εμείς να μη δίνουν υπερβολική σημασία στο βαθμό, και το βλέπανε σαν παιχνίδι, δεν είχε την έννοια διαγωνίσματος.......οι μάνες είναι που φρικάρουν με αυτά και όχι τα παιδιά....

Στη δική μου περιοχή και έχω πολλά παραδείγματα, τα βιβλία τα αγοράζουν οι γονείς και έχουν όλοι τα booklet σπίτι τους φωτοτυπημένα πριν τα καταθέσουν στο φροντιστήριο......

Και για να μην φαινόμαστε και παρανοικές, αν η αγγλίδα ήταν bar woman στη χώρα της, δε με αφορά να είναι ντε και καλά αγγλίδα..... απλά γιατί είναι native speaker......υπάρχουν καταρτισμένοι άνθρωποι που έχουν λιώσει παντελόνια στα σεμινάρια....

Απλά, αν εγώ πχ δω οτι το παιδί μου έχει ολόκληρη άσκηση με present simple/ continuous λάθος και μισή ορθογραφία αίσχος και πάρει 98........θα πάω και θα τα κάνω γυάλα!!!!! Δε θέλω να με κοροιδεύουν, τέλος!

margdimitra

margdimitra
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Areti2 έγραψε:Κοίτα, εγώ είμαι πολύ κατά του ιδιαίτερου, ειδικά στις μικρές ηλικίες, οπότε η απάντησή μου είναι απλή: μην φέρεις τη συγγενή σου!

Εκτός βέβαια αν δεν έχεις άλλη εναλλακτική, π.χ. μένεις σε απόμακρο μέρος, δεν έχεις κοντά φροντιστήριο αγγλικών κλπ.

Φροντιστήριο έχω κοντά και δουλεύει και φίλη μου εκεί... αλλά αν το μάθει ο συγγενής τη βάψαμε.
Παρεξήγηση θέλω να αποφύγω.
Σκέφτομαι μάλλον σε κανένα χρόνο να μαζευτούμε 4 μικρά που ξέρω και είναι κοντά σε ηλικία να κάνουμε σα γκρουπάκι.

filenada


Πανταχού παρούσα!
Πανταχού παρούσα!
margdimitra έγραψε:
Areti2 έγραψε:Κοίτα, εγώ είμαι πολύ κατά του ιδιαίτερου, ειδικά στις μικρές ηλικίες, οπότε η απάντησή μου είναι απλή: μην φέρεις τη συγγενή σου!

Εκτός βέβαια αν δεν έχεις άλλη εναλλακτική, π.χ. μένεις σε απόμακρο μέρος, δεν έχεις κοντά φροντιστήριο αγγλικών κλπ.

Φροντιστήριο έχω κοντά και δουλεύει και φίλη μου εκεί... αλλά αν το μάθει ο συγγενής τη βάψαμε.
Παρεξήγηση θέλω να αποφύγω.
Σκέφτομαι μάλλον σε κανένα χρόνο να μαζευτούμε 4 μικρά που ξέρω και είναι κοντά σε ηλικία να κάνουμε σα γκρουπάκι.

Aν ο συγγενής έχει τα προσόντα, θα είναι πολύ ωραία πιστεύω......

margdimitra

margdimitra
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
filenada έγραψε:
margdimitra έγραψε:
Areti2 έγραψε:Κοίτα, εγώ είμαι πολύ κατά του ιδιαίτερου, ειδικά στις μικρές ηλικίες, οπότε η απάντησή μου είναι απλή: μην φέρεις τη συγγενή σου!

Εκτός βέβαια αν δεν έχεις άλλη εναλλακτική, π.χ. μένεις σε απόμακρο μέρος, δεν έχεις κοντά φροντιστήριο αγγλικών κλπ.

Φροντιστήριο έχω κοντά και δουλεύει και φίλη μου εκεί... αλλά αν το μάθει ο συγγενής τη βάψαμε.
Παρεξήγηση θέλω να αποφύγω.
Σκέφτομαι μάλλον σε κανένα χρόνο να μαζευτούμε 4 μικρά που ξέρω και είναι κοντά σε ηλικία να κάνουμε σα γκρουπάκι.

Aν ο συγγενής έχει τα προσόντα, θα είναι πολύ ωραία πιστεύω......

Έχει και με το παραπάνω μάλιστα.
Οπότε θα οργανώσω τα πιτσιρίκια τα γύρω και του χρόνου θα μπούμε και εμείς στον πνεύμα των Αγγλικών.

Areti2

Areti2
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
Αν θες τη γνώμη μου, μην αποφασίζεις τι είναι καλό για το παιδί σου με βάση τι εξυπηρετεί τον συγγενή σου. Αυτή είναι η συνταγή της απογοήτευσης. Αλίμονο αν η αποφυγή παρεξήγησης καθορίζει τις αποφάσεις που παίρνουμε για τα παιδιά μας...

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 2 από 3]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

 
  •  

Forumgreek.com | ©phpBB | Δωρεάν φόρουμ υποστήριξης | Αναφορά κατάχρησης | Cookies | Πρόσφατες συζητήσεις