Ένα φόρουμ για μαμάδες!

Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

To blog!

Πρόσφατα Θέματα

» συμτωματα εγκυμοσινης??
από freskia mama Παρ Μαρ 08, 2019 3:33 am

» μετα απο πολυ καιρο
από freskia mama Παρ Μαρ 08, 2019 12:52 am

» Εγκυουλες Οκτωβρίου-Νοεμβριου 2015
από Titino Δευ Ιουλ 09, 2018 12:37 am

» ΕΓΚΥΟΥΛΕΣ ΜΑΡΤΙΟΥ-ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
από trilly Δευ Νοε 20, 2017 1:13 pm

» 3o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ
από maria.tst Δευ Οκτ 16, 2017 1:10 am

» Κεραλοιφή της Ελένης
από αγαπη Παρ Αυγ 04, 2017 4:33 am

» Φτιαξε μια υπεροχη σπιτικη βυσσιναδα
από howto Κυρ Ιουλ 16, 2017 8:41 am

» Φτιάξε την καλύτερη σπιτική κέτσαπ
από howto Τρι Ιουλ 11, 2017 1:18 am

» Φτιαξτε πανευκολα βορβους (Ασκορδούλακoυς
από howto Τρι Ιουλ 11, 2017 1:13 am

» Μανούλες Ιουνίου - Ιουλίου 2012
από claire_ Παρ Ιαν 27, 2017 4:51 am

» Πωλείται καρότσι Stokke Xplory V2 pushchair - ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ
από Ιωάννα1971 Πεμ Ιαν 07, 2016 4:40 am

» Μανούλες Ιανουαρίου 2014 #14#
από gallida Πεμ Ιαν 07, 2016 12:59 am

» Ας μαζευτούμε εδώ όσες προσπαθούμε για μωράκι #142
από larisaia Κυρ Ιαν 03, 2016 10:37 am

» Τριτη εγκυμοσύνη,η δική μου ιστορία!
από tinag Κυρ Ιαν 03, 2016 9:54 am

» Μανούλες Δεκεμβρίου 2015
από goldangel1990 Τρι Δεκ 29, 2015 6:15 am

» αγγλικα pre junior .ποια η γνωμη σας;
από dimitra al Δευ Δεκ 28, 2015 3:08 pm

» Εγκυουλες Ιουνιου-Ιουλιου 2016!!!!!
από beboula_1982 Δευ Δεκ 28, 2015 6:40 am

» πωλούνται 2 παιδικά κρεβατάκια μαζί με 2 συρταριέρες
από mpampoulis Κυρ Δεκ 27, 2015 1:13 pm

» Μανούλες Ιανουαριου-Φεβρουαριου 2016
από NOPITSA Τετ Δεκ 23, 2015 12:18 pm

» Διασκέδαση για μωράκια-παιδάκια
από natalie123 Κυρ Δεκ 20, 2015 7:42 am

» Εγκυουλες Οκτωβρίου-Νοεμβριου 2015
από boubouka Κυρ Δεκ 20, 2015 12:03 am

» Τεστ PAPP-A
από beboula_1982 Σαβ Δεκ 19, 2015 1:33 am

» Τιμές χωριάτης;;;
από boubouka Δευ Δεκ 14, 2015 2:06 am

» ΒΡΕΦΙΚΑ ΕΠΙΠΛΑ ΚΑΙ ΜΠΑΝΑΚΙ
από xrisili Παρ Δεκ 11, 2015 12:59 am

» Γλωσοφαγια...τι κάνουμε;;;
από boubouka Κυρ Δεκ 06, 2015 9:11 am

» Γλωσοφαγια...τι κάνουμε;;;
από MAMASTE Σαβ Δεκ 05, 2015 9:30 am

» σχετικα καινουρια
από marialena Σαβ Δεκ 05, 2015 3:54 am

» Τι γίνεται τελικά? Υπάρχει περίπτωση να είμαι έγκυος?
από Dimitra S. Παρ Δεκ 04, 2015 7:06 am

» ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ!
από xrisili Παρ Δεκ 04, 2015 2:11 am

» Γυναικολόγος στο Ιπποκράτειο!
από boubouka Κυρ Νοε 22, 2015 11:14 pm

» βοηθεια με ομιλια 3 χρονου κοριτσιου
από scfatsa Παρ Νοε 13, 2015 12:48 pm

» Στολισμός βάπτισης με δώρο ένα βιβλίο ευχών!
από elfoula Δευ Νοε 09, 2015 7:52 am

» Στολισμός βάπτισης με δώρο ένα βιβλίο ευχών!
από elfoula Δευ Νοε 09, 2015 7:51 am

» καποια μοδιστρα για καλυμματα επιπλων
από calpou Δευ Νοε 09, 2015 1:44 am

» Εγκυουλες Φεβρουαριου-Μαρτιου 2015!!
από roulakriti Παρ Νοε 06, 2015 11:11 am

» Βαλίτσα για μαιευτήριο!
από boubouka Παρ Νοε 06, 2015 5:12 am

» Παράπονα από το παιδί για το σχολείο.
από boubouka Πεμ Νοε 05, 2015 12:01 pm

» Μυτιλήνη!!!βοήθεια!!!!
από scfatsa Τετ Νοε 04, 2015 12:27 pm

» Εχω ζητησει διαγραφη λογαριασμου!!!!
από mhtsaina Τρι Νοε 03, 2015 12:16 pm

» καποια μοδιστρα για καλυμματα καναπε??
από calpou Τρι Νοε 03, 2015 4:05 am

Παρόντες χρήστες
657 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 657 επισκέπτες :: 2 μηχανές αναζήτησης

Κανένας

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 3335, στις Τρι Ιαν 22, 2013 7:50 am

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 2 από 3]

26Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Τρι Δεκ 14, 2010 2:00 pm

bou-boukitsa

bou-boukitsa
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
να σου πω την αληθεια ..εκει που εχουν καταντησει τα σχολεια σημερα..δεν εχεις αδικο που αναφερεις την μαθηση κατοικον...
δυστηχως δεν εχουν πια και πολυ παιδαγωγικο χαρακτηρα..δεν υπαρχει ελεγχοε στους δασκαλους,ουτε ακολουθειτε καποια συγκεκριμενη γραμμη μαθησης ,παιδειας...τι διδασκουν πια στα παιδια μας?? μαθηματα μονο και αυτα οχι καλα(τα φροντηστηρια ειναι σχεδον απαραιτητα)...σεβασμος,αξιες..κλπ..ειναι εννοιες που δεν υπαρχουν πια...
λοιπον
και εμενα μου εχει περασει απο το μυαλο ..ειδικα απο οσα εχω διαβασει ..στο εξωτερικο και κυριωσ αμερικη ειναι πολυ διαδεδομενο...και δεδομενου οτι δε θα μπορουσα να πληρωσω ιδιωτικο για να ειμαι σιγουρη πως προσεχουν το παιδι μου παραπανω θα το σκεφτομουν..
αλλα εδω στην ελλαδα..οπως σε ολα τα θεματα ετσι και σε αυτο ειμαστε πισω και δεν υπαρχει καταληλη υποστιριξη απο την πολιτεια...

27Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Τετ Δεκ 15, 2010 12:01 am

litsakos

litsakos
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
αυτο ειναι το θεμα..πως ειναι σημερα το σχολειο.Με ολη αυτη την οικονομικη πιεση εχουν βρει αφορμη να απαξιωσουν κι αλλο την δημοσια παιδεια. Που θα παει δλδ? Πως να δουλεψει σωστα το σχολειο οταν αλλαζει ο δασκαλος καθε 3 και λιγο,δεν εχουν λεφτα για υλικα,τα μαθηματα του ολοημερου γινονται στην πλακα και τοσα αλλα προβληματα. Τωρα ειναι σοβαρη εκπαιδευση αυτο?Χωρις να μιλαμε για το στυλ του συστηματος,μονο τα προβληματα που εχει φτανουν για να σκεφτει κανεις εναν αλλο τροπο.

28Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Τετ Δεκ 15, 2010 12:35 am

efi ditsa

efi ditsa
Μμμμ, έχει αρχίσει να συμμετέχει!
Μμμμ, έχει αρχίσει να συμμετέχει!
litsakos έγραψε:αυτο ειναι το θεμα..πως ειναι σημερα το σχολειο.Με ολη αυτη την οικονομικη πιεση εχουν βρει αφορμη να απαξιωσουν κι αλλο την δημοσια παιδεια. Που θα παει δλδ? Πως να δουλεψει σωστα το σχολειο οταν αλλαζει ο δασκαλος καθε 3 και λιγο,δεν εχουν λεφτα για υλικα,τα μαθηματα του ολοημερου γινονται στην πλακα και τοσα αλλα προβληματα. Τωρα ειναι σοβαρη εκπαιδευση αυτο?Χωρις να μιλαμε για το στυλ του συστηματος,μονο τα προβληματα που εχει φτανουν για να σκεφτει κανεις εναν αλλο τροπο.
πραγματικά έχεις απόλυτο δίκιο..τα σκέφτομαι και μου τη δίνουν όλοι του δημοσίου!!στο δημόσιο δυστυχώς δεν έχεις το δικαίωμα να διεκδικήσεις το δίκιο σου..στο ιδιωτικό πάλι το έχεις,αλλά λεφτά έχεις;;εε;;

29Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Τετ Δεκ 15, 2010 1:37 am

koukida

koukida
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
Επειδή όλοι μας απαξιώνουμε το σύστημα- οπως κ γω καμιά φορα που ειμαι λειτουργός του - θα έλεγα οτι αν προσεχουμε σαν γονεις και ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ με τους εκπαιδευτικούς δεν θα εχουμε κανενα προβλημα-Ειναι τεραστια υπόθεση να συνεργαζομαστε- ουσιαστικά κα ιγια σημαντικά πραγματα- να συμμετεχουμε στους συλλογους γονεων κ κηδεμόνων με σκοπό όχι να καλυπτουμε τις ζαβολιες των παιδιων μας- αλλα να προωθουμε μαζι με τον εκπαιδευτικο την μαθηση.
Ξερω οτι αυτα που λεω σας ακουγονται βαρετά και μπλα-μπλαδικα- αλλα τα εννοω.

δεν ειναι τυχαιο που κάποια παιδια διαπρεπουν -και βγαινουν απ'αυτό το συστημα.
Στο χερι μας ειναι να το εκμεταλλευτούμε προς το καλο των παιδιών μας Smile

30Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Τετ Δεκ 15, 2010 1:48 am

selini-giorgos

selini-giorgos
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
Δεν διαφωνω στο οτι και οι γονεις πρεπει να συμμετεχουν ενεργα σε ολη αυτην την ιστορια αλλα πραγματικα μου φαινεται αδιανοητο οταν η καθε ταξη εχει απο 20 και πανω παιδια να τα προσεξει και να τα παρακολουθησει ενας δασκαλος-καθηγητης.Το καθε παιδι ειναι διαφορετικο και θελει αλλο τροπο προσεγγισης πραγμα δυσκολο οταν εχεις να κανεις με τοσα παιδια μεσα σε μονο μια ταξη.Και τελος πιστευω οτι οι ιδιοι οι δασκαλοι φερνουν ενα τεραστιο μερος ευθυνης για την κατασταση που επικρατει πλεον στα σχολεια.Το μονο που τους ενδιαφερει ειναι να διοριστουν καπου,να παιρνουν το σταθερο βαρβατο μισθο,να κανουν ενα μαθημα βαρετο ισα ισα για να πουν οτι το εκαναν και να καλυψουν την υλη και τιποτα παραπανω.Στα οσα χρονια υπηρξα στα θρανια δεν γνωρισα εναν δασκαλο που να εχει πραγματικη ορεξη και μερακι να διδαξει δημιουργικα τα παιδια,να τα καθηλωσει αν θελετε με τον τροπο του,να τα κανει να ενδιαφερθουν για να ανυπομονουν να ξαναπανε την αλλη μερα στα σχολεια.Ουτοπικα ακουγονται το ξερω ομως ετσι θα επρεπε να ειναι η αληθεια και οχι να διαλεγουν να γινουν δασκαλοι για την βολεψη.

31Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Τετ Δεκ 15, 2010 2:00 am

litsakos

litsakos
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
Εχουν ευθυνη οι γονεις,σαφως.Ο συλλογος ειναι σημαντικος, και απο εκει θα συνεργαστεις με τον εκπαιδευτικο. Η ευθυνη ειναι κοινη.Οι συνθηκες ομως δεν βοηθουν.

32Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Τετ Δεκ 15, 2010 2:37 am

koukida

koukida
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
συμφωνω στο οτι οι συνθηκες δεν ευνοουν- οπως όλα τα επαγγελματα στην χωρα μας- και η εκπαιδευση ειναι η 'κατάληξη' στον αγωνα τον παιδιων για επαγγελματικη αποκατασταση. φταινε και οι γονεις- ειδικα τοτε με τις δεσμες- τα θυμαστε? 'δηλωσε παιδι μου τα πάντα και όπου περασεις καλό ειναι'- και πηγαινες όπου περνουσες-
ειδικά για την κατηγορία των δασκάλων...μην τα συζητάτε...κατι άξεστοι και αμορφωτοι ανθρωποι που κυκλοφορουν στις ταξεις...κυριολεκτικα-
τα ματια ανοιχτα- σαν γονεις-ΠΑΝΤΑ.

δεν ειναι όλοι έτσι- επαναλαμβανω- αλλα δυστυχως οι αξιόλογοι και όχι οι κακοι αποτελουν εξαιρεση..

33Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Τετ Δεκ 15, 2010 6:34 am

Gianna

Gianna
Πανταχού παρούσα!
Πανταχού παρούσα!
Πονεμένο το θέμα του σχολείου litsako μου! Εδώ στην επαρχία ακόμα πιο δύσκολο γιατί ούτε ιδιωτικά σχολεία υπάρχουν για να έχεις παραπάνω επιλογές... Βέβαια έτσι όπως λειτουργεί η Ελλαδίτσα μας δεν ξέρω αν τα παιδιά που δεν έχουν "ζήσει" στην κοινωνία του σχολείου - που δυστυχώς είναι το ίδιο σκληρή πλέον όπως εκτός αυτής - μπορούν να ανταπεξέλθουν μετά. Πιστεύω όμως ότι το βασικό λόγο τον έχουμε εμείς και μπορούμε να δώσουμε εμείς τα εφόδια στα παιδιά μας.

34Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Τετ Δεκ 15, 2010 6:51 am

litsakos

litsakos
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
Γιαννα εχω την εντυπωση οτι ισως ειστε καλυτερα στην επαρχια.Απο διηγησεις φιλων εκπαιδευτικων το αυμπεραινω. Ελλειψεις πολλες,αλλα μεγαλυτερος ελεγχος.

35Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Τετ Δεκ 15, 2010 1:44 pm

Νικολέττα

Νικολέττα
Είναι σε καλό δρόμο!
Είναι σε καλό δρόμο!
Πολύ ενδιαφέρον το θεματάκι, κορίτσια και με απασχολεί κι εμένα αρκετά, αν και έχουμε ακόμα καιρό μπροστά μας...
Litsako,γνωρίζω πως γίνονταν κάποιες συναντήσεις απο γονείς για το homescooling στην αθήνα (πήγε μια φίλη μου). Θα τη ρωτήσω αύριο αν και πότε θα ξαναγίνει και θα σου γράψω.

Ιδιωτικό η δημόσιο παιδιά, η φιλοσοφία του σχολείου είναι η ίδια: περιορίζει την φαντασία και τις δυνατότητες των παιδιών απορρίπτοντας κάποια πράγματα ως "λάθος" και επιβραβεύοντας κάποια άλλα ως "σωστά".
Αν προσθέσουμε και το άγχος της καθημερινής "εξέτασης" και 'αξιολόγησης" δεν μένει σχεδόν τίποτα θετικό...
Οσο για την κοινωνικοποίηση θα έλεγα οτι δεν είναι και η καλύτερη μέσα σ αυτές τις συνθήκες..

...Απ την άλλη δεν μπορώ να διακινδυνεύσω το να μείνει το παιδί μου εξω απο το πανεπιστήμιο...(σε περίπτωση που θελει να πάει φυσικά!)

Είμαι ικανή κι εγώ να μετακομίσω σε άλλη πόλη (η και χώρα) για χάρη του σχολειου του παιδιού. Τόσο σημαντικό το βρίσκω...

*Α, και για τα μοντεσσοριανά, νομίζω οτι υπάρχουν μόνο νηπιαγω΄γεία και οχι δημοτικά εδω στην Ελλάδα-διορθώστε με αν κάνω λάθος...

36Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Τετ Δεκ 15, 2010 10:48 pm

florentiab

florentiab
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
Νικολέττα έγραψε:

*Α, και για τα μοντεσσοριανά, νομίζω οτι υπάρχουν μόνο νηπιαγω΄γεία και οχι δημοτικά εδω στην Ελλάδα-διορθώστε με αν κάνω λάθος...


νομίζω οτι υπάρχουν. μια φίλη μου έστελνε εκεί τα παιδιά της για το δημοτικό και στο γυμνάσιο συνέχισαν στο Μωραϊτη. νομίζω οτι είναι στη Βαρυμπόπη.

37Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Τετ Δεκ 15, 2010 11:55 pm

litsakos

litsakos
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
florentiab έγραψε:
Νικολέττα έγραψε:

*Α, και για τα μοντεσσοριανά, νομίζω οτι υπάρχουν μόνο νηπιαγω΄γεία και οχι δημοτικά εδω στην Ελλάδα-διορθώστε με αν κάνω λάθος...


νομίζω οτι υπάρχουν. μια φίλη μου έστελνε εκεί τα παιδιά της για το δημοτικό και στο γυμνάσιο συνέχισαν στο Μωραϊτη. νομίζω οτι είναι στη Βαρυμπόπη.

σωστα νομιζεις Φλωρα,εχει μεχρι και Γυμνασιο,εδω ειναι το site τους
http://www.montessori.gr/.

Νικολέττα θα με ενδιεφερε να παω σε μια τετοια συναντηση. εχουμε καιρο μπροστα μας βεβαια.

38Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Πεμ Δεκ 16, 2010 5:10 am

Νικολέττα

Νικολέττα
Είναι σε καλό δρόμο!
Είναι σε καλό δρόμο!
... xm..ενδιαφέρον φαίνεται το μοντεσσοριανο...(διάβασα το σάιτ)

αν και...θα προτιμούσα για την κόρη μου κάτι ακόμη καλύτερο...ζητάω πολλά μήπως??

39Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Πεμ Δεκ 16, 2010 5:24 am

litsakos

litsakos
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
Νικολέττα (Πεμ Dec 16, 2010 3:10 pm) έγραψε:... xm..ενδιαφέρον φαίνεται το μοντεσσοριανο...(διάβασα το σάιτ)

αν και...θα προτιμούσα για την κόρη μου κάτι ακόμη καλύτερο...ζητάω πολλά μήπως??

τα βασικα ζητας.Και συ και ολοι μας. Θα πω το γνωστο κλισε ,τα παιδια ειναι το μελλον.Υποχρεωση μας να φροντισουμε γι αυτα.
Ο νονος του γιου μου ειναι δασκαλος, καποια χρονια ηταν σε ενα χωριο της Βοιωτιας,εκει λοιπον δεν ειχαν απλα ελλειψεις ηταν μια ελλειψη απο μονο του το σχολειο...ο συλλογος γονεων απευθυνθηκε στους δασκαλους,τους ζητησε να κανουν μια λιστα με ολες τις ελλειψεις (απο το χαρτι Α4 μεχρι τα βιβλια).Τους προσφεραν οτι ζητησαν,εκτυπωτες,γραφικη υλη,μαυροπινακες, εξεδρα για τα θεατρικα,εβαψαν το σχολειο..τα παντα! Αυτα που επρεπε να παρεχει η πολιτεια (αφου φορολογουμαστε γι αυτα..) τα παρειχαν οι γονεις,δεν εκατσαν να χαθουν στην γραφειοκρατεια,ανελαβαν δραση,διαμορφωσαν ενα καλο περιβαλλον για τα παιδια τους. Εκαναν ραντεβου με τους δασκαλους ατομικα ο καθενας για το παιδι του. Δεν ξερω,εγω το θαυμασα αυτο σαν κινηση...ασχετο παλι με τον τροπο διδασκαλιας,αλλα η συνεργασια γονιων κ δασκαλων ηταν αψογη!

40Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Πεμ Δεκ 16, 2010 5:48 am

litsakos

litsakos
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
Βρηκα αυτο το βιβλιο
Well-Adjusted Child: The Social Benefits of Homeschooling της Rachel Gathercole
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

σε αυτο το blog
http://homeschooling-greece.blogspot.com/2010_12_01_archive.html

και το site της R.G.
http://www.rachelgathercole.com/



Έχει επεξεργασθεί από τον/την litsakos στις Πεμ Δεκ 16, 2010 6:06 am, 1 φορά

41Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Πεμ Δεκ 16, 2010 5:53 am

litsakos

litsakos
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!

Και εδω ενα μεγααααλο Razz αρθρο για το θεμα,απο το mothering (πολυ καλο περιοδικο!το διαβαζω απο τοτε που το βρηκα ανελλιπως)


HOMESCHOOLING'S TRUE COLORS:

EXAMINING THE MYTHS--AND THE FACTS--ABOUT AMERICA'S FASTEST-GROWING EDUCATIONAL MOVEMENT

By Rachel Gathercole
Mothering Magazine, Issue 131, July/August 2005

We're all familiar with the popular images of homeschoolers in America: Extreme fundamentalist families shutting out all other points of view. Tired mothers teaching in front of a blackboard after late nights of preparing lesson plans, or perhaps stumbling recklessly through unfamiliar subject matter they are not qualified to teach. Lonely, friendless children sitting at home, wistfully dreaming of an exciting, lively social life at school. Or worse, isolated little misfits tragically unaware that an outside world even exists.

These stereotypes are touted freely by the popular media and conventional schooling experts alike. We have probably all imagined them ourselves at one time or another. But they have little to do with the realities of homeschooling for most families today, and are rarely backed by factual data.

But even when we ignore these stereotypes and look to the news media for answers, it is hard to sort out what homeschooling is. The things we are told about it and the images portrayed are often contradictory and/or downright sensationalized. The mass media tell us on one hand that homeschoolers excel, and on the other hand that they are underregulated. One minute we hear that it is hard for homeschoolers to get into college, and the next minute that they are going to Harvard. We are told that homeschooling is difficult and requires an incredible degree of sacrifice by parents, yet the number of parents choosing to homeschool is skyrocketing.

Just what is the truth about homeschooling? The hard facts might surprise you.

Below are some common myths about homeschooling, and the simple facts behind this widely misunderstood movement.

Myth:
Homeschooling is a fringe movement, less prevalent than advocates suggest.

Fact:
The US Census Bureau reports that in 2001, more than 2 million children were being homeschooled in the US alone, and the number is rising at the astounding rate of 15 to 20 percent per year.1

Patricia M. Lines, the foremost homeschooling expert in the US Department of Education, further notes (in 1999) that since some families homeschool for only part of their children’s school years, the number of children with some homeschooling experience, by age 18, would be around 6 to 12 percent of the population. 2 The percentage would be greater today.

Demographically speaking, the homeschooling population comprises families of all socioeconomic groups, religions, sizes, political affiliations, family structures, and ethnicities.3-6 Statistically, homeschooling families tend to be large, conservative, white, two-parent families, and the average homeschooling parent has a moderate to high level of income and education.7-10However, according to the US Census Bureau, differences between homeschooling families and conventional-schooling families are not very large, and the demographic gap appears to be narrowing.11

Myth:
Homeschooling is a primarily religious phenomenon.

Fact:
According to the US Census Bureau and other sources, in 2000 only 33 percent of homeschooling parents cited religion as a reason for homeschooling (and many of these parents cited other reasons as well). On the other hand, 50.8 percent cited a belief that their children could get a better education through homeschooling, while 29.8 percent stated that school offers a poor learning environment, and 11.5 percent said that their children were not being challenged in school.12

Statistics that correctly state that the majority of homeschoolers in America identify themselves as Christian should not be mistaken for evidence that homeschooling is a religiously based phenomenon. The vast majority of Americans in general identify themselves as Christians--85 percent in 2003, according to a Gallup poll--so it is no surprise that the majority of both homeschoolers and conventional schoolers also identify themselves as Christian.13-16 Some families choose homeschool, private school, or public school for religious reasons, and some homeschooling families are religious fundamentalists, just as some non-homeschooling families are. Like the general population, the homeschooling population comprises families of all religions, as well as many families who would classify themselves as agnostic, atheist, or unaffiliated with any established religion.17

Myth:
Homeschooled children are undereducated.

Fact:
Numerous studies of homeschoolers’ achievement show that homeschoolers score exceptionally well on standardized tests, with the average/median homeschool students outperforming at least 70 to 80 percent of their conventionally schooled peers in all subjects and at all grade levels.18, 19 Studies also show that the longer a student is homeschooled, the higher his or her test scores become.20 In addition, homeschoolers have been described as “dominating” national contests, such as the national spelling and geography bees, and are now sought by many colleges.21-26

Myth:
Most homeschoolers learn through a formal curriculum, taught to them by their parents (for example, at the kitchen table).

Fact:
Homeschoolers learn through a variety of methods, which may include some teaching by the parent, as well as self-directed projects, real-life activities (such as gardening, cooking, sports, volunteer activities, etc.), free play, independent reading, group classes with other homeschoolers, cooperative learning experiences with other families, field trips and outings as a family or with a homeschooling group, and social activities and gatherings.27-31 The majority of homeschooling families do not purchase prepackaged curriculums but instead use some individually created combination of the above methods determined by the parent and/or child to suit the child’s individual needs and learning style.32

Homeschoolers also employ a wide range of overall approaches and philosophies, from “school-at-home” approaches that match the popular image, to (perhaps most common) an eclectic approach in which the family selects materials and activities according to the children’s needs at the time, to unschooling—“delight-driven” or “child-led” learning in which the child learns all necessary material through pursuing his or her own interests in a real-world setting, with a parent available to help, answer questions, and direct the child to resources.33-36Those who engage in formal lessons do so to varying degrees: one family might purchase and adhere to a full curriculum, while another might devise a complete or partial curriculum of their own using alternative methods and focus; still another might reserve formal lessons for a particular subject area, such as math.37-40

As new and varied as these methods may sound, all are effective methods for home educating. Dr. Lawrence M. Rudner, in an independent study of more than 20,000 homeschoolers, found that though homeschoolers tend not to use prepackaged curriculum programs, they nevertheless score “exceptionally high” on standardized tests, ranking typically in the 70th to 80th percentile (compared to the national average of the 50th percentile). “It is readily apparent . . . that the median scores for home school students are well above their public/private school counterparts in every subject and in every grade,” regardless of the presence or absence of formal curriculum use,41 says Rudner. Homeschooled students, regardless of teaching method, have gone on to attend Ivy League universities. According to an article in Stanford Magazine, “among homeschoolers who end up at Stanford, ‘self-teaching’ is a common thread.” 42,43

Myth:
Homeschoolers are “stuck at home.”

Fact:
Per week, the average homeschooled child participates in at least five outside activities, such as sports teams, scouts, clubs, classes in the community, volunteer activities, etc.44 Some (about 18 percent) participate in public school part-time.45 Many homeschooling parents are also very involved in their communities--volunteering, attending or teaching classes, pursuing part-time or full-time careers, operating family businesses, and/or developing close friendships with other homeschooling families.46,47 Homeschooling parents and children, free of externally imposed school schedules, are in charge of their time and are free to come and go as they please. Homeschooling enables family members to be very involved in outside activities without sacrificing their time together to do so.

Myth:
Homeschooling deprives children of proper socialization.

Fact:
Homeschooling affords children plenty of time and opportunity for social interaction and friendships, as well as time to learn appropriate social behaviors from their parents. The available research shows that homeschoolers tend to be very well adjusted. In 1986, even before the rapid growth in the homeschooling movement that we are seeing today, social researcher John Wesley Taylor V found that the self-concept of homeschooled children was significantly higher than that of their traditionally schooled peers when tested using the widely accepted Piers-Harris Children’s Self-Concept Scale. Among his conclusions was the statement that “it would appear that few home-schooling children are socially deprived. Critics of the home school should not urge self-concept and socialization rationales. These factors apparently favor homeschoolers over the conventionally schooled population.” 48

More recently, psychotherapist Dr. Larry Shyers, in a study involving “blind” observation of the behavior of homeschooled and conventionally schooled children, found that homeschooled children exhibited significantly fewer “problem behaviors” than their conventionally schooled peers and had no significant difference in levels of self-esteem.49 Thomas Smedley, studying communication skills, socialization, and daily living skills through the Vineland Adaptive Behavior Scales, concluded that homeschooled kids in his study were more mature and better socialized than the conventionally schooled.50 And finally, in a survey of adults who had been homeschooled for at least seven years, Dr. Brian D. Ray found that 59 percent said they were “very happy” with life, while only 27.6 percent of the general population said they were “very happy” with life.51

Due to the excellent teacher-student ratio that homeschoolers enjoy and the lack of time-consuming administrative tasks such as attendance taking, busywork, etc., the academic aspects of homeschooling require only a fraction of the time necessary for the same tasks in a conventional school setting, leaving lots of extra time for social activities. Not limited by strict “school hours” and brief interactions in the hall, homeschooled children are often found instead spending long days at the park with friends, gathering with other kids for group activities, sleeping over at each other’s houses on weeknights or weekends, and enjoying long conversations with their parents and siblings.52, 53 Homeschooled children also tend to have both homeschooled and conventionally schooled friends, and, like conventionally schooled children, they can and do play with neighborhood children and participate in scouts, 4H, church groups, community bands, orchestras, and sports groups, as well as outside classes such as dance and martial arts.54, 56 Many homeschooling parents consider their children’s social learning to be as integral a part of their education as academic subjects, and they are careful to provide their children with both social skills and opportunities to use them.

Myth:
Homeschoolers are insulated from the real world, democracy, and diversity.

Fact:
Homeschooling families live and learn in the real world (see methods outlined above), typically interacting with real people of various ages and backgrounds on a real-world basis rather than just with peers in a classroom. They have time and proximity to observe firsthand the social and political activities of their parents, who, according to Patricia M. Lines’s report in the ERIC Digest, “are more likely to vote, contribute money to political causes, contact elected officials about their views, attend public meetings or rallies, or join community and volunteer associations” than are the parents of conventionally schooled children.57 “This holds true even when researchers compare only families with similar characteristics, including education, age, race, family structure, geographic region, and number of hours worked per week.”58 Moreover, homeschoolers are a diverse population (see above) and often have lots of freedom to travel to diverse locations for both educational and social purposes.

Myth:
Homeschoolers have a hard time applying for, getting into, and adjusting to college.

Fact:
College admissions officers now seek out homeschoolers due to their excellent preparation for academic success at college. An article in Stanford Magazine indicates that Stanford has a “special interest” in homeschoolers, and is “eager to embrace them” despite their lack of formal credentials. “The distinguishing factor is intellectual vitality,” says Dr. Jonathan Reider, a former senior associate director of undergraduate admissions at Stanford and a national expert on college-bound homeschoolers. “These kids have it, and everything they do is responding to it.”59 David and Micki Colfax, authors of the well-known book Homeschooling for Excellence, homeschooled four sons, three of whom attended Harvard.60 These are just a few examples; Karl M. Bunday’s well-known website (www.learninfreedom.org) lists more than 1,000 colleges and universities, including Ivy League schools and many other very selective and prestigious schools, that have readily admitted homeschoolers.61

Myth:
Parents without teaching certificates, college degrees, and so on are not qualified to teach their children.

Fact:
Rudner's large study (mentioned earlier) found that there is “no significant difference” in homeschoolers’ achievement according to whether or not a parent is certified to teach. “For those who would argue that only certified teachers should be allowed to teach their children at home, these findings suggest that such a requirement would not meaningfully affect student achievement.”62 Another study, by Dr. Brian Ray, similarly found that while homeschooled students scored on average in the 76th percentile or higher in reading, language, and math, children of certified teachers had no advantage over children whose parents were not certified teachers.63

Myth:
Greater government regulation is needed to make homeschooling a more viable or valid option.

Fact:
There is plenty of evidence that increased regulation is unnecessary for homeschoolers. In addition to the studies cited above showing that teacher certification and use of a formal curriculum are not relevant factors in homeschoolers’ achievement, a study of more than 5,000 students from 1,657 families found that homeschoolers score very high on standardized tests, even when their state does not highly regulate.64

Keeping in mind that the average homeschooled student appears to exceed the achievement of her or his average conventionally schooled peer, it is illogical to impose curriculum or other requirements aimed at making homeschooling more school-like or requiring homeschools to adhere to the standards of public or conventional schools. Such regulations would be superfluous and could potentially lower the level of achievement by removing the freedom and flexibility that make homeschooling so effective.

Myth:
Homeschooling is associated with neglect and abuse.

Fact:
There is no evidence that homeschoolers are at higher risk for neglect or abuse than publicly or privately schooled children.65 In fact, there is reason to believe that neglect and abuse are actually less common in homeschool situations.66, 67 Moreover, 85 percent of child fatalities occur in children younger than six years of age, before children begin their formal schooling in any form.68

Myth:
Homeschooling is a threat to the public schools. Homeschoolers abandon or “suck the life out of” public schools in their choice to homeschool.

Fact:
Homeschoolers and public schools are, in many ways, boons to one another. By removing their children from public schools, homeschoolers inadvertently help the schools by relieving overcrowding and freeing up resources for other students while still paying the taxes that fund public education. In this way, homeschoolers actually save taxpayers millions of dollars per year.69 To put it another way, every child who is homeschooled opens up a free seat in a classroom for another child. In this sense, every time 3 to 10 new taxpaying families (or about 20 new homeschooled kids) choose to homeschool, it is as if a new teacher has been hired for the public schools at no cost to taxpayers. Thus the growth of homeschooling is the equivalent of a host of new, high-achieving schools being built to relieve overcrowding and reduce class size at no expense to taxpayers.

Moreover, it is private schools, not public schools, that appear to bear the true brunt of reduced enrollment. While enrollment in public schools and home schools continues to grow with the population, enrollment in private schools remains stagnant.70 In other words, it appears statistically that the majority of homeschooling parents would otherwise be sending their children to private school, not public school. Finally, it has been noted that educators in conventional schooling situations stand to learn much from homeschoolers, who are conducting field research on education that can never be conducted in a school setting, even as they educate their kids very successfully. As the late educator John Holt commented: “It is a research project done at no cost, of a kind for which neither the public schools nor the government could afford to pay.”71 He also wrote: “From these people and their work, all serious schools and teachers, many of them now severely limited and handicapped by the conditions under which they have to work, stand to learn a great deal.”72

Whatever images pass through the media and popular culture, the facts of homeschooling ultimately speak for themselves. As more and more homeschoolers grow up and become adult citizens, perceptions of homeschoolers will gradually change, but the facts will remain the same. Although it is understandable that perceptions and fears exist, there is a reason that homeschooling is growing at the rate it is. There is a reason that so many educated parents are choosing it despite popular stereotypes and assumptions. The reason is simple: In the face of fact, those muddled images are cleanly washed away by homeschooling’s true colors.

Flying colors.

See www.mothering.com/sections/extras/true_colors_notes.html for the endnotes to this article.
Some homeschooling articles by Rachel Gathercole that might interest you:

"Homeschooling's True Colors: Examining the Myths--and the facts--About America's Fastest-Growing Educational Movement" (left)

"The Truth About Homeschool Socialization"


"Homeschooling and Socialization"(excerpt from The Well-Adjusted Child)

"Happytown" (click on link and then scroll down to article)

"Zen and the Art of Unschooling Math" (click on link and then scroll down to article)

"Of Swimming and Schooling" (click on link and then scroll down to article)

"Doing Their Best--Naturally!" (click on link and then scroll down to article)


Other helpful websites that might interest you:

www.terriebittner.com Terrie is the author of Homeschooling: Take a Deep Breath--You Can Do This!

www.livefreelearnfree.com Live Free Learn Free Magazine--Inspiration, Information and Support for Natural Learners


www.homeschoolingstuff.com Helpful, free articles about homeschooling, and some other helpful stuff besides.

http://www.homeschoolingstuff.com/socialization.htm Articles about socialization, including some by Rachel Gathercole.

http://learninfreedom.org/ A very thorough resource that covers just about anything you could want to know about homeschooling!

www.homeedmag.com Home Education Magazine

www.lifelearningmagazine.com Life Learning Magazine--"Inspiring families around the world who learn without schooling"

http://www.homeschooltoday.com/ Homeschooling Today! Magazine--Homeschooling information and support from a specifically Biblical perspective.


http://www.educationalrcb.org/ Educational Resource Center of Broward, a testing resource for homeschoolers in South Florida. Group standardized testing and personal evaluations in accordance with Florida law. Also offers resources and inspiration, largely from a Christian perspective.




42Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Δευ Δεκ 27, 2010 4:54 am

litsakos

litsakos
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
Μεσω μιας αναρτησης στο blog της Ολιβ
http://blog.eimaimama.gr/2010/12/blog-post_7735.html

βρηκα και αυτα τα στοιχεια για οποιον ενδιαφερεται.

http://montessorianikinotita.wordpress.com/%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bb%ce%ad%cf%82/?blogsub=confirming#subscribe-blog

ειναι δυο ανοιχτες επιστολες προς την Υπουργο Παιδειας για το δικαιωμα στην εναλλακτικη εκπαιδευση. Καντε ενα κοπο και διαβαστε,θα σας ενδιαφερει. Wink

43Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Δευ Δεκ 27, 2010 4:57 am

litsakos

litsakos
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
εδω μπορειτε να υπογραψετε για την δημιουργια Δημόσιων Μοντεσσοριανων Σχολείων στην Ελλάδα

http://www.ipetitions.com/petition/montessorischools/

και εδω για την εναλλακτικη εκπαιδευση στην Ελλαδα


http://www.ipetitions.com/petition/alternative_education/

44Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Δευ Δεκ 27, 2010 5:34 am

selini-giorgos

selini-giorgos
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
Σ'ευχαριστουμε Λιτσα!!! Very Happy

45Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Δευ Δεκ 27, 2010 6:04 am

litsakos

litsakos
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
selini-giorgos έγραψε:Σ'ευχαριστουμε Λιτσα!!! Very Happy

Παλι καλα που το ανεβασε στο μπλογκ της η Ολιβ και βρηκα τις πηγες που ηθελα.Μου δωσε μια ακρη και η Νικολεττα, καποια απο αυτες τις μερες θα το ψαξω και απο εκει. Ειναι ευχαριστο να βλεπεις οτι υπαρχουν και αλλοι γονεις (κ εκπαιδευτικοι) που ψαχνουν το θεμα σε βαθος.Πολλοι μαζι μπορουμε να κανουμε πολλα.. Wink

46Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Δευ Δεκ 27, 2010 9:20 am

manoulita-fraoulita

manoulita-fraoulita
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
litsakos έγραψε:Καλησπερα μανες και μη,
τι γνωριζετε σχετικα με την κατ'οικον εκπαιδευση? Δεν αναφερομαι στα ιδιαιτερα για γλωσσες, μαθηματα,αλλα στην υποχρεωτικη εκπαιδευση. Διαβασα προσφατα οτι ειναι υποχρεωτικη η εκπαιδευση για ολα τα ελληνοπουλα αλλα δεν ειναι υποχρεωτικο να γινεται στα σχολεια μας,μπορει να γινει και στο σπιτι, με ενδιαφερει σαν ιδεα χωρις να ξερω περισσοτερα και χωρις να εχω ψαξει ακομα τα υπερ και τα κατα.
Γνωριζετε καποιον που το εφαρμοζει αυτο το συστημα στα παιδια του? Πως σας φαινεται εσας?

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!ΓΤ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΣΟΥ, ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ?

47Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Δευ Δεκ 27, 2010 10:06 am

litsakos

litsakos
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
manoulita-fraoulita έγραψε:
litsakos έγραψε:Καλησπερα μανες και μη,
τι γνωριζετε σχετικα με την κατ'οικον εκπαιδευση? Δεν αναφερομαι στα ιδιαιτερα για γλωσσες, μαθηματα,αλλα στην υποχρεωτικη εκπαιδευση. Διαβασα προσφατα οτι ειναι υποχρεωτικη η εκπαιδευση για ολα τα ελληνοπουλα αλλα δεν ειναι υποχρεωτικο να γινεται στα σχολεια μας,μπορει να γινει και στο σπιτι, με ενδιαφερει σαν ιδεα χωρις να ξερω περισσοτερα και χωρις να εχω ψαξει ακομα τα υπερ και τα κατα.
Γνωριζετε καποιον που το εφαρμοζει αυτο το συστημα στα παιδια του? Πως σας φαινεται εσας?

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!ΓΤ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΣΟΥ, ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ?

καλησπερα,χρονια πολλα και σε σενα,

για ολα τα παρα[ανω που εχουν γραφτει Smile

48Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Δευ Δεκ 27, 2010 10:15 am

φωτεινουλα

φωτεινουλα
Πανταχού παρούσα!
Πανταχού παρούσα!
litsakos έγραψε:
selini-giorgos έγραψε:Σ'ευχαριστουμε Λιτσα!!! Very Happy

Παλι καλα που το ανεβασε στο μπλογκ της η Ολιβ και βρηκα τις πηγες που ηθελα.Μου δωσε μια ακρη και η Νικολεττα, καποια απο αυτες τις μερες θα το ψαξω και απο εκει. Ειναι ευχαριστο να βλεπεις οτι υπαρχουν και αλλοι γονεις (κ εκπαιδευτικοι) που ψαχνουν το θεμα σε βαθος.Πολλοι μαζι μπορουμε να κανουμε πολλα.. Wink

Χωρις να σε ξερω απο αυτα που εχω διαβασει κ απο αυτα που εχεις γραψει εχω συμφωνησει μαζι σου!δηλαδη εσυ προτεινεις μαθηση στο σπιτι?κ κατι ακομα μηπως υσχυει μονο σε παιδακια που οι γονεις τους ειναι εκπαιδευτικοι?
Wink !!

49Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Δευ Δεκ 27, 2010 10:22 am

litsakos

litsakos
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
φωτεινουλα έγραψε:
litsakos έγραψε:
selini-giorgos έγραψε:Σ'ευχαριστουμε Λιτσα!!! Very Happy

Παλι καλα που το ανεβασε στο μπλογκ της η Ολιβ και βρηκα τις πηγες που ηθελα.Μου δωσε μια ακρη και η Νικολεττα, καποια απο αυτες τις μερες θα το ψαξω και απο εκει. Ειναι ευχαριστο να βλεπεις οτι υπαρχουν και αλλοι γονεις (κ εκπαιδευτικοι) που ψαχνουν το θεμα σε βαθος.Πολλοι μαζι μπορουμε να κανουμε πολλα.. Wink



Χωρις να σε ξερω απο αυτα που εχω διαβασει κ απο αυτα που εχεις γραψει εχω συμφωνησει μαζι σου!δηλαδη εσυ προτεινεις μαθηση στο σπιτι?κ κατι ακομα μηπως υσχυει μονο σε παιδακια που οι γονεις τους ειναι εκπαιδευτικοι?
Wink !!

δεν εφαρμοζεται στην Ελλαδα φωτεινουλα. Εφαρμοζεται σε χωρες του εξωτερικου,κυριως στην Αμερικη.
Δεν ειναι απαραιτητο οι γονεις να ειναι εκπαιδευτικοι,υπαρχει υλη για διδασκαλια στο σπιτι,την εχει ορισει το κρατος (γενικευω τωρα για να μην γραψω πολλα),αυτη την υλη αναλαμβανει να διδαξει ο γονιος στο σπιτι αλλα μεσω αλλων τροπων πχ. μεσω παιχνιδιου,μεσω τεχνης κ.α.. Μπορουν να χρησιμοποιησουν την βοηθεια εκπαιδευτικου αν το επιθυμουν. Αυτα σε γενικες γραμμες ισχυουν για το homeschooling. Αν θες λεπτομερειες μπορεις να ψαξεις πιο πανω Smile
στα τελευταια λινκ που εβαλα μπορεις να δεις τι προσπαθουν να κανουν καποιοι γονεις σε σχεση με την εναλλακτικη εκπαιδευση στην Ελλαδα.

50Σημαντικό! Απ: Κατ'οικον εκπαιδευση Δευ Δεκ 27, 2010 10:24 am

φωτεινουλα

φωτεινουλα
Πανταχού παρούσα!
Πανταχού παρούσα!
σ"ευχαριστω πολυ!!!!!!!!!!! Κατ'οικον εκπαιδευση - Σελίδα 2 417472

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 2 από 3]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

 
  •  

Forumgreek.com | ©phpBB | Δωρεάν φόρουμ υποστήριξης | Αναφορά κατάχρησης | Cookies | Πρόσφατες συζητήσεις