Ένα φόρουμ για μαμάδες!

Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

To blog!

Πρόσφατα Θέματα

» συμτωματα εγκυμοσινης??
από freskia mama Παρ Μαρ 08, 2019 3:33 am

» μετα απο πολυ καιρο
από freskia mama Παρ Μαρ 08, 2019 12:52 am

» Εγκυουλες Οκτωβρίου-Νοεμβριου 2015
από Titino Δευ Ιουλ 09, 2018 12:37 am

» ΕΓΚΥΟΥΛΕΣ ΜΑΡΤΙΟΥ-ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
από trilly Δευ Νοε 20, 2017 1:13 pm

» 3o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ
από maria.tst Δευ Οκτ 16, 2017 1:10 am

» Κεραλοιφή της Ελένης
από αγαπη Παρ Αυγ 04, 2017 4:33 am

» Φτιαξε μια υπεροχη σπιτικη βυσσιναδα
από howto Κυρ Ιουλ 16, 2017 8:41 am

» Φτιάξε την καλύτερη σπιτική κέτσαπ
από howto Τρι Ιουλ 11, 2017 1:18 am

» Φτιαξτε πανευκολα βορβους (Ασκορδούλακoυς
από howto Τρι Ιουλ 11, 2017 1:13 am

» Μανούλες Ιουνίου - Ιουλίου 2012
από claire_ Παρ Ιαν 27, 2017 4:51 am

» Πωλείται καρότσι Stokke Xplory V2 pushchair - ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ
από Ιωάννα1971 Πεμ Ιαν 07, 2016 4:40 am

» Μανούλες Ιανουαρίου 2014 #14#
από gallida Πεμ Ιαν 07, 2016 12:59 am

» Ας μαζευτούμε εδώ όσες προσπαθούμε για μωράκι #142
από larisaia Κυρ Ιαν 03, 2016 10:37 am

» Τριτη εγκυμοσύνη,η δική μου ιστορία!
από tinag Κυρ Ιαν 03, 2016 9:54 am

» Μανούλες Δεκεμβρίου 2015
από goldangel1990 Τρι Δεκ 29, 2015 6:15 am

» αγγλικα pre junior .ποια η γνωμη σας;
από dimitra al Δευ Δεκ 28, 2015 3:08 pm

» Εγκυουλες Ιουνιου-Ιουλιου 2016!!!!!
από beboula_1982 Δευ Δεκ 28, 2015 6:40 am

» πωλούνται 2 παιδικά κρεβατάκια μαζί με 2 συρταριέρες
από mpampoulis Κυρ Δεκ 27, 2015 1:13 pm

» Μανούλες Ιανουαριου-Φεβρουαριου 2016
από NOPITSA Τετ Δεκ 23, 2015 12:18 pm

» Διασκέδαση για μωράκια-παιδάκια
από natalie123 Κυρ Δεκ 20, 2015 7:42 am

» Εγκυουλες Οκτωβρίου-Νοεμβριου 2015
από boubouka Κυρ Δεκ 20, 2015 12:03 am

» Τεστ PAPP-A
από beboula_1982 Σαβ Δεκ 19, 2015 1:33 am

» Τιμές χωριάτης;;;
από boubouka Δευ Δεκ 14, 2015 2:06 am

» ΒΡΕΦΙΚΑ ΕΠΙΠΛΑ ΚΑΙ ΜΠΑΝΑΚΙ
από xrisili Παρ Δεκ 11, 2015 12:59 am

» Γλωσοφαγια...τι κάνουμε;;;
από boubouka Κυρ Δεκ 06, 2015 9:11 am

» Γλωσοφαγια...τι κάνουμε;;;
από MAMASTE Σαβ Δεκ 05, 2015 9:30 am

» σχετικα καινουρια
από marialena Σαβ Δεκ 05, 2015 3:54 am

» Τι γίνεται τελικά? Υπάρχει περίπτωση να είμαι έγκυος?
από Dimitra S. Παρ Δεκ 04, 2015 7:06 am

» ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ!
από xrisili Παρ Δεκ 04, 2015 2:11 am

» Γυναικολόγος στο Ιπποκράτειο!
από boubouka Κυρ Νοε 22, 2015 11:14 pm

» βοηθεια με ομιλια 3 χρονου κοριτσιου
από scfatsa Παρ Νοε 13, 2015 12:48 pm

» Στολισμός βάπτισης με δώρο ένα βιβλίο ευχών!
από elfoula Δευ Νοε 09, 2015 7:52 am

» Στολισμός βάπτισης με δώρο ένα βιβλίο ευχών!
από elfoula Δευ Νοε 09, 2015 7:51 am

» καποια μοδιστρα για καλυμματα επιπλων
από calpou Δευ Νοε 09, 2015 1:44 am

» Εγκυουλες Φεβρουαριου-Μαρτιου 2015!!
από roulakriti Παρ Νοε 06, 2015 11:11 am

» Βαλίτσα για μαιευτήριο!
από boubouka Παρ Νοε 06, 2015 5:12 am

» Παράπονα από το παιδί για το σχολείο.
από boubouka Πεμ Νοε 05, 2015 12:01 pm

» Μυτιλήνη!!!βοήθεια!!!!
από scfatsa Τετ Νοε 04, 2015 12:27 pm

» Εχω ζητησει διαγραφη λογαριασμου!!!!
από mhtsaina Τρι Νοε 03, 2015 12:16 pm

» καποια μοδιστρα για καλυμματα καναπε??
από calpou Τρι Νοε 03, 2015 4:05 am

Παρόντες χρήστες
422 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 422 επισκέπτες :: 3 μηχανές αναζήτησης

Κανένας

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 3335, στις Τρι Ιαν 22, 2013 7:50 am

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 3 από 4]

manoula_24xr

manoula_24xr
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
[quote="mirantini"]

Αν όμως για παράδειγμα πάρω την ανηψιά μου που ξεκίνησε στη 2α δημοτικού όταν ακόμα δεν είχε κατανοήσει τίποτα απο τα Ελληνικά και μέχρι την 5η-6η δημοτικού καλά-καλά δεν μπορούσε να διαβάσει.... όπως καταλαβαίνετε και τα Αγγλικά της είναι ακόμη και τώρα σχεδόν ανύπαρκτα, και είναι 13,5 ετών....


Εγω παλι που πηγα απο βδημοτικου αγγλικα,τα εμαθα απταιστα κι μαλιστα στην ε δημοτικου σε ταξιδι με καραβι,μιλουσα με ενα ζευγαρι αγγλων κατατη διαρκεια του ταξιδιου.
Δν εχει να κανει με την ηλικια αλλα με το παιδι.
Ισως η ανιψια σου απλα να μν ηταν καλη στις γλωσσες.

mkiam


Είναι σε καλό δρόμο!
Είναι σε καλό δρόμο!
βανια έγραψε:Να ρωτήσω τις μαμάδες οι οποίες τα παιδάκια τους πάνε ήδη Αγγλικά ακόμα και όσες κοπέλες διδάσκουν Αγγλικά :στα δημοτικά η εισαγωγή γίνεται στην Γ δημοτικού εκτός αν το σχολείο είναι με το πιλοτικό πρόγραμμα που ξεκινάνε από την πρώτη , είναι μια καλή αρχή για να μπορέσουν να μπουν στο σωστό δρόμο και αργότερα να πάνε έξω φροντιστήριο; Το ρωτάω αυτό με τα εξής δεδομένα :στην περιοχή μου δεν υπάρχει φροντιστήριο ξένων γλωσσών θα πρέπει να κάνω ιδιαίτερα η να πηγαίνω σε γειτονική περιοχή αλλά εγώ δεν οδηγώ , δεύτερος παράγοντας είναι το οικονομικό , και τρίτος παράγοντας είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε με την ομιλία και τις μαθησιακές δυσκολίες που έχει ; είναι απόλυτο ότι θα δυσκολευτεί και στην ξένη γλώσσα; χτες ο Σταύρος με ρωτούσε πότε θα πάει Αγγλικά βλέπετε πάει ένας συμμαθητής του και αρχίζει και το ζητάει αλλά΄δεν θέλω να κάνω βιαστικές κινήσεις .

Βάνια, στην Γ' Δημοτικού, αν δεν κάνω λάθος, αυτά που κάνουν αντιστοιχούν στην Α' Junior του φροντιστηρίου. Μαθαίνουν κάποια πράγματα αλλά και πάλι εξαρτάται από το δάσκαλο. Φέτος με την ανηψιά μου (Γ' Δημοτικού), η οποία μαθαίνει αγγλικά μόνο στο σχολείο, είχαμε τα εξής θεματάκια: 1. δεν έχουν βιβλία (γνωστό θέμα των σχολείων φέτος), με αποτέλεσμα να κάνουν πράγματα αποσπασματικά, με ασπρόμαυρες φωτοτυπίες, που δεν είναι και οτι καλύτερο για να τραβήξουν το ενδιαφέρον του παιδιού 2. από τα 17 παιδιά της τάξης, 12-13 πήγαιναν αγγλικά έξω, με αποτέλεσμα η δασκάλα να πηγαίνει με το δικό τους ρυθμό, να φτάνουν Χριστούγεννα και η Ελένη (ανηψιά μου) να μην έχει μάθει ακόμα να διαβάζει λεξούλες ή να μη θυμάται τα γράμματα. αισθανόταν και λίγο άσχημα γιατί έβαζε η δασκάλα τα άλλα παιδάκια να διαβάσουν διαλόγους κι αυτή δε μπορούσε καν να διαβάσει γιατί δεν της είχε δείξει κανείς. βέβαια ίσως αυτό να είναι μεμονωμένο περιστατικό, αλλά ωστόσο σε εμάς συνέβη, οπότε το αναφέρω. τώρα προσπαθούμε εκτός τάξης να τη βοηθήσουμε γιατί δυστυχώς δε μένουμε κοντά για να μπορώ να τη βοηθώ πιο συστηματικά Rolling Eyes

όσο για το οικονομικό που αναφέρεις, μην αποκλείεις και τα ιδιαίτερα εφόσον δεν υπάρχει φροντιστήριο κοντά σου, γιατί πλέον οι τιμές έχουν πέσει και το πιο πιθανό είναι ότι θα σου βγει πάνω-κάτω στα ίδια, με μία σωστή κατανομή ωρών σε συνεργασία με τη δασκάλα. νομίζω ότι για μία Α' Junior 2 60λεπτα την εβδομάδα είναι πολύ καλά. έτσι το κάνω εγώ και μια χαρά βγαίνει η ύλη μέχρι το Μάρτιο - Απρίλιο.

όσο για τις μαθησιακές δυσκολίες, από την εμπειρία μου θα σου έλεγα ότι δεν έχει σχέση αν το παιδί διδάσκεται ελληνικά ή αγγλικά. έχω στην τάξη μου παιδάκια με δυσλεξία και άλλα με διάσπαση προσοχής και σίγουρα θέλουν ειδική προσοχή και έξτρα βοήθεια αλλά σε ένα τμήμα 3-4 ατόμων, αυτό είναι εύκολο να γίνει στο φροντιστήριο. σε αυτό παίζει ρόλο και η συνεργασία με το γονιό, η ανοιχτή συζήτηση και ο καθορισμός κοινών στόχων για το πού θέλουμε να φτάσει το παιδί μέχρι το τέλος της χρονιάς.

σίγουρα πάντως, σε κάθε περίπτωση μανούλες να θυμάστε ότι το παιδάκι για να αφομοιώσει σωστά θα πρέπει να ασχοληθεί και στο σπίτι, να το βάλει και ο γονιός να διαβάσει τα αγγλικά του και να το βοηθήσει όσο μπορεί. με 1 και 2 ώρες στο σχολείο ή 4 ώρες στο φροντιστήριο δεν γίνεται όλη η δουλειά, το παν είναι η συνεργασία με το γονιό και η καλή διάθεση και από τις δύο πλευρές.

βανια

βανια
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
Σε ευχαριστώ πολύ θα τα έχω στο νου μου και βλέπουμε .Σκεφτόμαστε μαζί με άλλες 2 μαμάδες να βρούμε μια κοπέλα και κάνουμε ένα γκρουπάκι και να κάνουν και τα 3 μαζί . έτσι να υπάρχει και ο ανταγωνισμός μεταξύ τους

ntinaki


Σιωπηλή δύναμη
Σιωπηλή δύναμη
Καλησπέρα εγω είμαι καθηγήτρια αγγλικών και βασικά είναι υποκειμενικό το πότε θα αρχίσει.Αν κάποιο παιδάκι τα πηγαίνει πολύ καλά στο σχολείο στα ελληνικά και γράφει γρήγορα και σωστά τότε είναι καλό να ξεκινήσει και απο δευτέρα δημοτικού δεδομένου οτι θα έχει lower στη δευτέρα γυμνασίου και γιατί οχι prof. στην πρώτη λυκείου.Αν δεν ισχύουν τα παραπάνω ξεκινάει τρίτη δημοτικου

mkiam


Είναι σε καλό δρόμο!
Είναι σε καλό δρόμο!
ntinaki έγραψε:Καλησπέρα εγω είμαι καθηγήτρια αγγλικών και βασικά είναι υποκειμενικό το πότε θα αρχίσει.Αν κάποιο παιδάκι τα πηγαίνει πολύ καλά στο σχολείο στα ελληνικά και γράφει γρήγορα και σωστά τότε είναι καλό να ξεκινήσει και απο δευτέρα δημοτικού δεδομένου οτι θα έχει lower στη δευτέρα γυμνασίου και γιατί οχι prof. στην πρώτη λυκείου.Αν δεν ισχύουν τα παραπάνω ξεκινάει τρίτη δημοτικου

ntinaki, καλώς ήρθες, και συμφωνώ με την άποψή σου. μόνο διευκρίνισε αν θέλεις, από ποιο επίπεδο εννοείς να ξεκινήσει στη β' δημοτικού; a' senior ή a' junior;

και προτείνεις να συνεχίσει την a' junior με b' junior ή με a' senior;

crazymommy

crazymommy
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
βανια έγραψε:Να ρωτήσω τις μαμάδες οι οποίες τα παιδάκια τους πάνε ήδη Αγγλικά ακόμα και όσες κοπέλες διδάσκουν Αγγλικά :στα δημοτικά η εισαγωγή γίνεται στην Γ δημοτικού εκτός αν το σχολείο είναι με το πιλοτικό πρόγραμμα που ξεκινάνε από την πρώτη , είναι μια καλή αρχή για να μπορέσουν να μπουν στο σωστό δρόμο και αργότερα να πάνε έξω φροντιστήριο; Το ρωτάω αυτό με τα εξής δεδομένα :στην περιοχή μου δεν υπάρχει φροντιστήριο ξένων γλωσσών θα πρέπει να κάνω ιδιαίτερα η να πηγαίνω σε γειτονική περιοχή αλλά εγώ δεν οδηγώ , δεύτερος παράγοντας είναι το οικονομικό , και τρίτος παράγοντας είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε με την ομιλία και τις μαθησιακές δυσκολίες που έχει ; είναι απόλυτο ότι θα δυσκολευτεί και στην ξένη γλώσσα; χτες ο Σταύρος με ρωτούσε πότε θα πάει Αγγλικά βλέπετε πάει ένας συμμαθητής του και αρχίζει και το ζητάει αλλά΄δεν θέλω να κάνω βιαστικές κινήσεις .
Βάνια μου δεν είμαι ειδικός. Αλλά θα σου πω ότι γνωρίζω περιπτώσεις ανθρώπων που είναι δυσλεκτικοί στα ελληνικά αλλά δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα με τα αγγλικά και γενικότερα τις ξένες γλώσσες. Σίγουρα ένα παιδάκι με μαθησιακές δυσκολίες χρήζει ιδιαίτερης προσοχής, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα αντιμετωπίσει και πρόβλημα. Αν δεν δοκιμάσετε δε θα μάθετε που λένε. Αλλά το θέμα στην περίπτωσή σου είναι το εξής: αν δυσκολεύεται και ταλαιπωρείται ήδη αρκετά με τα ελληνικά στο σχολείο, ίσως να ήταν καλύτερο να τον έχεις πιο "χαλαρό" στις υπόλοιπες ώρες. Αν πάλι το ζητάει πολύ, θα μπορούσατε να δοκιμάσετε... Αλλά αυτό θα το κρίνεις εσύ ως μαμά του και φυσικά εγώ είπα απλά μια άποψη φιλικά... Smile

dinaki88

dinaki88
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
χωρίς να έχω την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, αλλά με δύο ανώτατα πτυχία στα αγγλικά και αφού έχω κάνει κάπου 10 χρόνια αγγλικά, και όντας σχετικά τώρα κοντά στη σχολική ηλικία-τελείωσα το λύκειο το 2006- έχω να πω πως δεν πρέπει να βιαστείτε αν το ίδιο το παιδί λόγω της παρέας του ή της αγάπης του για τη γλώσσα πχ, δε σας ζητήσει να πάει. Εγώ ξεκίνησα στην γ' δημοτικού, τα δύο πρώτα χρόνια ήταν προπαρασκευαστικές τάξεις-junior-όπου μαθαίναμε τραγουδάκια χρωματάκια κτλ-όπως το βλέπω τώρα πραγματικά πεταμένα χρήματα των γονιών μου, γιατί ναι μεν εγώ τα "έπαιρνα εύκολα τα γράμματα" μπορεί να πει κάποιος και δε μου χρειαζόταν η προπαρασκευή, αλλά ο αδερφός μου που ήταν στο άλλο άκρο-με δυσκολίες στη μάθηση- δε βοηθήθηκε ούτε αγάπησε τη γλώσσα εξαιτίας αυτών των προπαρασκευαστικών.
Επίσης τότε ως παιδί αλλά και τώρα ως νεαρή γυναίκα, που έχω ακόμα φρέσκες τις μνήμες του σχολείου πρέπει να σας πω ότι στη γ' δ' και ε' δημοτικού, δεν πειράζει να μην αποδίδει ιδιαίτερα το παιδί στα αγγλικά. Γενικά σε όλη τη σχολική μου ζωή, δεν υπήρξε ποτέ πίεση ή κοροιδία αν κάποιος δεν ήξερε αγγλικά, στο γυμνάσιο, δε θυμάμαι ίσως και στο λύκειο, υπήρχε η τάξη των ¨προχωρημένων" στα αγγλικά και η τάξη των "μη προχωρημένων" για να καλυφθούν όλα τα επίπεδα και καλά, μια άνιση μεταχείριση κατά τη γνώμη μου που δεν ενδιαφέρει κανέναν βέβαια αλλά οκ. Και η πλάκα ποιά είναι? από όλους τους συμμαθητές μου στο φροντηστήριο στο ίδιο τμήμα αγγλικών, ε κρίθηκα μόνο εγώ προχωρημένη. Αν σκεφτείτε ότι όλοι τραβάγαμε το ζόρι των αγγλικών όμως καταλαβαίνετε ότι δεν έχει σχέση το τι κάνει το σχολείο
Αν από την άλλη αναρωτιέστε πότε πρέπει να ΜΑΘΕΙ το παιδί αγγλικά, που ξανατονίζω ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΟΛΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝ Η ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ, τότε καλύτερα να πάει σε μεγαλύτερη τάξη, και να κάνει πιο εντατικά μαθήματα, έχασα πολλά χρόνια από τη ζωή μου κάνοντας αγγλικά, για να φτάσω σε μια εποχή που διαβάζω ότι με 1,5 χρόνο εκμάθησης ως ενήλικας παίρνεις proficiency.
Τέλος από ψυχολογικής απόψεως, κάνετε πάντα ότι νιώθει το παιδί καλό για τον εαυτό του. Μην το ζορίζετε με εξωσχολικά πριν αυτό να είναι έτοιμο, θα αρχίσει να υποαποδίδει και στο σχολείο και ίσως μπερδεύει κανόνες κτλ αν πάει πολύ νωρίς-είμαι κατά να αρχίσουν από την πρώτη δημοτικού που έρχονται σε επαφή με τη μητρική γλώσσα-
πλέον δεν υπάρχει χρόνος για παιχνίδι που είναι το πιο βασικό για την ανάπτυξη πνευματική και σωματική του παιδιού, στηρίξτε το παιδί στις βασικές τους σχολικές ανάγκες, τα αγγλικά δε μαθαίνονται και ούτε θα μαθαίνονται ποτέ όπως πρέπει στο σχολείο, εδώ στο λύκειο δε μαθαίνονται ούτε τα ελληνικά, οι καθηγητές θεωρούν ότι τα παιδιά τα μαθαίνουν από το φροντιστήριο!!!(αλλά ας μην εκνευριστώ με αυτό τώρα ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΑΓΓΛΙΚΑ; - Σελίδα 3 654655 ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΑΓΓΛΙΚΑ; - Σελίδα 3 654655 )

http://psuxoblabla.blogspot.gr/

dinaki88

dinaki88
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
α σόρρυ για τη διπλή απάντηση αλλά τώρα το είδα, αν μπορεί κάποιος να μου απαντήσει-και δεν το λέω εκνευρισμένα ή ειρωνικά- ποιός ο λόγος να βιαστεί ένα παιδί να πάρει proficiency στην πρώτη ή δευτέρα λυκείου? τι θα το κάνει? εγώ πήρα lower άφησα 3 χρόνια τα αγγλικά, έκανα τα κουμάντα μου με σχολές κτλ, και μετά πήγα και το πήρα. Και όπως προείπα, σε 1 χρόνο ως ενήλικας πλέον με ταχύρυθμα μπορείς να πάρεις lower από το μηδέν.
Η μάθηση δεν είναι ένας μαραθώνιος που πρέπει να τερματίσεις, είναι αγάπη για τη γνώση που γίνεται συνειδητά. Δεν είναι καλό να σκέφτεστε "α να πάει τώρα στην πρώτη λυκείου να έχει ενα prof αγγλικά, sorbonne και ανώτατες αρμονίες"καλύτερα να μην έχει τίποτα αλλά τα λίγα που θα μάθει να τα αγαπήσει και να τα θέλει στη ζωή του παρά να σκέφτεται ότι δε θυμάται τίποτα πέρα από διάβασμα και βαρεμάρα από την παιδική του ηλικία. Η ζωή ποτέ δεν πάει όπως τη θέλουμε και ο όρος εφόδια είναι άστοχος εδώ που ζούμε, εγώ με πτυχία σε υπολογιστές, ψυχολογία και αγγλικά θα δουλέψω κάπου πωλήτρια αν όλα πάνε καλά(εξαιρετικά πετυχημένο παράδειγμα)

http://psuxoblabla.blogspot.gr/

mommy12585

mommy12585
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Εγώ ξεκίνησα στην τρίτη δημοτικού να μαθαίνω αγγλικά και μια χαρά τα είχα πάρει πάντως, αν και τα υπόλοιπα παιδάκια τα είχαν ξεκινήσει από την δευτέρα στο σχολείο που πήγαινα οπότε ήταν πιο προχωρημένοι σε σχέση με εμένα, αλλά μου είχαν αρέσει τόσο που τους έφτασα στο επίπεδο πολύ γρήγορα.. άλλωστε τα βασικά μαθαίνεις όπως και στα ελληνικά δε μαθαίνεις ιδιαίτερα πράγματα απλά είναι μια καλή αρχή, το θέμα δεν είναι να πάρει νωρίς το πτυχίο το παιδί απλά το βοηθάει να αρχίσει να μπαίνει σταδιακά στη γνώση μιας ξένης γλώσσας και να ανοίγει τους ορίζοντες του σιγά σιγά...

momirene


Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Εγω ξεκινησα αγγλικα 3η δημοτικου. Μονη μου το ζητησα, σχεδον την εσερνα την μανα μου στο φροντιστηριο. Εκανα 9 χρονια να παρω Lower! Ξεκινοντας καταλαβα οτι ηταν λαθος μου γιατι μου ελεγαν για απαρεμφατο και ποιητικο αιτιο και δεν καταλαβαινα τιποτα αφου στο σχολειο δεν τα ειχα διδαχτει!
Καπου στα 6 χρονια μισησα τα αγγλικα αλλα τα τελειωσα για την τιμη των οπλων.
Τωρα που ειμαι καθηγητρια Ισπανικων βλεπω οτι καλο ειναι να μην πιεζουμε τα παιδια, να ξεκινανε αφου εχουν μαθει την βασικη εκπαιδευση στα ελληνικα και οταν τους λες για τις χρησεις των χρονων να ξερουν τι λες οχι να σε κοιτουν σαν χανοι.
Αν ηταν στο χερι μου θα εστελνα το παιδι μου αγγλικα αφου τελειωνε το Δημοτικο. Δεν ειναι δα και η πιο δυσκολη γλωσσα στον κοσμο ωστε να κανει 9 χρονια να την μαθει! Ουτε αυτη ουτε καμια αλλη ουτε οι υπολογιστες. Ισπανικα πχ σε 2 χρονια εχεις επιπεδο Basico (Basico=Lower) αρα γιατι να τα ταλαιπωρουμε και γιατι να ξοδευουμε ενα καρο λεφτα για τραγουδακια και χαζακια? Θυμαμαι στην A class μονο Ενεστωτα καναμε ολη τη χρονια! Αλλα σαν γονεις εππιρρεαζομαστε, θελουμε το καλυτερο για το παιδι μας, εκεινα με την σειρα τους θελουν οτι και οι φιλοι τους...δεν ξερω τι θα κανω οταν ερθει εκεινη η ωρα...ειμαι ακομα μπερδεμενη ως προς το τι θα θελει το παιδι και το πως θα νοιωθει.

elena25


Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
Ξεκίνησα αγγλικά στην γ δημοτικού και στη δευτέρα λυκείου πήρα το proficiency. Αν με ρωτήσετε θεωρώ πως η καλύτερη ηλικία για να ξεκινήσει ένα παιδί τα αγγλικά είναι η β ή η γ δημοτικού. Επειδή έχω δουλέψει ως καθηγήτρια αγγλικών, ξέρω πως τα παιδάκια της πρώτης δημοτικού δεν τα "ζορίζουν". Ξεκινάνε με τραγουδάκια και σκόρπιες λεξούλες. Αλλά και πάλι, η προσωπική μου γνώμη είναι πως η πρώτη δημοτικού δεν είναι η καταλληλότερη ηλικία για να ξεκινήσει ένα παιδί αγγλικά.

Θα ήθελα να απαντήσω και στην κοπέλα που έιπε παραπάνω πως τώρα πια μέσα σε 1,5 χρόνο παίρνει κάποιος το proficiency. Καταλαβαίνω πώς το λες αλλά δεν είναι και τόσο απλό όσο φαίνεται. Μπορεί να συμβεί, αλλά από τη δική μου μικρή εμπειρία ξέρω πως αυτή η μέθοδος έχει τεράστια ποσοστά αποτυχίας. Και κατά τη γνώμη μου δεν είναι σωστή μέθοδος εκμάθησης αγγλικών. Γιατί άλλα πράγματα θα μάθεις μέσα σε χρόνια διδασκαλίας και άλλα μέσα σε 1,5 χρόνο.

momirene


Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
dinaki88 έγραψε:α σόρρυ για τη διπλή απάντηση αλλά τώρα το είδα, αν μπορεί κάποιος να μου απαντήσει-και δεν το λέω εκνευρισμένα ή ειρωνικά- ποιός ο λόγος να βιαστεί ένα παιδί να πάρει proficiency στην πρώτη ή δευτέρα λυκείου? τι θα το κάνει? εγώ πήρα lower άφησα 3 χρόνια τα αγγλικά, έκανα τα κουμάντα μου με σχολές κτλ, και μετά πήγα και το πήρα. Και όπως προείπα, σε 1 χρόνο ως ενήλικας πλέον με ταχύρυθμα μπορείς να πάρεις lower από το μηδέν.
Η μάθηση δεν είναι ένας μαραθώνιος που πρέπει να τερματίσεις, είναι αγάπη για τη γνώση που γίνεται συνειδητά. Δεν είναι καλό να σκέφτεστε "α να πάει τώρα στην πρώτη λυκείου να έχει ενα prof αγγλικά, sorbonne και ανώτατες αρμονίες"καλύτερα να μην έχει τίποτα αλλά τα λίγα που θα μάθει να τα αγαπήσει και να τα θέλει στη ζωή του παρά να σκέφτεται ότι δε θυμάται τίποτα πέρα από διάβασμα και βαρεμάρα από την παιδική του ηλικία. Η ζωή ποτέ δεν πάει όπως τη θέλουμε και ο όρος εφόδια είναι άστοχος εδώ που ζούμε, εγώ με πτυχία σε υπολογιστές, ψυχολογία και αγγλικά θα δουλέψω κάπου πωλήτρια αν όλα πάνε καλά(εξαιρετικά πετυχημένο παράδειγμα)
Συμφωνω απολυτα. Και σαν φοιτητες μπορουν να παθουν ακρει να εχουν ορεξη. Μεγαλος μαθαινεις πιο ευκολα. Αλλωστε για να μαθεις τελεια μια γλωσσα μονο αν πας να ζησεις εξω θα την μαθεις οποτε why worry? Ας τα αφησπουμε να κανουν οτι θελουν χωρις πιεση. Εγω που εκανα και 1 καλοκαιρι ηταν το χειροτερο μου! Αλλα παιδια να πηγαινουν κατασκηνωση κι εγω να ειμαι 8-12 καθε μερα στο φροντιστηριο!

manoula_24xr

manoula_24xr
Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
elena25 έγραψε:Ξεκίνησα αγγλικά στην γ δημοτικού και στη δευτέρα λυκείου πήρα το proficiency. Αν με ρωτήσετε θεωρώ πως η καλύτερη ηλικία για να ξεκινήσει ένα παιδί τα αγγλικά είναι η β ή η γ δημοτικού. Επειδή έχω δουλέψει ως καθηγήτρια αγγλικών, ξέρω πως τα παιδάκια της πρώτης δημοτικού δεν τα "ζορίζουν". Ξεκινάνε με τραγουδάκια και σκόρπιες λεξούλες. Αλλά και πάλι, η προσωπική μου γνώμη είναι πως η πρώτη δημοτικού δεν είναι η καταλληλότερη ηλικία για να ξεκινήσει ένα παιδί αγγλικά.

Θα ήθελα να απαντήσω και στην κοπέλα που έιπε παραπάνω πως τώρα πια μέσα σε 1,5 χρόνο παίρνει κάποιος το proficiency. Καταλαβαίνω πώς το λες αλλά δεν είναι και τόσο απλό όσο φαίνεται. Μπορεί να συμβεί, αλλά από τη δική μου μικρή εμπειρία ξέρω πως αυτή η μέθοδος έχει τεράστια ποσοστά αποτυχίας. Και κατά τη γνώμη μου δεν είναι σωστή μέθοδος εκμάθησης αγγλικών. Γιατί άλλα πράγματα θα μάθεις μέσα σε χρόνια διδασκαλίας και άλλα μέσα σε 1,5 χρόνο.

Συμφωνω απολυτως.

ntinaki


Σιωπηλή δύναμη
Σιωπηλή δύναμη
την Αjunior θα παρακολουθήσει στη δευτέρα δημοτικού αν όπως είπα είναι καλός στα ελληνικά και γρήγορος στο γράψιμο.

ntinaki


Σιωπηλή δύναμη
Σιωπηλή δύναμη
Αν ένα παιδάκι έχει τελειώσει με το Lower και ΘΕΛΕΙ απο μόνο του να συνεχίσει για prof που είναι το κακό?

mommy12585

mommy12585
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
momirene έγραψε:Εγω ξεκινησα αγγλικα 3η δημοτικου. Μονη μου το ζητησα, σχεδον την εσερνα την μανα μου στο φροντιστηριο. Εκανα 9 χρονια να παρω Lower! Ξεκινοντας καταλαβα οτι ηταν λαθος μου γιατι μου ελεγαν για απαρεμφατο και ποιητικο αιτιο και δεν καταλαβαινα τιποτα αφου στο σχολειο δεν τα ειχα διδαχτει!
Καπου στα 6 χρονια μισησα τα αγγλικα αλλα τα τελειωσα για την τιμη των οπλων.
Τωρα που ειμαι καθηγητρια Ισπανικων βλεπω οτι καλο ειναι να μην πιεζουμε τα παιδια, να ξεκινανε αφου εχουν μαθει την βασικη εκπαιδευση στα ελληνικα και οταν τους λες για τις χρησεις των χρονων να ξερουν τι λες οχι να σε κοιτουν σαν χανοι.
Αν ηταν στο χερι μου θα εστελνα το παιδι μου αγγλικα αφου τελειωνε το Δημοτικο. Δεν ειναι δα και η πιο δυσκολη γλωσσα στον κοσμο ωστε να κανει 9 χρονια να την μαθει! Ουτε αυτη ουτε καμια αλλη ουτε οι υπολογιστες. Ισπανικα πχ σε 2 χρονια εχεις επιπεδο Basico (Basico=Lower) αρα γιατι να τα ταλαιπωρουμε και γιατι να ξοδευουμε ενα καρο λεφτα για τραγουδακια και χαζακια? Θυμαμαι στην A class μονο Ενεστωτα καναμε ολη τη χρονια! Αλλα σαν γονεις εππιρρεαζομαστε, θελουμε το καλυτερο για το παιδι μας, εκεινα με την σειρα τους θελουν οτι και οι φιλοι τους...δεν ξερω τι θα κανω οταν ερθει εκεινη η ωρα...ειμαι ακομα μπερδεμενη ως προς το τι θα θελει το παιδι και το πως θα νοιωθει.

Δεν είναι λίγο αργά να ξεκινήσει τα Αγγλικά αφού τελειώσει το δημοτικό? Εγώ πιστεύω ότι είναι σωστό που ξεκινάνε γύρω στην τρίτη δημοτικού συνήθως για τον απλούστατο λόγο ότι σε αυτή την ηλικία ότι μαθαίνουν τα ρουφάνε σαν σφουγγάρι και τους μένουν κιόλας, ενώ αν αρχίσει πχ από την 1η γυμνασίου να μαθαίνει τα αγγλικά από το 0 που παράλληλα μαθαίνει δύσκολα πράματα στο σχολείο όπως φυσικές, ιστορίες κλπ κλπ θα φρικάρει λίγο το παιδί αν ζοριστεί και με ξένη γλώσσα...και σε κάποιο από τα δύο σίγουρα θα αποτύχει....γνώμη μου βέβαια, μπορεί να έχει βάση και αυτό που λες απλά εγώ έτσι πιστεύω...

miki2009

miki2009
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
Γιατί αγχώνεστε τόσο πολύ με τα αγγλικά. Διδάσκω την γλώσσα εδώ και πολλά χρόνια και βλέπω ότι οι μητέρες συζητώντας η μια με την άλλη βάζουν τα παιδιά τους να κάνουν πολλά πράγματα από πολύ μικρή ηλικία. Κατά την γνώμη μου τα παιδιά πρέπει να ξεκινήσουν αγγλικά στην 3 δημοτικού. Κάποτε έκανα το λάθος να βάλω στην α junior και παιδάκια της δευτέρας . Είναι μικρούλικα , ακόμα δεν μπορούν να πιάσουν το μολύβι μην τα ζορίζετε πιο πολύ. Και κάτι ακόμα κορίτσια γιατί το βλέπω καθημερινά .Tα παιδάκια σας δεν είναι ''εσείς ''μην τα πιέζετε να κάνουν ότι δεν κάνατε εσείς στην ζωή σας .. Έχω ένα μικρό αγοράκι για μένα προτεραιότητα είναι να είναι πρώτα καλά και ευτυχισμένο και ας διάλεξη ότι θέλει στην ζωή του.

ntinaki


Σιωπηλή δύναμη
Σιωπηλή δύναμη


Δεν είπα οτι παίρνεις σε 1,5 χρόνο prof. αλλά συνολικά σε 8 χρόνια.6 μέχρι τη lower και 2 για prof

dinaki88

dinaki88
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
εγώ το είπα ότι πλέον υπάρχουν ταχύρυθμα για ενήλικες. με κάθε επιφύλαξη μιας και δεν έχω προσωπική εμπειρία, η κουμπάρα μου έμαθε δύο ξένες γλώσσες-ισπανικά και γαλλικά-με τέτοιου είδους μαθήματα και τώρα το κάνει αυτό και με κιθάρα, που το κάνω κι εγώ. Οι ικανότητες για μάθηση φθίνουν ελάχιστα μόνο στην τρίτη ηλικία και αυτό μόνο αν αφεθεί κάποιος ή αντιμετωπίζει περαιτέρω προβλήματα. Το λέω από τη σκοπιά της ψυχολογίας αυτό.
Ξαναλέω για μια άλλη κοπέλα που ρώτησε πως όταν το ίδιο το παιδί το ζητάει μακάρι να το στείλουν και ιδιαίτερα ή καλοκαιρινά τμήματα, είμαι πολύ υπέρ να τροφοδοτούμε τη δίψα για γνώση των παιδιών, απλά δεν αντέχω να βλέπω άλλα παιδιά σαν τη γενιά μου, που στα 8 πάνε σχολείο, δύο ξένες γλώσσες, μουσική και άθλημα ή θεατρικό παιχνίδι μαζί με φύλαξη μετά το σχολείο. Είναι αυτό που είπε κάποια παραπάνω, ή προσπαθούμε να κάνουν τα παιδιά μας ό,τι δεν προλάβαμε ή δεν καταφέραμε εμείς ή θέλουμε να τους παρέχουμε τα πάντα αγνοώντας πολλές φορές αυτό που τα ίδια θέλουν, λίγη ώρα να παίξουν.
Επίσης επειδή ξαναειπώθηκε αυτό, να πω ότι αν το παιδί δε θέλει ή δεν το ζητήσει τα αγγλικά στο σχολείο τα έχουν για την πλάκα τους, αν είχε βελτιωθεί πραγματικά η κατάσταση δε θα ήταν ακόμα σε ακμή τα φροντιστήρια(αντίστοιχα και για τη μόρφωση που παρέχεται στο λύκειο, αλλά ας μην εκνευριστώ πάλι), μην το πιέζετε και μην το στείλετε όσο το δυνατόν νωρίτερα μόνο για να είναι καλό στο σχολείο!ποτέ κανείς δε θα ασχοληθεί αν το παιδί σας δεν αποδίδει στα αγγλικά, εκτός αν το στείλετε σε κανένα ιδιωτικό που δεν έχω πάει και δεν ξέρω! καλύτερα να δει από μόνο του τους συμμαθητές του και να θελήσει να πάει για παρέα ή να έρθει σε επαφή με τη γλώσσα και να το ζητήσει γιατί του αρέσει παρά να του το φορτώσετε.
γνώμη μου πάντα φυσικά, εγώ όπως είπα το παιδί μου δε θα χρειαστεί να το στείλω αλλά από την άλλη ξέρω τι έξοδο και τι αγγαρεία ή κόπος είναι το όλο θέμα για ένα παιδί και τους γονείς του.

http://psuxoblabla.blogspot.gr/

elena25


Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
Ναι, κατάλαβα πώς το εννοείς. Κι εγώ το κάνω αυτό. Επειδή μου αρέσουν πολύ οι ξένες γλώσσες μαθαίνω μόνη μου ιταλικά αυτό το διάστημα. Απλά αυτό που είπα το είπα γιατί θεωρώ πως είναι διαφορετικό να μάθεις μια ξένη γλώσσα όσο είσαι ακόμη στο σχολείο και γενικά όταν ξεκινάς από μικρή ηλικία. Γιατί όταν μαθαίνεις μια ξένη γλώσσα μέσα σε περίοδων αρκετών χρόνων την κατανοείς καλύτερα (λόγω επαναλήψεων και περισσότερου διαθέσιμου χρόνου). Ενώ στα ταχύρρυθμα που λες όλα γίνονται πολύ βιαστικά. Δεν ακυρώνω την πρακτική αυτή, απλά προτιμώ την πρακτική που ακολουθείται.

Τώρα όσον αφορά το φόρτωμα των παιδιών που λες, έχεις απόλυτο δίκιο. Έχω δύο ξαδερφάκια, πρώτη και δευτέρα γυμνασίου που από το δημοτικό τα είχαν φορτώσει με ιδιαίτερα για τα σχολικά μαθήματα. Τα είχαν δει όλα τα παιδάκια! Και η απόδοσή τους ήταν μέτρια έως χαμηλή. Φέτος τα έκοψαν όλα (εκτός από τα αγγλικά) και οι βαθμοί τους έχουν βελτιωθεί αρκετά. Μαθαίνουν και να προσπαθούν μόνα τους και να μην τα περιμένουν όλα έτοιμα.

momirene


Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
mommy12585 έγραψε:
momirene έγραψε:Εγω ξεκινησα αγγλικα 3η δημοτικου. Μονη μου το ζητησα, σχεδον την εσερνα την μανα μου στο φροντιστηριο. Εκανα 9 χρονια να παρω Lower! Ξεκινοντας καταλαβα οτι ηταν λαθος μου γιατι μου ελεγαν για απαρεμφατο και ποιητικο αιτιο και δεν καταλαβαινα τιποτα αφου στο σχολειο δεν τα ειχα διδαχτει!
Καπου στα 6 χρονια μισησα τα αγγλικα αλλα τα τελειωσα για την τιμη των οπλων.
Τωρα που ειμαι καθηγητρια Ισπανικων βλεπω οτι καλο ειναι να μην πιεζουμε τα παιδια, να ξεκινανε αφου εχουν μαθει την βασικη εκπαιδευση στα ελληνικα και οταν τους λες για τις χρησεις των χρονων να ξερουν τι λες οχι να σε κοιτουν σαν χανοι.
Αν ηταν στο χερι μου θα εστελνα το παιδι μου αγγλικα αφου τελειωνε το Δημοτικο. Δεν ειναι δα και η πιο δυσκολη γλωσσα στον κοσμο ωστε να κανει 9 χρονια να την μαθει! Ουτε αυτη ουτε καμια αλλη ουτε οι υπολογιστες. Ισπανικα πχ σε 2 χρονια εχεις επιπεδο Basico (Basico=Lower) αρα γιατι να τα ταλαιπωρουμε και γιατι να ξοδευουμε ενα καρο λεφτα για τραγουδακια και χαζακια? Θυμαμαι στην A class μονο Ενεστωτα καναμε ολη τη χρονια! Αλλα σαν γονεις εππιρρεαζομαστε, θελουμε το καλυτερο για το παιδι μας, εκεινα με την σειρα τους θελουν οτι και οι φιλοι τους...δεν ξερω τι θα κανω οταν ερθει εκεινη η ωρα...ειμαι ακομα μπερδεμενη ως προς το τι θα θελει το παιδι και το πως θα νοιωθει.

Δεν είναι λίγο αργά να ξεκινήσει τα Αγγλικά αφού τελειώσει το δημοτικό? Εγώ πιστεύω ότι είναι σωστό που ξεκινάνε γύρω στην τρίτη δημοτικού συνήθως για τον απλούστατο λόγο ότι σε αυτή την ηλικία ότι μαθαίνουν τα ρουφάνε σαν σφουγγάρι και τους μένουν κιόλας, ενώ αν αρχίσει πχ από την 1η γυμνασίου να μαθαίνει τα αγγλικά από το 0 που παράλληλα μαθαίνει δύσκολα πράματα στο σχολείο όπως φυσικές, ιστορίες κλπ κλπ θα φρικάρει λίγο το παιδί αν ζοριστεί και με ξένη γλώσσα...και σε κάποιο από τα δύο σίγουρα θα αποτύχει....γνώμη μου βέβαια, μπορεί να έχει βάση και αυτό που λες απλά εγώ έτσι πιστεύω...
Το καλοκαιρι ξεκινησα ιδιαιτερα ισπανικα 2 αδερφουλες. Ειναι παιδια φιλων και με παρακαλεσαν να τις κανω γιατι ηθελαν και γιατι βαριοντουσαν να καθονται. Οποτε ηρθαν με ορεξη να μαθουν. Η μικρη φετος πηγαινει 4η δημοτικου και η μεγαλη 2α γυμνασιου. Εχουν κανει αγγλικα και οι 2. Λοιπον η μικρη ειχε προβλημα στο να καταλαβει πολλα πραγματα και μαθαινε παρα πολυ αργα ενω η μεγαλη τα επιανε αμεσως γιατι με καταλαβαινε. Εγω εμπειρια απο μαθητες ακομα δεν εχω τοσο μεγαλη γιατι προσφατα πηρα πτυχιο αλλα και με μια φιλη που κανει χρονια αγγλικα και ισπανικα καταλιξαμε στο ιδιο συμπερασμα. πρεπει τα παιδια να εχουν ξεκαθαρισει βασικα πραγματα της μητρικης τους γλωσσας αλλιως μαθαινουν παπαγαλια. Και πραγματικα 9 χρονια για να παρεις 1 πτυχιο μετριου επιπεδου ειναι παρα πολλα. Ειναι ενα ωραιο συστημα για να μας τα παιρνουν τα φροντιστηρια.
Και θα συμφωνησω οτι σε μεγαλη ηλικια πχ στα 18 που θα παει φοιτητης ε δεν εχει και ανια το παιδι. Αν μπορει να παρει πτυχιο τριτοβαθμιας σιγουρα μπορει να μαθει και μια ξενη γλωσσα.
Εγω θα ηθελα στο δημοτικο να ασχοληθει με την μουσικη, τη ζωγραφικη, τον αθλιτισμο (οχι επαγγελματικα αλλα να του γινει τροπος ζωης) και με οτι αλλο θελει και τον ευχαριστει. Ναι να παιζει ολη μερα στην αλανα, να κανει ποδηλατο, να παμε κανενα θεατρο... Να ερχετε σπιτι και να ειναι χαρουμενος οχι να ξερει οτι πρεπει εκτος απο του σχολειου να διαβασει και για αγγλικα, υπολογιστες και δεν ξερω κι εγω τι αλλο. Προσωπικα αν και θα μπορουσα δεν του εχω μαθει ουτε μια λεξη ισπανικη ουτε ενα τραγουδακι. Μονο απο τα ζουζουνια οτι ακουει.

mommy12585

mommy12585
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
Παίζει το forum στα δάχτυλα!
momirene έγραψε:
mommy12585 έγραψε:
momirene έγραψε:Εγω ξεκινησα αγγλικα 3η δημοτικου. Μονη μου το ζητησα, σχεδον την εσερνα την μανα μου στο φροντιστηριο. Εκανα 9 χρονια να παρω Lower! Ξεκινοντας καταλαβα οτι ηταν λαθος μου γιατι μου ελεγαν για απαρεμφατο και ποιητικο αιτιο και δεν καταλαβαινα τιποτα αφου στο σχολειο δεν τα ειχα διδαχτει!
Καπου στα 6 χρονια μισησα τα αγγλικα αλλα τα τελειωσα για την τιμη των οπλων.
Τωρα που ειμαι καθηγητρια Ισπανικων βλεπω οτι καλο ειναι να μην πιεζουμε τα παιδια, να ξεκινανε αφου εχουν μαθει την βασικη εκπαιδευση στα ελληνικα και οταν τους λες για τις χρησεις των χρονων να ξερουν τι λες οχι να σε κοιτουν σαν χανοι.
Αν ηταν στο χερι μου θα εστελνα το παιδι μου αγγλικα αφου τελειωνε το Δημοτικο. Δεν ειναι δα και η πιο δυσκολη γλωσσα στον κοσμο ωστε να κανει 9 χρονια να την μαθει! Ουτε αυτη ουτε καμια αλλη ουτε οι υπολογιστες. Ισπανικα πχ σε 2 χρονια εχεις επιπεδο Basico (Basico=Lower) αρα γιατι να τα ταλαιπωρουμε και γιατι να ξοδευουμε ενα καρο λεφτα για τραγουδακια και χαζακια? Θυμαμαι στην A class μονο Ενεστωτα καναμε ολη τη χρονια! Αλλα σαν γονεις εππιρρεαζομαστε, θελουμε το καλυτερο για το παιδι μας, εκεινα με την σειρα τους θελουν οτι και οι φιλοι τους...δεν ξερω τι θα κανω οταν ερθει εκεινη η ωρα...ειμαι ακομα μπερδεμενη ως προς το τι θα θελει το παιδι και το πως θα νοιωθει.

Δεν είναι λίγο αργά να ξεκινήσει τα Αγγλικά αφού τελειώσει το δημοτικό? Εγώ πιστεύω ότι είναι σωστό που ξεκινάνε γύρω στην τρίτη δημοτικού συνήθως για τον απλούστατο λόγο ότι σε αυτή την ηλικία ότι μαθαίνουν τα ρουφάνε σαν σφουγγάρι και τους μένουν κιόλας, ενώ αν αρχίσει πχ από την 1η γυμνασίου να μαθαίνει τα αγγλικά από το 0 που παράλληλα μαθαίνει δύσκολα πράματα στο σχολείο όπως φυσικές, ιστορίες κλπ κλπ θα φρικάρει λίγο το παιδί αν ζοριστεί και με ξένη γλώσσα...και σε κάποιο από τα δύο σίγουρα θα αποτύχει....γνώμη μου βέβαια, μπορεί να έχει βάση και αυτό που λες απλά εγώ έτσι πιστεύω...
Το καλοκαιρι ξεκινησα ιδιαιτερα ισπανικα 2 αδερφουλες. Ειναι παιδια φιλων και με παρακαλεσαν να τις κανω γιατι ηθελαν και γιατι βαριοντουσαν να καθονται. Οποτε ηρθαν με ορεξη να μαθουν. Η μικρη φετος πηγαινει 4η δημοτικου και η μεγαλη 2α γυμνασιου. Εχουν κανει αγγλικα και οι 2. Λοιπον η μικρη ειχε προβλημα στο να καταλαβει πολλα πραγματα και μαθαινε παρα πολυ αργα ενω η μεγαλη τα επιανε αμεσως γιατι με καταλαβαινε. Εγω εμπειρια απο μαθητες ακομα δεν εχω τοσο μεγαλη γιατι προσφατα πηρα πτυχιο αλλα και με μια φιλη που κανει χρονια αγγλικα και ισπανικα καταλιξαμε στο ιδιο συμπερασμα. πρεπει τα παιδια να εχουν ξεκαθαρισει βασικα πραγματα της μητρικης τους γλωσσας αλλιως μαθαινουν παπαγαλια. Και πραγματικα 9 χρονια για να παρεις 1 πτυχιο μετριου επιπεδου ειναι παρα πολλα. Ειναι ενα ωραιο συστημα για να μας τα παιρνουν τα φροντιστηρια.
Και θα συμφωνησω οτι σε μεγαλη ηλικια πχ στα 18 που θα παει φοιτητης ε δεν εχει και ανια το παιδι. Αν μπορει να παρει πτυχιο τριτοβαθμιας σιγουρα μπορει να μαθει και μια ξενη γλωσσα.
Εγω θα ηθελα στο δημοτικο να ασχοληθει με την μουσικη, τη ζωγραφικη, τον αθλιτισμο (οχι επαγγελματικα αλλα να του γινει τροπος ζωης) και με οτι αλλο θελει και τον ευχαριστει. Ναι να παιζει ολη μερα στην αλανα, να κανει ποδηλατο, να παμε κανενα θεατρο... Να ερχετε σπιτι και να ειναι χαρουμενος οχι να ξερει οτι πρεπει εκτος απο του σχολειου να διαβασει και για αγγλικα, υπολογιστες και δεν ξερω κι εγω τι αλλο. Προσωπικα αν και θα μπορουσα δεν του εχω μαθει ουτε μια λεξη ισπανικη ουτε ενα τραγουδακι. Μονο απο τα ζουζουνια οτι ακουει.

Ίσως και να έχεις δίκαιο, απλά νομίζω ότι συνήθως ξεκινούν νωρίς για τους λόγους που σου είπα και πιο πριν, σίγουρα ένα παιδί 18 ετών μπορεί να μάθει μια ξένη γλώσσα αλλά όσο μεγαλύτερος τόσο πιο δύσκολα σου μένουν καποια πράματα σε αντίθεση με όταν είσαι παιδάκι. Όσον αφορά τη ξεγνοιασιά που θα προτιμούσες να έχει στην ηλικία αυτή συμφωνώ και γω, και θα μου άρεσε να ασχολείται με κάτι άλλο όπως ζωγραφική, αθλητισμό κλπ, αλλά και πάλι θα είναι πραγματικά επιλογή του ίδιου του παιδιού και αυτα ή οι δικές μας προσδοκίες να κάνουν και αυτό το κάτι άλλο?
Τα Αγγλικά καλώς ή κακώς θεωρούνται δεδομένα πλέον ότι τα γνωρίζει καποιος ότι δουλειά και να κάνει και είναι απαραίτητο εφόδιο στη ζωή του και θα πρέπει να τα ξέρει σχεδόν σαν μητρική του γλώσσα, αν θέλει να μάθει και άλλη ξένη γλώσσα μετά είναι θέμα του παιδιού, ,καθώς και αυτά που ανέφερες όπως η ζωγραφική κλπ είναι καθαρά χόμπι που μπορεί να τα κάνει 1-2 φορές την εβδομάδα, χωρίς να πιέζει το μυαλό του και απλά να τα ευχαριστιέται..

dinaki88

dinaki88
Η ψυχή της παρέας!
Η ψυχή της παρέας!
Να και κάτι ωραίο που πρέπει να ξαναπούμε. Αν σκεφτείτε το ότι ναι το παιδί μου πάει αγγλικά δε σημαίνει μόνο πάει 3 φορές από δύο ώρες αλλά χαλάει και άλλες 3-4 φορές 1-2 ώρες για το διάβασμα των αγγλικων συν όσα έχει για το σχολείο καταλήγουμε στο ότι τρώνε πολλές ώρες που μεγαλώνουν φυσικά όσο μεγαλώνει το επίπεδο.
Αντικειμενικά, τα αγγλικά είναι ευκολότατη γλώσσα αν και έχω σύγκριση με γαλλικά που είναι μακράν δυσκολότερα και ιταλικά που είναι εξίσου εύκολα, αλλά δε νομίζω ότι διαφωνείτε, οπότε τα πολλά χρόνια δε χρειάζονται για εξοικείωση με τη γλώσσα, πολλοί φίλοι μου με lower αποκτήσανε εξοικείωση μόνο όταν έμειναν αγγλία, αλλά στο μειωμένο χρόνο που διαθέτει το παιδί να πηγαίνει αγγλικά, στην παράλληλη γλώσσα που μαθαίνει στο σχολείο και γιατί ακριβώς είναι παίδί, με αναπτυσσόμενη ακόμα συγκέντρωση, μνήμη, δεξιότητες μάθησης κτλ. Με λίγα λόγια ένας ενήλικας ή έφηβος έστω στα 17-18 που δεν κουράζει το μυαλό του με νέες πληροφορίες για τη μητρική του γλώσσα μπορεί να αφοσιωθεί στην εκμάθηση και εξοικείωση με τη νέα γλώσσα. τα ταχύρυθμα μπορεί να σε βομβαρδίζουν με πληροφορίες γρήγορα αλλά αν πάρουμε ως δεδομένο ότι έχεις όρεξη να μάθεις αφιερώνεσαι σε αυτό, ακούς μιλάς και γράφεις όσο περισσότερο μπορείς με τον τρόπο που πλέον έχεις μάθει να μελετάς τόσα χρόνια στο σχολείο στη νέα αυτή γλώσσα και το κατακτάς, τίποτα δε γίνεται χωρίς μόχθο.
Συνοψίζω λοιπόν, το ότι τραβάει τόοοοσο πολύ η εκμάθηση αγγλικών γαλλικών και όλων των γλωσσών στα φροντιστήρια για παιδιά βασίζεται και στο ότι βγάζει φράγκα το θέμα και από την άλλη στο ότι τα παιδιά δεν μπορούν να αφιερωθούν και συχνά δεν το παλεύουν κιόλας και ακόμα μαθαίνουν αργά λόγω των πολλών μαθημάτων από παντού. Επομένως, η εξοικείωση και η γνώση έρχεται από την επανάληψη και την υπερέκθεση παρά την προσωπική προσπάθεια που δεν περιμένεις από έναν έφηβο γυμνασίου πχ.
Σωστά πρότειναν να ασχοληθεί το παιδί με αθλητισμό πχ, είναι μια ασχολία που το παιδί αν δεν αποκτήσει νωρίς δε θα ενδιαφερθεί αργότερα και έχει μόνο θετικά.
Η μουσική απαιτεί αφοσίωση αγάπη και προγραμματισμό, όπως και ο αθλητισμός, αυτά απαιτούν συχνά μια μικρή ηλικία για να κατακτηθούν σε αντίθεση με τις ξένες γλώσσες, βασίζονται στη λογική της σχολικής διδασκαλίας και μάθησης που όλοι μας κατέχουμε.
Και για να κλείσω πάλι, σόρρυ που πρήζω κάθε φορά αλλά είμαι του μπλα μπλα, επισημαίνω ξανά ότι βάσει ερευνών είναι μπαρούφα το ότι τα παιδιά ρουφάνε γνώσεις καλύτερα από μας, όλοι μας αποδίδουμε το ίδιο σε αυτό, απλά στα παιδιά που ξεκινούν tabula rasa, τελείως κενά, φαίνεται εντονότερα. Η ικανότητα μάθησης απομνημόνευσης κτλ φθίνει υπό ορισμένες συνθήκες μόνο στην τρίτη ηλικία. Ας τιμήσω λίγο και την επιστήμη μου μην πέσει και με πλακώσει Razz

http://psuxoblabla.blogspot.gr/

elena25


Πρωταγωνιστής!!
Πρωταγωνιστής!!
Ντινάκι, δε συμφωνώ μαζί σου. Με αυτό το σκεπτικό θα έπρεπε να μην ξεκινάνε και το σχολείο σε τόσο μικρή ηλικία τα παιδιά αφού τις γνώσεις μπορούν κάλλιστα να τις πάρουν και αργότερα χωρίς να υπάρχει διαφορά στην ποιότητα της μάθησης.

Συμφωνώ πως ως ενήλικας επιλέγεις συνειδητά να μάθεις μια ξένη γλώσσα και αφοσιώνεσαι περισσότερο. Λίγοι είναι όμως αυτοί που έχουν τη δυνατότητα (οικονομική, χρόνου) και τη θέληση να κάνουν κάτι τέτοιο. Ούτως ή άλλως, όταν περάσεις κάποια ηλικία αυτό που θέλεις να κάνεις είναι άλλα πράγματα (οικογένεια, καριέρα). Άρα (τουλάχιστον κατά τη γνώμη μου) το καλύτερο είναι να έχεις όλα τα εφόδια από πριν και να ξεκινήσεις απερίσπαστος την ενήλικη ζωή σου, όχι να πρέπει να κάνεις κι άλλα πράγματα για να καταφέρεις αυτό που θέλεις. Έχω πολλά παραδείγματα στο οικογενειακό και στο φιλικό μου περιβάλλον που αναγκάστηκαν να "βάλουν φρένο σε κάποια σχέδια" (μεταπτυχιακά, προκηρύξεις, ευκαιρίες καριέρας) γιατί δεν είχαν το κατώτατο πτυχίο στα αγγλικά. Κακά τα ψέματα, είναι η διεθνής γλώσσα και χωρίς αυτή δεν μπορούμε να κάνουμε σχεδόν τίποτα.

mkiam


Είναι σε καλό δρόμο!
Είναι σε καλό δρόμο!
elena25 έγραψε:Ντινάκι, δε συμφωνώ μαζί σου. Με αυτό το σκεπτικό θα έπρεπε να μην ξεκινάνε και το σχολείο σε τόσο μικρή ηλικία τα παιδιά αφού τις γνώσεις μπορούν κάλλιστα να τις πάρουν και αργότερα χωρίς να υπάρχει διαφορά στην ποιότητα της μάθησης.

Συμφωνώ πως ως ενήλικας επιλέγεις συνειδητά να μάθεις μια ξένη γλώσσα και αφοσιώνεσαι περισσότερο. Λίγοι είναι όμως αυτοί που έχουν τη δυνατότητα (οικονομική, χρόνου) και τη θέληση να κάνουν κάτι τέτοιο. Ούτως ή άλλως, όταν περάσεις κάποια ηλικία αυτό που θέλεις να κάνεις είναι άλλα πράγματα (οικογένεια, καριέρα). Άρα (τουλάχιστον κατά τη γνώμη μου) το καλύτερο είναι να έχεις όλα τα εφόδια από πριν και να ξεκινήσεις απερίσπαστος την ενήλικη ζωή σου, όχι να πρέπει να κάνεις κι άλλα πράγματα για να καταφέρεις αυτό που θέλεις. Έχω πολλά παραδείγματα στο οικογενειακό και στο φιλικό μου περιβάλλον που αναγκάστηκαν να "βάλουν φρένο σε κάποια σχέδια" (μεταπτυχιακά, προκηρύξεις, ευκαιρίες καριέρας) γιατί δεν είχαν το κατώτατο πτυχίο στα αγγλικά. Κακά τα ψέματα, είναι η διεθνής γλώσσα και χωρίς αυτή δεν μπορούμε να κάνουμε σχεδόν τίποτα.

Elena, νομίζω ότι τα αποτυπώνεις πολύ σωστά.

Πολλοί ενήλικες ξεκινούν να ξαναθυμηθούν ή να μάθουν από την αρχή τη γλώσσα αλλά πολύ εύκολα τα παρατούν λόγω οικογενειακών ή οικονομικών υποχρεώσεων. Συνήθως δεν έχουν χρόνο να διαβάσουν, οπότε από ένα στάδιο και μετά το αφήνουν. Αυτό είναι κάτι που βλέπω σε μόνιμη επανάληψη στα τμήματα ενηλίκων που διδάσκω, είτε ταχύρριθμα είτε όχι. Δεν είναι υπερβολή να πω ότι το 90% των ενηλίκων δεν προλαβαίνει το φόρτο του homework. Είναι πολύ λίγες οι περιπτώσεις που διαβάζουν και αυτό είναι συνήθως γιατί καίγονται για κάποια προκήρυξη ή θέση εργασίας και θέλουν να αποκτήσουν ένα πιστοποιητικό πάσει θυσία, εδώ και τώρα. Έτσι όμως δε μαθαίνεται μία γλώσσα και, φυσικά, θαύματα δε γίνονται. Όση ελαστικότητα και να έχεις με τους ενηλίκους, ξέρεις ότι στο 100% του στόχου δεν πρόκειται να φτάσουν γιατί απλά έχουν βγει από τη διαδικασία του "διαβάζω".

Συμφωνώ ότι είναι άστοχο να αφιερώνουμε 9 χρόνια, όπως προειπώθηκε από κάποια κοπέλα, για να φτάσουμε στο lower, κάτι γίνεται στραβά σε αυτή την περίπτωση. Ένα διάστημα όμως 4,5-5 χρόνων για ένα παιδί που διαβάζει μπορεί κάλλιστα να αποδώσει καρπούς, αν και κατά τη γνώμη μου ο στόχος θα πρέπει να είναι η εξοικείωση με τη γλώσσα και η καλή γνώση της παρά η απόκτηση κάποιου χαρτιού. Αν όντως το παιδί γνωρίζει τη γλώσσα, το χαρτί έρχεται φυσικά και δεν θα πρέπει να είναι αυτοσκοπός.

Δυστυχώς δε θα συμφωνήσω ότι τα αγγλικά είναι ευκολότατη γλώσσα. Υπάρχει πολύ λεξιλόγιο, πολλά phrasal verbs κ.α., ενώ πολλοί μαθητές συναντούν δυσκολίες ακόμα και με τις προθέσεις. Εντάξει, δεν είναι και αρχαία ελληνικά, αλλά νομίζω ότι υπάρχει ένα αυξημένο επίπεδο δυσκολίας σε σχέση με άλλες γλώσσες. Αλλιώς οι μαθητές θα τη μάθαιναν εύκολα σε 1-2 χρόνια και θα τη μιλούσαν όλοι σωστά μέχρι να ενηλικιωθούν, πράγμα που δε γίνεται αν κρίνουμε και από το μεγάλο αριθμό ενηλίκων που έρχονται και θέλουν να τα ξαναπιάσουν μετά από χρόνια γιατί πλέον βρίσκουν εμπόδια στη δουλειά τους χωρίς καλή γνώση αγγλικών.

Είμαι γενικά της άποψης ότι το παιδί πρέπει να εφοδιάζεται με γνώσεις από μικρό και μετά να έρχεται π.χ. το μπαλέτο και η ζωγραφική. Να ξεδίνει, αλλά να εξασφαλίζουμε και ότι θα αποκτήσει τα απαραίτητα εφόδια και ειδικά μία ξένη γλώσσα, η γνώση της οποίας σε υψηλό επίπεδο θεωρείται αυτονόητη από τους εργοδότες, ακόμα και αν προσφέρουν μία βασική θέση εργασίας με ένα βασικό μισθό...

Συγγνώμη για το μεγάλο post.

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 3 από 4]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

 
  •  

phpBB2 forum με ForumGreek | ©phpBB | Δωρεάν φόρουμ υποστήριξης | Αναφορά κατάχρησης | Cookies | Πρόσφατες συζητήσεις